شناسه خبر : 69247
دوشنبه 11 شهريور 1398 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عذرخواهی رییس بنیاد شهید از ایثارگران

شهیدی گفت: از جامعه ایثارگری عذرخواهی می کنیم که هنوز نتوانستیم به خاطر مشکلات و نارسایی ها، درمان کامل را انجام دهیم اما همچنان تلاش ها ادامه دارد.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/6/9/10483366_817.jpg

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در حاشیه افتتاح کتابخانه عمومی شهید بصیری پور در بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: از مساله درمان جامعه ایثارگری نمی‌توانیم چشم‌پوشی کنیم، زیرا میانگین سن والدین شهدا به ۸۵ سال و جانبازان مسن ۶۵ تا ۷۰ سال رسیده است و مشکلات درمانی آنان به بررسی و پیگیری نیاز دارد.

او با اشاره به وظیفه بنیاد شهید در حوزه معیشتی خانواده‌های ایثارگران افزود: آنچه پارسال و امسال به عنوان شعار بنیاد شهید اعلام شده مساله درمان بوده و از جامعه ایثارگری عذرخواهی می‌کنیم که هنوز نتوانستیم درمان کامل را به خاطر مشکلات و نارسایی‌ها انجام دهیم ولی تلاش‌ها ادامه دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در حوزه اشتغال، درمان، شهریه دانشجویی و سایر نیاز‌های جامعه ایثارگران فعالیت‌هایی دنبال می‌شود.

معاون رئیس جمهوری افزود: به تازگی به خاطر تحریم‌ها مشکلاتی برای کشور ایجاد شده که بنیاد شهید هم در حاشیه آن قرار گرفته، ولی سعی می‌شود تا می‌توانیم مسایل و مشکلات که مهمترین آن مساله درمان است را پیگیری کنیم.

او گفت: هدف از سفر به استان‌ها در مرحله اول دیدار با خانواده شهدا و جامعه ایثارگری است تا به سفارش مقام معظم رهبری از نزدیک به آن‌ها سر بزنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی ادامه داد: آنچه امروز در کشور موفقیت و پیشرفت داریم و اگر می‌توانیم در برابر ابرقدرت‌ها بیاستیم به خاطر فداکاری ایثارگران است بنابراین ما مدیون هستیم و باید به آن‌ها سر بزنیم.

او با اشاره به اینکه امروز سومین سفرش به خراسان جنوبی است، گفت: در سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فرصتی که داریم مشکلات را دریافت و مسایل و پیشنهادات را به مرکز منتقل می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه اغلب خانواده شهدا و ایثارگران برای خود درخواستی ندارند گفت: معمولا خانواده‌های شهدا و ایثارگر بیشتر برای جامعه، کشور و امور فرهنگی تقاصا‌هایی دارند که در مرکز مطرح می‌کنیم.

او افتتاح کتابخانه شهید بصیری پور و ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی را از برنامه‌های این سفر ذکر کرد و افزود: از ساختمان مسجد، کتابخانه و وضعیت سالن‌های مطالعه لذت بردم و در رابطه با تامین کتاب با موضوع ایثار و شهادت و بخشی از درخواست‌هایی که امام جماعت مسجد داشتند، کمک‌هایی خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
چه زخمهایی که منجر به قطع عضو شد نظارتی نیست به فکی جانباز درمانده درمان نیستید تازه پاپوشم کارمندان درست میکنند شرط درمان میگذارند وای بر غفلت و قیامت
آقای شهیدی جانبازان در بحران درمان و معیشت هستند شما دنبال کتاب خوانی
آقای شهیدی اگر می خواهید نامت ماندگار شود استعفا دهید و این کار سنگین را به فردی جوان و بدون بیماری واگذار کنید
میترسم سر پل صراط جانبازان جلو شما بگیرند = آیا وجدانت قبول میکنه جانباز معسر مفلوک و مظلوم مبلغی در حد صدقه از ساتا قبول کنه و شما حداقل حقوق کارمندی می دهید
آقای شهیدی شما ما را چه فرض کرده اید ؟ فکر می کنید ما ... هستیم ؟
عذرخواهی شما چه دردی از ما دوا می کند؟ مشکل بیمه و درمان ، اشتغال ، مستمری و ... حل می شود؟
شما که دکتر نازنین و خوش قلب شما به شما توصیه کرده بیش از 5 ساعت در روز کار نکنید ، چطور تحمل سفرهای خارج از مرکز را تحمل می کنید ؟
آقای شهیدی جانم به قربان شما از شما تقاضا دارم از شهر ری یا شهریار بالاتر نرفته تا خدای نکرده قلب شما آزرده شود.
ما که انسان و فهیم هستیم ، راضی نیستیم کسی به خاطر ما جانش به مخاطره نیافتد.
آقای شهیدی چطور راضی میشوید برای دو سال آینده آخر این دولت دست به دامان هر آدم بی انصافی زده و التماس کنید که این مقطع را نیز تحمل کنیم.
آقای شهیدی ما عذرخواهی شما را قبول نکرده و در قبال آن تقاضای استعفای شما را داریم چون تجربه نشان داده شما توانائی این تشکیلات را ندارید.
لطفا" کنار رفته و یک نیروی جوان و انقلابی را از سوی خودتان را برای تصدی ریاست بنیاد معرفی کنید.
ایثارگران مشکلات زیادی دارند که از زمان تصدی شما تصاعدی بالا رفت ، فقط برای نمونه ذکر کنید در کدام بخش بنیاد شهید موفق بودید؟
به گفته خودتان بنیاد فقط به ایثارگران حقوق پرداخت می کنید ، پس لطف کنید بخش درمان ، اشتغال ، فرهنگی ، آموزشی ، هاتف و مابقی بخش های بنیاد را تعطیل کنید ، چون خودتان فرمودید.
آقای شهیدی عذرخواهی شما هیچ را حلی نیست ، بلکه توجیه بی کفایتی شما است ، در جامعه ایثارگری سر نخواستن شما دعوا است.
آقای شهیدی التماس و زاری بس است ، حب ریاست را کنار گذاشته و برای سلامتی خودتان به آسایش روی بیاورید ، حنای شما رنگی ندارد. والسلام
شهیدی!
بی کفایتی،سوءمدیریت و عدم صلاحیت تو برای تصدی این منصب یکی از مهمترین دلایل ستمهایی است که در این کشور در حق ایثارگران روا می شود.
مسئولی که در عذرخواهی خود صداقت داشته باشد کنار می رود نه این که اصرار بر ریاست داشته باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi