شناسه خبر : 66155
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبریک تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای روز ارتباطات

پیام تبریک نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

پیام تبریک نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

خبرگزاری آریا- نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در آستانه فرا رسیدن 27 اردیبهشت‌ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی» با صدور پیامی تلاش‌های اندیشمندانه خانواده ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن این پیام به شرح زیر است:
نام‌گذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این فن را به‌عنوان هنر هشتم یادآور شده و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات و روابط عمومی را ارج نهیم.
امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه‌ها بر زیرساختی کارآمد به نام علم ارتباطات و روابط عمومی استوار است، به همین دلیل عصر حاضر واژه و عنوان ارتباطات را بر خود دارد. همان‌گونه که مقام معظم رهبری درباره روابط عمومی فرموده‌اند: «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد» نگاه معظم له، تأکیدی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش سازنده آن است.
 بدیهی است امروزه روابط عمومی‌ها نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که روابط عمومی آن با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید. به‌بیان‌دیگر روابط عمومی‌ها با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی و ارائه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیران ارشد سازمان، دسترسی مخاطبان به اخبار و اطلاعات روز، حضور مستمر خویش را اعلام می‌نمایند.
 تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر روابط عمومی به‌عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است و نام‌گذاری این روز با نام روز «ارتباطات و روابط عمومی» فرصتی است مغتنم برای توسعه فعالیت‌ها، افزایش کارآمدی و تسری پاسخگویی به جامعه با هدف تکریم ایشان.
 نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ و آرزوی توفیق روزافزون برای همه تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می‌داند که از تلاش و پیگیری درخور تحسین مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سال‌های اخیر به‌خوبی جامعه ایثارگران را همراهی کرده‌اند، به منتهای اعتقاد و علاقه‌مندی تشکر و قدردانی نماید. با امید به اینکه با استعانت از درگاه حضرت باری‌تعالی، با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی، از طریق به‌کارگیری روش‌های نوین ارتباطی مؤثر، در راستای شناساندن واژه ایثار و شهادت و اهمیت این فرهنگ غنی و مقدس نزد افکار عمومی و ارتقای منزلت آنان توفیق روزافزون حاصل گردد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi