شناسه خبر : 65808
یکشنبه 15 ارديبهشت 1398 , 18:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاداش مدال‌آوران پاراآسیایی در ماه رمضان

وعده عجیب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان

پاداش مدال‌آوران پاراآسیایی در رمضان پرداخت می شود

در حالی که هنوز خبر دقیقی از پرداخت پاداش قهرمانان در دسترس نیست اما حمید علی صمیمی وعده پرداخت پاداش قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی در ماه رمضان را می دهد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین وعده داد پاداش قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی در ماه رمضان پرداخت شود. سال گذشته کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی به میدان رفت و با ایستادن در سکوی سوم موفقیت تاریخی هم کسب کرد اما پاداش قهرمانان هنوز پرداخت نشده است و هنوز اخبار درست و دقیقی هم از زمان پرداخت پاداش در دسترس نیست. اگر چه روز گذشته حمید علی‌صمیمی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان خبر از پرداخت این پاداش‌ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد:« تلاش می‌کنیم پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی همانند سال گذشته در ماه مبارک رمضان پرداخت شود که بخشی از این بودجه تأمین شده و به دنبال تأمین مابقی آن هستیم و در خصوص اینکه پاداش‌ها به صورت سکه باشد یا پول هم‌اندازه سکه در حال رایزنی با بانک مرکزی هستیم.»

صمیمی با اشاره به تاخیر در پرداخت این پاداش‌ها ادامه داد:« سال ۹۷ تازه تمام شده و روال همیشه بر این بوده که پس از پایان سال، آمار کل مدال‌آوران فدراسیون‌ها جمع‌آوری و سپس برای پرداخت پاداش‌ها اقدام شود. مطمئن باشید اولین پرداخت پاداش به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اختصاص دارد. مقدمات آن نیز توسط وزارت ورزش و جوانان فراهم شده است. به احتمال بسیار زیاد همانند سال گذشته در ماه مبارک رمضان این کار انجام می‌شود.»

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان همچنین در مورد این که آیا قرار است به جای سکه، حواله پول به مدال‌آوران اهدا شود، گفت:« پیگیری‌ها طبق قولی که وزیر ورزش و معاونین او داده بودند در حال انجام است. بخشی از منابع تأمین شده و در اختیار فدراسیون‌ها قرار گرفته و بخش دیگر نیز باید امسال تأمین شود تا پاداش‌ها کامل شود، اما اینکه پاداش‌ها به صورت سکه باشد یا پول هم‌اندازه سکه در حال رایزنی با بانک مرکزی هستند. جلسه نهایی در این مورد هنوز برگزار نشده و من هم تا همین حد اطلاع دارم. فقط می‌دانم پاداش‌های جاکارتا در ماه رمضان محقق می‌شود تا ورزشکاران با انگیزه مضاعف در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک حضور یابند، چون ورزشکاران به‌خصوص ورزشکاران جانباز و معلول که کمترین درآمدها را دارند، هزینه‌هایی برای آماده‌سازی خود انجام داده‌اند و این پاداش‌ها باید جایگزین پولی شود که ورزشکاران از جیب خود هزینه کرده‌اند.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi