شناسه خبر : 70618
چهارشنبه 22 آبان 1398 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با هیزم بی‌اعتنایی پروانه‌ها را آتش نزنید!

چقدر فریاد زدیم با ورزش می توان روح خسته و تن شکسته جانباز اعصاب و روان را ترمیم کرد، ولی هیچ کس توجه نکرد که نکرد. جانباز تنهاست، جانباز رهاست، جانباز از یاد رفته است...

فاش نیوز -  در قم سکوت ذلت باری در مقابل ظلمی که به جانبازان اعصاب و روان می شود حاکم است و هر چند وقت یکبار جانبازی در آتش نا امیدی و افسردگی می سوزد و فریادی از نمایندگان مردم قم برنمی خیزد.
هیچ توقعی از آقای امیر آبادی و حجه السلام ذالنور نیست. آنان از اول هم از دلسوزان جانبازان نبودند جز اینکه احمد امیرآبادی علاقه دارد در مراسم ختم و دفن جانبازان و پدران و مادران شهدا باشد ولی از او فریادی شنیده نمی شود.
مظلومیت جانبازان در غبار دعواها گم شده است. مسئول نالایق و بی تدبیر بنیاد شهید قم از مرگ جانبازان جز اظهار تأسف، حرفی برای گفتن ندارد.
چهارمین جانباز  قمی خود سوزی و خانواده اش را هم داغدار کرد. چه کسی پاسخگوست؟!
همرزمان هم سکوت کرده اند. گویی هیئت رزمندگان قم سکوت کرده و به قرارداد ده شب محرم آینده در حسینه متعلق به بنیاد و تخفیف آن می اندیشد.
هیت خادم شهدا هم سکوت کرده و از سفر مشهد سلفی می فرستند!
هیئت های مختلف رزمندگان از گردان ها و واحد های دفاع مقدس، همه ساکتند. مدعیان سکوت کرده اند و مسئول بنیاد شهید با بادیگاردها و محافظان آماده برای دفاع از مسئول نا لایق، در جای خود محکم نشسته است. برای کسی مهم نیست که پدری سوخت و خانواده ای نابود شد.
در این شهر جانبازان را آتش می‌زنند، با هیزم بی اعتنایی، بی وفایی، فراموشی، از یاد بردن و افسردگی.
چقدر فریاد زدیم با ورزش می توان روح خسته و تن شکسته جانباز اعصاب و روان را ترمیم کرد، ولی هیچ کس توجه نکرد که نکرد.
جانباز تنهاست، جانباز رهاست، جانباز از یاد رفته است.
امام می‌دانست و این روزها را می دید که گفت: نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره به فراموشی سپرده شوند. اما جواب این بی اعتنایی را آتش دوزخ وعده داد.
از خودسوزی جانبازان جلوگیری کنید؛ بیدار شوید؛ امانت های شهدا را دریابید. متوقف کنید سوزاندن پروانه ها را!

حسین حیدری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
این بی اعنتایی نیست دشمنی است . غرض ورزی عمدی است . بنوعی پا روی ارزشهای اعتقادی نظام اسلامی گذاشتن است . دهن کجی امثال شهیدی به خون پاک بهترین مخلوقات ایران زمین است .
پا گذاشتن عمدی بر روی سخنان امام عزیزمان خمینی کبیر است .
جانبازان بمانند دیگر اقشار جامعه باید برای احقاق حقوق مادی و معنوی خود از امثال شهیدی باز خواست نمایند . زمان زمان جنگ با دشمن ضد ولایت فقیه است . باهم باشید تا استعفای شهیدی .
خانواده های شهداءوجانبازان ژنهای خوب این کشورندنه مفت خوران تازه بدوران رسیده نه آقازاده ها.جامعه هدف راچراازسفره انقلاب محروم میکنید?!آقای شهیدی تدبیر.تدبیر.تدبیر.
با سلام به همه ایثارگران جانبازان با سوزاندن خود اتش خود را خاموش میکنندچون بیش از سه دهه است خود وخانوادشان میسوزند لعنت بر مسئولین بی عرضه .
باتمام دردمندی ناشی از ترکش دشمن از این خبر متاثر وغمگین شدم درمان جانباز تخصصی است اعم از موچ انفجار یا کابوسهای در رویا فشار های عصبی جنگ فراق یاران و مشکلات دیگر جنگ
بودجه های کلان مدیریت نمیشود آنها که دستتان میرسد به درد قشر آسیب دیده از جنگ برسید بعضی این حالات را در انزوا میگذرانند ماندن جانباز امتحان ماست
سهمیه بنزین جانبازان . معلولین چه شد؟ در حالی که در نخستین دقایق بامداد روز سهمیه‌بندی بنزین، تمامی سهمیه‌های تعیین شده در کارت های هوشمند سوخت واریز شد اما خبری از سهمیه ویژه جانبازان و معلولان نیست. آیا شارژ سهمیه ویژه در کارت‌های سوخت معلولان و جانبازان، همانند سایر موضوعات این قشر مدتهای مدید پشت سیستم بروکراسی اداری معطل خواهد ماند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi