شناسه خبر : 69459
چهارشنبه 20 شهريور 1398 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه نیروی جوان می خواهد نه پیرمرد!

معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی

میشه از جنابعالی بپرسیم علت انتخاب یک مدیر محترم ۶۰ و چند سال به بالا و بازنشسته ی بنیاد شهید، به عنوان مدیر بیمه ی دی در خراسان رضوی چه معنی و مفهومی دارد؟

حاج آقای شریعتی با عینک و چشمان ضعیفی که دارند به زور جلوی پاشونو می بینند چگونه سرنوشت ۲۰۰ هزار بیمه شده را به ایشان سپرده اید؟

چرا مدیران بازنشسته ی سن بالا دست از سر بنیاد شهید برنمیدارن و شدن مایه عذاب خانواده مظلوم شهدا و جانبازان عزیزی که به خاطر رسیدن به کهنسالی با چندین نوع بیماری دست و پنجه نرم می کنند؟!

تا به کی این پیرمردانی که هیچی در چنته ندارند، می خواهند آویزان بنیاد شهید و باعث بروز مشکلات ما باشند؟ ...

چرا به جوانترها که ایده های ناب و توان دارند میدان نمی دهید تا با اندیشه های ناب خودشان نگذارند اینگونه مشکلات و بحران ها به وجود بیاد؟ ...

یا چرا از ابتدا نمی روید به سراغ بیمه های قوی با پشتوانه ی بالا و دولتی؟!!!

چرا جناب غلامپور شما مدیران عزیر بنیاد شهید در امور مالی و درمانی ایثارگران خودتان همه کاره هستید و به هرشکلی که میل تان هست امورات درمانی جامعه هدف تان را اجرا می نمایید...

 جانبازان و خانواده ی شهدا که صاحبان اصلی این نظام هستند... شما مدیران محترم استخدام شده اید تا برای این خانواده های معزز به قول خودتان خادمی و نوکری کنید اما با با تدوین و برنامه ریزی های من درآوردی خودتان به نام قانون و بخشنامه و آیین نامه ی های ساختگی و با نظر شخصی خودتون بدترین خدمات را به ما می دهید.

به جای خادمی و نوکری با کمال تأسف دارید با روش های سختگیرانه تون به جای خادمی حکومت و سروری می کنید...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هی روزگار هی
سلام ، انتساب مدیران پیر و فرتوت که توانایی مدیریت خودشان را ندارند برای این است که نمی خواهند کار کنند و دلیل عقب ماندن را پیری و ناتوانی مسئولان تلقین کنند در حالیکه رهبر معظم انقلاب در ارگانهای تحت فرماندهی همواره از نیروهای جوان استفاده کردند و نتایج درخشان امنیت و پیشرفت های چشمگیر در همین طرز تفکر و تعهد است زیرا رهبر معظم انقلاب خواهان پیشرفت است اما مسئولانی که وابسته و بدهکار به اجانب باشند خواهان کار و پیشرفت نیستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi