شناسه خبر : 69930
جمعه 12 مهر 1398 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش تصویری از روز سوم نمایشگاه تجهیزات پزشکی جانبازان و معلولین/تصاویر

سومین روز از نمایشگاه تجهیزات پزشکی جانبازان و معلولین با استقبال مخاطبین روبرو شد.

فاش نیوز - سومین روز از نمایشگاه تجهیزات پزشکی جانبازان و معلولین با استقبال مخاطبین روبرو شد.

در سومین روز از نمایشگاه، از ساعات ابتدایی شروع به کار غرفه ها، تعداد قابل ملاحظه ای از جانبازان به ویژه جانبازان نخاعی و معلولان و خانواده هایشان از غرفه ها و محصولات آنها دیدن کردند.

هنرنمایی ورزشی جانباز نخاعی در نمایشگاه معلولین و جانبازان

به گزارش صنوبر محمدی خبرنگار فاش نیوز از نمایشگاه ویژه جانبازان و معلولین، در حرکتی متفاوت و دیدنی، جانباز نخاعی مرتضوی، با ورزش باستانی و گرفتن میل باستانی برای دقایقی چشمان بسیاری از بازدید کنندگان را به خود مبهوت ساخت به گونه ای که با تشویق های پیاپی حاضرین ادامه یافت.

 همچنین کارشناس شرکت نصر که با انواع تجهیزات توانبخشی و ویلچرهای داخلی و خارجی در نمایشگاه شرکت داشت، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: 100 درصد قطعات این ویلچر تولید داخلی ست که در مقایسه با نوع وارداتی آن، تنها با یک سوم قیمت وارداتی عرضه می شود.

این کارشناس همچنین افزود: این شرکت به تازگی دستگاهی را ساخته که با نصب آن روی دسته ویلچر دستی و نصب اپلیکیشن مخصوص آن روی گوشی موبایل، ویلچر را به حرکت درمی آورد.

وی خاطرنشان ساخت: با آن که در نمایشگاه استقبال خوبی از محصولات صورت می گیرد اما توان مالی جامعه هدف، کمتر اجازه خرید را به آنها می دهد.

 

* بازدید عضو شورای مشورتی شهرداری تهران و مشاور مناسب سازی فضای شهرداری تهران از غرفه انجمن جانبازان نخاعی
 

  در سومین روز از برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان، مهندس عین القضات با حضور در غرفه جانبازان با اعضای این انجمن به گفت وگو پرداخت. وی با ابراز خرسندی از دیدار جانبازان نخاعی اظهار امیدواری کرد که بتوان از برکات و ایده های این عزیزان در مناسب سازی سطح شهر تهران بهره برد.

لازم به یادآوری است که ایشان جانباز و برادر شهید و آزاده سیاسی زندان های پیش از انقلاب نیز هست.

گزارش از صنوبر محمدی

عکس از شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi