17 آذر 1398/ ۱۱ ربيع الثاني ۱۴۴۱
شناسه خبر : 69853
1398,دوشنبه 08 مهر10:12
اشتراک گذاری در:
عکس روز

استخدام جایگزین فرزند ایثارگر چه شد؟!


زمانی - جناب حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

در خصوص تبصره 2 ماده 21 سوالی داشتم.

 چرا استخدام جایگزین فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر از ابتدا اعمال نشد و نمی شود؟

همانگونه که مستحضر می باشید استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر جدای از سهمیه استخدامی 25 درصد می باشد.

شایسته است دستور فرمایید نسبت به احیا و اعمال قانون یاد شده در حق ایثارگران، سازمان برنامه و بودجه کشور آقای نوبخت و جمشید انصاری رییس سازمان استخدامی کشور مساعدت و مجوزهای لازم را صادر فرمایند.

آیا سزاوار هست افرادی که در نبرد تن به تن همانند اینجانب در عملیات نصر8 مجروح شده ام، فرزندم بیکار باشد؟


کد خبرنگار : 20


فرزندان ایثارگر     استخدام     جایگزین پدر     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
0
1398/07/16 - 12:38
سلام ، پیرو پیروزیهای بزرگ لشکریان اسلام و شکست ابر قدرتها امیدواریم در گام دوم انقلاب بر اساس اوامر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به اجرای کامل قوانین مصوب و حذف برخی کارشکنی و ظلمها که موجب تضییع حقوق قانونی ایثارگران شده اقدام گردد.
بدیهی است برخی تسهیلات و امتیازات ایثارگران در راستای تامین امنیت کشور برقرار گردیده که در سایر کشورهای جهان نیز بسیار پر رنگ وجود دارد و تبعیض و ظلم و انحصار طلبی نیست بلکه هجمه های گذشته به تسهیلات و امتیازات ایثارگران به منزله دشمنی با انقلاب اسلامی و تضعیف امنیت کشور توسط دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته و عده ای از روی نادانی و جهل به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی دامن زدند که لازم است عالمان دین نسبت به توجیه عده ای انگشت شمار اقدام نمایند.

no
0
yes
0
کاظم
1398/08/10 - 12:43
سلام . هنوز قانون ارتقا مدرک تحصیلی که اخیرا رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ کرده، در صنعت نفت . شرکت های وابسته اجرا نگردیده است


Reply
no
0
yes
2
احمد
1398/07/18 - 08:26
اعضا محترم فراکسیون ایثارگران مجلس
لطفا مکاتبه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)
در خصوص استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر داشته باشید.یقینا دستور مقام معظم رهبری کار ساز خواهد بود.

no
0
yes
0
جانباز بازنشسته فرهنگی
1398/08/01 - 12:08
این حقیر جانباز وبازنشسته (آ.پ سال 90 )دو فرزند بیکار که هر دو از دانشگاه دولتی رشته مهندسی مکانیک ,ومهندسی باغبانی فارغ التحصیل هستند سالهاست هر دو بیکار واز سن ازدواجشان گذشته ودر خانه هستند .
.یا رب مددی کن .


Reply
no
0
yes
0
ایثارگر
1398/08/09 - 09:09
نتیجه چه شد؟
چرا برای ریاست سازمان بنیاد شهید کل کشور از نیروهای جوان و پر توان استفاده نمی شود؟
چرا از بین فرزندان شهدا و ایثار گران و آزادگان یک نفر را بعنوان رییس بنیاد کشور استفاده نمی شود؟
آقای شهیدی زمانیکه داشتند برنامه ششم توسعه را تهیه و تصویب می کردند کجا تشریف داشت؟
چرا حق و حقوق قشر جامعه ایثارگری در برنامه ششم توسعه توسط شخص رییس جمهور حسن روحانی و محمد باقر نوبخت دیده نشده و مواردیکه در برنامه پنجم توسعه برای ایثارگران وجود داشت را حذف نموده

Reply
no
0
yes
1
ایثارگر
1398/08/09 - 09:13
برادر گرامی ایثارگران را فقط برای شرایط سخت و بحرانی می خواهند؟؟؟؟؟
فرمودید دو نفر از فرزندان شما از سن ازدواجشان هم گذشته و در خانه هستند؟؟؟؟
برای مقامات اینگونه حرفها مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه آقازادها و ژن های خوب سلامت باشند؟؟؟بهترین خودرو لاکچری،بهترین خانه های لاکچری،بهترین مسافرتهای خارجی و بهترین تفریحات لاکچری؟؟؟؟؟؟؟
بهترین ازدواج های لاکچری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها فقط از ایثارگران استفاده ابزاری می کنند؟؟؟؟؟در فکر مشکلات عدیده قشر ایثارگران نبوده که بخواهند مشکلات این قشر را حل و فصل نمایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.