شناسه خبر : 68483
یکشنبه 06 مرداد 1398 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه را بفهمیم!

به نقل از حسین آزاد - پیام یکی ازدوستان از مکه مکرمه که آن را روز جمعه چهارم مرداد ۹۸ ارسال کردند:

حدود 20 روز است عربستان هستم و چه در مدینه و چه در مکه برخوردهای عجیبی با ما ایرانی ها می شود، این مطلبی که عرض می کنم خارج از تعصب و جانبداری است. بعد از شکار پهپاد امریکا و ایستادگی در مقابل تهدیدهای امریکا و در ادامه ضبط کشتی انگلیسی عجیب حرمت و عزت ایرانی ها بالا رفته است به طوری که یمنی های شاغل در عربستان چه زیدی و چه سنی و...، به ما که می رسند از لفظ برادر و همشهری استفاده می کنند. دیروز در نماز ظهر بیت الله الحرام دو اندونزیایی در کنارمان بودند وقتی ملیتشان را سئوال کردیم و ملیت خود را گفتیم علامت اوکی و بعدخم شدند دستمان را ببوسند.

یک مرد فلسطینی سنی در نماز مغرب کنارمان بود و وقتی گفتم ایرانی هستم دست بر روی قلبش قرار داد و به عربی گفت در قلب ما جای دارید و علامت ok را نشان داد. از پاکستانی ها و بنگلادشی که نگو، که چقدر بامحبت و به ایرانی عشق می ورزند و روزانه که با هرکدام برخورد می کنیم، همه اش محبت و احترام است و از ایرانی بودنم احساس غرور می کنم.

 عربستان هم که کشتی ایران را آزاد کرد و نماینده عربستان تا آلان دوبار است اعلام می کند خواهان روابط دیپلماتیک و حسن همجواری است که بعد از تصرف کشتی انگلیسی اتفاق افتاد. مثل اینکه قدرت داشتن و زبان زور بهتر جواب می دهد و وسیله خوبی برای رسیدن به حقوق ضایع شده ما می باشد!!!

اینجاست که بیشتر به عظمت این آیه قرآنی واعدوالهم مااستطعتم من قوه... " آیه۶۰ سوره انفال" که آرم روی سینه نیروهای سپاه پاسداران است پی می بریم!!!

دم بچه های سپاه گرم که همیشه اسمشون توی کارهای خیر و مثبت میاد و هرجا هستن منشاء خیر و برکت و فقط به سربلندی کشور و میهنشون فکر میکنن.

این متن رو یکی ازدوستام فرستاده که تقدیمتون کردم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi