شناسه خبر : 70393
چهارشنبه 08 آبان 1398 , 16:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام تغییرات و امکانات جدید سامانه خدمات الکترونیک ایثار

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تغییرات و افزودن دو خدمت جدید در سامانه خدمات الکترونیک ایثار و ارائه خدمات جدید در نرم‌افزار موبایل همراه ایثار خبر داد.

https://www.mizanonline.com/files/fa/news/1398/8/8/2323833_333.jpg

علیرضا امینی با اشاره به تغییرات ظاهری در رابط کاربری سامانه خدمات الکترونیک ایثارگر گفت: سامانه‌های نرم‌افزاری برای حفظ جذابیت‌های بصری ناگزیر به ایجاد تغییرات و به روز کردن سامانه بر اساس استاندارد‌های جدید هستند و سامانه خدمات الکترونیک ایثار نیز پس از گذشت ۴ سال نیاز به تغییراتی داشت تا برای مخاطبین از دیدگاه بصری جامع‌تر باشد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در دستور کار برای این سامانه، ایجاد تغییراتی به منظور تسهیل در استفاده از خدمات توسط تلفن همراه برای مخاطبین است که در این راستا قابلیت افزودن تصویر و کم حجم شدن اطلاعات در نظر گرفته شده است، همچنین در نسخه وب نیز به برخی بخش‌ها توضیحاتی اضافه شده است.

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ خدمت شناسنامه دار و ۵ خدمت بدون شناسنامه در سامانه خدمات الکترونیکی ایثارگر ارائه می‌شود تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌های مربوطه، بنیاد باید ۳۰ خدمت خود را الکترونیکی کند که در این راستا تا پایان سال دو خدمت دیگر شامل کمک هزینه ازدواج و درخواست اردو الکترونیکی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در سامانه جدید خدمات الکترونیک ایثار، بهبود‌هایی در بخش ارائه شکایات سامانه در دست اقدام است، زیرا در گذشته شکایات قابل پیگیری نبود، ولی با تغییرات به وجود آمده ایثارگران می‌توانند تمامی مراحل شکایات خود را پیگیری کنند، از سوی دیگر شکایات به سامانه سجایا نیز متصل شده است.

امینی همچنین به افزودن خدمات جدید به نرم افزار موبایل همراه ایثار تا پایان سال اشاره کرد و گفت: این نرم افزار تاکنون خدماتی نظیر فهرست مراکز مشاوره و دفاتر بنیاد، فیش حقوقی و ... ارائه می‌داد که مقرر شده ارزیابی عملکرد کارکنان توسط ارباب رجوع و اعلام مانده وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد و مبلغ پس‌انداز نیز به این نرم‌افزار افزوده شود.

منبع: میزان
اینستاگرام
خداشکر!! با این نرم افزار مشکلات جانبازان حل شد،بیمه تکمیلی، افزایش معیشت،و........ واقعا از اینهمه تلاش سپاسگزاریم!!! تنها مشکل ما همین بود،که اونهم حل شد.
شما مسئولین ماه به ماه بطور خودکار حقوق ومزایاتون میره به حسابتون چه میدانید فقر چیه جانباز کیلو چند ! شماریاکاران چرا به دروغ خودراحامی وخادم ایثارگران و جانبازان می نامید جانباز50یا60ساله دردمجروحیت داره درد دیسک کمرو سیاتیک داره خانه نشین شده با750هزارتومان که شمامیدید چکار کنیم .اقلأبه اندازه حداقل حقوق کارمندان به گفته خودتان بدهید حیف ازاین انقلاب حیف ازاین کشور که شما دران مسئولیت دارید حیف این مردم بانجابت که شما حقه بازان نماینده مجلس و وزیرش باشید .اخه بی لیاقت ها این ارامش و امنیت بخاطر ایثاروازخودگذشتگی همین شهدا ایثارگران جانبازان ورزمندگان وازادگان عزیز است .
بسم الله الرحمن الرحیم)باعرض ادب واحترام به مسعولین محترم؟بخصوص مسئول همین سایت که درداین جانبازان رابه گوش مسعولین می رساند؟به استحضارمی رسانم که اینجانب ازسال64هم فرزنده شهیدهم جانبازهستم تاریخ مجروحیت بنده باتاریخ شهادت پدربزگوارم که یکی ازفرماندهان سپاه هم بودننددریگ روزاست؟حال بنده خواهشی دارم که پیگیری کنیدکه چرافایدمدیرکل استان به جانبهزوفرزنده شهیدبی حرمتی اهانت وتوهین کندکه همسرم هم پیشم بودودربین مراجعه کننده گان چنین بی حرمتی واهانت کرده است وحتی میخواست کتک. کاری کندکه مانع چنین کارزشت ایشان شدنندمگرنه ازحای خودبلندشدمبخوهست کتک کاری کندمگردرقانون داریم که مدیرچنین کاری ازززخودش نشان دهدمگربنده و همسرم مترکب چه گناهی شده بودیم آن هم بنده ازتاریخ مجروحیتم تاسال98پابه بنیادشهیدنداشته بودم. ولعدازسال هاکه اولین بارم بودچنین زشتی ازخودشان انجام داده اندوحالابنده نه بعنوان جانبازوفرزند شهیدبلکه بعنوان بنده. خداارشما مسئولین عاجزانه التماس میکنم پیگیری کنبدتتابنده وهمسرم اازگناه خودمان آگاه باشیم وبوانیم که مترکب کدام گناه شده بودیم که انشاالله هیچ. وقت چنبن گناهی مترکب نخواهیمم. شد؟باتقدیروتشکرازلطف وعحهیت شمامسعولین واقعی که درراه شهداوایثارگران تلاش می کنید/
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi