شناسه خبر : 65888
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دموکراسی غربی را اجرا می کنند!

ناشناس- مدتها از آشکار شدن سیاست غربگراها گذشته اما مردم شهید داده محکوم به رعایت دموکراسی غربی هستند تا مسئولانی که به وسیله رای حداکثری در حکومت قرار گرفتند هر کاری خواستند بکنند حتی اعمال و گفتاری از برخی مسئولان غربگرا شاهد بودیم که چنانچه مصونیت سیاسی وجود نداشت جزو اعدامی ها بودند اما همچنان به خسارت ها و ضررهای کشور و مردم ادامه می دهند. برای مثال توزیع 18 میلیارد دلار 4200 تومانی بین هم جناحی و هم فکران خودشان باعث تورم بی سابقه 180 درصدی در معیشت مردم شد و در ادامه خسارت ها مایحتاج مردم را آنقدر صادر می کنند تا قیمت مایحتاج مردم با دلار یکسان شود درحالی که مردم باید با حقوق ناچیز مایحتاج زندگی را به قیمت دلار آزاد خریداری کنند.

 هنوز قیمت های مایحتاج عمومی و خودرو و مسکن و سکه و ارز به طور وحشتناکی در حال افزایش هستند که هیچ گونه اتفاقی در ارتباط با افزایش قیمت ها که معمولا در اثر وقوع جنگ نظامی رخ می دهد وجود نداشته بلکه امنیت کامل برقرار است لذا گرانی و افزایش قیمت ها فقط دست ساز و در جهت ایجاد نارضایتی شدید و تظاهرات مردم به وجود آمده است که میتواند با اقدامات انقلابی متوقف شود.

 اجرای دموکراسی غربی به جای حکومت اسلامی که تمامی ایرانیان اصیل صدها سال آرزو دارند و میلیون ها جوان رشید و شجاع و عزیز را در این راه تحقق حاکمیت اسلامی تقدیم کردند متاسفانه توسط غربگرایان و نوکران استکبار عملی نشده و همچنان دموکراسی غربی و نوکران استکبار حرف اول را زدند و اجازه ندادند قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی اجرا گردد.

 او خواهد آمد و تمام دین ها و مسلک های جهان را بی اثر خواهد کرد اما این نوشته ها گواهی صادق برای عرض ارادت و ولایتمداری ایثارگران محترم میباشد که کفن پوش آماده شهادت در راه اسلام و استیلای فرامین قرآن کریم در انتظار موعود عصر و زمان (عج) هستیم.
 این نوشته ها شهادت ایثارگران بر استقامت در راه اسلام و اظهار تنفر از غرب گرایانی است که هر لحظه رنگ عوض می کنند و هر لحظه نوکر شیاطین دنیاپرست هستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi