شناسه خبر : 70148
پنجشنبه 25 مهر 1398 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی راهیان‌نور از دانش‌آموزان نخبه

مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: در مرزهای چهارگانه خروجی کشورمان شاهد حضور فعال خادمین شهدا برای استقبال زائران اربعین حسینی هستیم.

نقش خادمین شهدا در برپایی موکب‌های پذیرایی از زوار حسینیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد حاجی‌رحیمی مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به نقش‌آفرینی خادمین شهدا در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: استان‌های سراسر کشور از خادمین شهدا در راه‌اندازی موکب‌های پذیرایی از زوار حسینی در مرزهای چهارگانه استفاده و از این زوار حسینی استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از یادمان‌های دفاع مقدس در مسیر زوار حسینی قرار دارند مثل یادمان مرصاد که در این یادمان‌ها هم از خادمین شهدا در جهت خدمت‌رسانی و ایجاد موکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

حاجی‌رحیمی تاکید کرد: خادمین شهدا در طول سال برای زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خدمت‌رسانی می‌کنند اما در حال حاضر با توجه به سفر زائران حسینی به عتبات عالیات، در مرزهای چهارگانه کشورمان شاهد حضور فعال خادمین شهدا برای استقبال از این زوار حسینی هستیم.

مسئول کمیته خادمین شهدا در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: در پایانه مرزی مهران، مقری برای خادمین شهدا راه‌اندازی شده است و حدود ۲۰۰ نفر از خادمان شهدا در این پایانه مرزی، به ایفای نقش برای استقبال از زائران اربعین حسینی می‌پردازند.

وی در پایان با اشاره به آغاز راهیان نور دانش‌آموزی یادآور شد: بعد از پایان اربعین حسینی، اعزام دانش‌آموزان نخبه خواهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز خواهد شد که طی دوره سه روزه در کارگاه آموزشی، با نحوه خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور آشنا می‌شوند و در بهمن نیز شاهد اعزام دانش‌آموزان نخبه برادر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi