شناسه خبر : 66158
شنبه 04 خرداد 1398 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر پنج انگشت باید شود مشت!

در دولت های چند دهه اخیر ایالات متحده آمریکا، هیچ رئیس جمهوری مانند ترامپ تا این اندازه وقیح و بی لیاقت نبوده که اینگونه به خود اجازه می دهد حتی در کلام به تعبیر خواب صهیونیست ها از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید...

مرتضی قنبری وفا - اگر امروز شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه را رصد کنیم و بگوئیم فقط دولت مقصر است، کمی بی انصافی است.
اکنون دولت آمریکا و ترامپ دارند به هدف خود نزدیک می شوند. هدف اصلی دشمن در شرایط امروز همین است که بین مردم و دولت اختلاف انداخته و به آن دامن بزنند تا با القای نارضایتی عمومی جامعه از دولت و نظام، مردم را به جان هم بیاندازند و با تبلیغات هدفمند، چنین القا کنند که دولت آمریکا بیشتر از دولت ایران به فکر مردم و دموکراسی است.

در نقشه های فتنه انگیز دولت استکباری آمریکا، کشاندن نارضایتی مردم از حکومت و صدای اعتراضات عمومی به خیابان ها و به راه انداختن بلوا و شورش خیابانی، مانند شورش های چند سال اخیر آمده؛ باید خیلی توجه کرد و به هوشیاری کامل و دقیق مقامات امنیتی کشور نیاز مبرم داریم.

در دولت های چند دهه اخیر ایالات متحده آمریکا، هیچ رئیس جمهوری مانند ترامپ تا این اندازه وقیح و بی لیاقت نبوده که اینگونه به خود اجازه می دهد حتی در کلام به تعبیر خواب صهیونیست ها از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید. بزرگترین اشتباه استراتژیک دولت فعلی ایران اعتماد بیش از حد به غربی ها بود و هرچه دلسوزان نظام به آنان هشدار می دادند که همه تخم مرغ ها را در یک سبد نگذارید، متاسفانه دولت راه خودش را رفت.

 خود بنده مطلبی به عنوان "توافق برجام به مصلحت نظام نیست" که در آذر 95 در پایگاه خبری فاش نیوز منتشر شد، اشاره کردم که دشمن بد عهد است و به آنها اعتماد نکنید؛ و با گذشت حدود 30 ماه از حرف های بنده تعبیر و خوانندگان به حرف بنده رسیدند.
اما اکنون موقع تسویه حساب های شخصی و جناحی نیست و نباید دشمن را در تشدید اختلافات همراهی کرد. حال از مردم تقاضا داریم پشت و حامی دولتمردان باشند و دشمن را که فقط به دنبال تفرقه و آشوب است ناکام بگذارند.

 اینکه بگوئیم فتنه 88 ابتدای شروع مشکلات ما بود، تعبیر مناسبی نیست بلکه باید گفت عوامل فتنه در انتظار کوچکترین اغفال مسئولان هستند تا اهداف شوم خود را در هر فرصتی دوباره پی بگیرند و مشکلات ما قبل از فتنه 88 نیز وجود داشت و  بعد از فتنه، نقاب آنانی که خود را وفادار و دلسوز نظام می دانستند از چهره هایشان کنار رفت و نظام توانست دوست و دشمن را از هم تشخیص دهد.

 حالا هم همه چیز تمام نشده و دستگاه دیپلماسی کشور به بندهایی از برجام انگشت گذاشته و حتی برای خروج از برجام نیز پیش بینی های خود را قبلا" کرده و دو ماه به اروپا مهلت داده و ضرر ما در وقت کشی غربی ها بوده و اینکه برای تمام دنیا ثابت کند که این دول قابل اعتماد و احترام نیستند و ایران به تعهدات بین المللی خود کاملا"پایبند است.

 ما می توانیم خیلی سریع به چرخه تولید سوخت هسته ای و غنی سازی با هر درجه خلوص برسیم و توپ در زمین اروپا و غربی هاست. ما هر چه گفتیم به آن عمل کردیم و هر چه بخواهیم به آن خواهیم رسید و هیچ سقفی در تولید و غنی سازی برای ما متصور نیست.
در انتها اشاره مجدد می کنم که در راستای اهداف دشمن از دولت، حاکمیت و نظام فاصله نگیرید که ما پیروز میدان باشیم و دشمن بازنده این بازی کثیف.

 خیلی از افراد فتنه 88 از عملکرد خود به شدت پشیمان هستند، چون پایگاه مردمی خود را از دست دادند و قادر نیستند با دست خالی، بازی خود را ادامه دهند و چه خوب است یک فرصت دیگر در اختیار فریب خوردگان بگذاریم؛ البته نباید از جرم سران فتنه گذشت و رای به برائت آنان داد بلکه افرادی که ساده لوحانه بازی خوردند و پست های کلیدی نداشته و زبانی از عوامل فتنه حمایت کردند، بتوانند گذشته و اشتباه خود را جبران کنند.

در هر حال در فضا و شرایط کنونی، برای بسیج همگانی علیه دشمن وقیح، اتحاد و همزبانی خود را یکدست و تقویت کنیم و هر 5 انگشت مشتی شود بر دهان ترامپ و آمریکا.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام خدا بر شهدا و امام شهدا امروز دشمنی که در خارج از مرزها ی کشورمان قرار دارد جرات و توان ضربه زدن به ملت ازموده ایران را ندارد دشمن های داخلی که خیلی از انها در پست وزیر ،معاون ، وکیل ملت در مجلس خیلی از استانداران، فرمانداران، صاحب منصبانی که به نوعی قدرتی دارند جرایم یخه سفیدها را انجام میدهند. ملت ما اگر امروز حسین خرازی،حسن باقری، ابراهیم همت، زین الدین،باکری ها شم اعتمادی،محمد غیبی و امثال این جوانمردان مرد را داشت علاوه بر اینکه امام خامنه ایاینجو ر تنها نمیشد مردم هم کوچکترین رخنه ای در دلشان بوجود نمی امد جهل یه عده ای مزدور اسراییل و اربابش امریکا باعث شده این کور دلان نیمه خالی لیوان را ببینند و زمینه خروج خود را پیشاپیش. در کانادا هموار کنند البته و صد البته که دولت تدبیر بی تدبیر هشتاد درصد بدبختی کشور ما را رقم زد در زمینه اقتصادی مردم جنگ رفته و وارثان واقعی نهضت امروز در خون خود می غلتند اختلاسان گران با مردم چه میکنند خدا گواه میگیرم اگر نبود رهنمودهای پیشوا و مقتدای مسلمانان جهان امام خامنه ای امروز هیچ حماسه ای رقم نمیخورد اقای قنبری وفا چرا از این قومی که به شهدا و وارثان نهضت رحم نکردند دفاع میکنید شما از چه فرصتی حرف می زنید به چه کسانی دوباره فرصت اشتباه بدیم اگر اینجوره مردم باید چه کنند ما غیر از امام خامنه ای نمیتوانیم به هیچ کسی اعتماد کنیم و دلیل حماسه افریدن مردم و سعه صدر مردم فقط و فقط معظم له میباشند پس مردم را به سوی نیروی لیبرال و غربگرا ترقیب نکنیم ملت ایران در هر خانواده ای یک شهید و جانباز و رزمنده دارد ما وامدار خون شهدا هستیم مردم بسیار نجیب و دانا و از همه چیز اگاهی دارند و اگر مقتدایشان و نایب بر حق امام عصرعج. امام خامنه ای اشاره ای بکنند هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابلشان را ندا رد به امید روزی که پرده ها کنار رود و دشمنان ملت رسوا شوند امین
آقای اسکندری شما را به خوبی به یاد دارم ، زمانی که فریاد می زدید من جنگیدم ، من هر روز خون بالا می آورم و ...
بله آقای اسکندری در آن زمان در کامنتی در جواب شما گفتم ...
آقای اسکندری چقدر صبوری کردید تا بتوانید جواب مرا بدهید؟ چقدر انتظار کشیدید تا مطلبی از بنده پیدا کنید تا در آن بنده را در گیره انبر به دام بیاندازید؟
ولی تعجب می کنم که خیلی صبوری کردید چون زمان زیادی از آن گذشته و طی این مدت بنده مطالب بیشماری از بنده در سایت فاش نیوز منتشر شد و شما تا بحال نتوانستید جواب این کینه را بروز دهید.
با این حال جوابی به مطلب کامنت شما نمی دهم و شما را در حسرت یک آخ میگذارم.
مخاطبان همیشگی سایت فاش نیوز بنده را بخوبی می شناسند و من نیازی برای توجیه حرف های که زدم ندارم.
آقای فرید اسکندری تا بحال خیلی وقت ها به بنده اعتراض کردند و بنده در جواب آنان سکوت مطلق کردم ، چون به نظر خودم ایمان دارم
آقای اسکندری بنده اگر سخنی گفتم هرگز به آن شک نداشته و نخواهم داشت و در کنار نوشته ام هم نامم هست هم عکسم ، اما شما فقط یک اسم گذاشته اید که در اصالت آن هم شک و تردید است.
بنده قضاوت را به مخاطبان عزیز و همیشگی سایت می دهم.
والسلام
سلام شما از کینه حرف میزنید آخه چه کینه ای میتوان برای نوشته شما داشت شما هنوز نمیدانید هر عتراضی را توهین و کینه حساب نکنید نمیدانم شما در کربلای 4 و 5 حضور داشتید در پاتک فاو بودید در 60 کیلومتری عمق جبهه شمالی عراق گوجار بیت المقدس بودید با قاطر برنج خشک شده برات میاوردند چند بار زیر بمب باران خوشه ای قرار گرفتید هنگام زدن آرپیجی چقدر خون از گوشات بیرون زد چهار برادری در جبهه جنگیدید بدنت چقدر تاول زده و میزنه خون اسفراق میکنی میدونی دو سال گردان عملیاتی بودن یعنی چه اگه خیلی ادعا داری بریم سوریه یا هر ماموریتی که بهمان دادند
جناب قنبری وفا کمی تهذیب نفس داشته باشید و این را خوب در گوش خود فرو کنید که ما جناح اصلاح طلب یا اصول گرا نداریم ما یا باید انقلابی یا غیر انقلابی باشیم ولاغیر اگر انقلابی واقعی و پیرو ولایت فقیه و ارزش های حاصل از خون شهدا هستید یا علی بگویید در غیر این صورت خط مشی خود را در هاله ابهام قرار ندهید.
آقای اسکندری با عرض سلام
آقای اسکندری برای مثالهائی که زدید فقط اشاره می کنم در واحد تخریب لشکر بودن یا تخریبچی گردان بودن خودش یک قدمی مرگ است.
به هر حال هم خودم هم شما را به خویشتنداری دعوت می کنم ، ما که پدر کشتگی نداریم ، سال گذشته با هم برخورد داشتیم که متاسفانه دوستانه نبود ، به همین خاطر با توجه به این سابقه بنده را زیر سئوال بردید و گمان کردم همان برخورد سال گذشته موجبات تکدر خاطر شما شده.
آقای اسکندری ، ما هردو سابقه حضور در جبهه داشتیم و فعلا" هر دو جانبازیم ، پس چه بهتر است که کدورت ها فراموش کنیم ، البته من ترسی از تهدیدات شما ندارم و می توانم برای ده صفحه برای شما جوابیه تند تحریر کنم ولی با توجه به اینکه من و شما از الگوهای دوران جنگ ، برای نسل جدید هستیم از شما تقاضا دارم با همان روحیه بسیجی از خشم و کدورت فاصله گرفته و حداقل این حرف ها در این سایت که مخاطبان خاص خود را دارد در دل خود محفوظ بدارید و بدانید که دنیا آنقدر کوچک است که شاید روزی با هم روبرو شویم و از حرف های که هردو زدیم شرمنده شویم.
برادر من دنیا دو روز است و چه خوب است که اخلاق حسنه اسلامی را مد نظر قرار دهیم
، ولی اگر همچنان نسبت به بنده اعتراضی دارید عنوان بدارید تا جواب در خور شما را بدهم.
بنده همینجا از سایت فاش نیوز که بنده را به خوشتنداری دعوت کرد و علیرغم میل رسانه ای خود مطالب شخصی ما را چاپ کرد پوزش می طلبم.
آقای اسکندری ، برادر من فراموش کن و بدان با قلب بی کینه زندگی گواراتر است.
شما را بخدا می سپارم . والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi