شناسه خبر : 70685
دوشنبه 27 آبان 1398 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه ویژه بنزین جانبازان(۱)

اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای جانبازان و معلولان ضروری است

در خصوص اختصاص سهیمه بنزین به جانبازان با توجه به وضعیت جسمی و محدودیت حرکتی آنها باید دولت سهمیه بنزین ویژه ای در نظر بگیرد و اجازه داده نشود همانند موضوع بیمه تکمیلی دچار مشکلات عدیده ای شوند.

فاش نیوز - جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین از سوی دولت، خواستار در نظر گرفتن سهمیه برای جانبازان و معلولان شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدجواد ابطحی، نماینده ایثارگر مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در موضوع گرانی بنزین، دولت در قبال قشر ایثارگر جامعه به تعهدات خود عمل کند متذکر شد:

یکی از دغدغه های ما این است که با توجه به بحث بیمه تکمیلی و مسائل درمانی جانبازان که دولت متاسفانه نتوانسته است تا کنون آن را به طور کامل انجام دهد، متناسب با گرانی های احتمالی در آینده تدابیری اندیشیده شود تا بیشتر از این بر جامعه ایثارگری فشاری وارد نشود.

نماینده ایثارگر مردم در مجلس دهم ادامه داد: بسیاری از ایثارگران در روزهای اخیر در رابطه با مصوبه افزایش سهمیه بنزین به ما مراجعه کرده و یا با ارسال پیامک و تماس تلفنی خواستار اختصاص سهمیه ویژه برای خودرو خود شده اند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتخاذ تدابیر موثر به منظور اختصاص سهیمه برای جانبازان و معلولان متذکر شد: پیشنهاد ما به عنوان نمایندگان ایثارگران این است که دولت مقداری از درآمدهای حاصله را برای لحاظ شدن سهمیه جانبازان به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص دهد؛ چرا که به نظر می رسد شرایط از نظر سهمیه سخت تر خواهد شد.

همچنین احمد لاشکی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من تا پیش از صحبت های "آقا" با موضوع افزایش قیمت بنزین مخالف بودم ولی بالاخره ما مطیع ولایت هستیم و بر این اعتقاد هستیم که تشخیص ایشان حتما تشخیص درستی است.

عضو فراکسیو ایثارگران مجلس دهم در ادامه یادآور شد:

اما اینکه سهمیه بندی به صورت فعلی جوابگوی اقشار مختلف جامعه خواهد بود، باید آن را به آینده موکول کرد.

در خصوص اختصاص سهیمه بنزین به جانبازان نیز با توجه به وضعیت جسمی و محدودیت حرکتی آنها باید دولت سهمیه بنزین ویژه ای در نظر بگیرد و اجازه داده نشود همانند موضوع بیمه تکمیلی دچار مشکلات عدیده ای شوند.

احمد لاشکی نماینده چالوس در پایان تاکید کرد: ما به عنوان نماینده ملت در مقابل ایثارگران که جسم و جان خود را در راه حفظ وطن داده اند، مسئولیت داریم و مجلس در کنار دولت باید تدابیری برای سهمیه جانبازان بیندیشد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سهمیه بنزین جانبازان و معلولین، هوای پاک شد؟!

در حالی که در نخستین دقایق بامداد روز سهمیه‌ بندی بنزین، تمامی سهمیه‌های تعیین شده در کارت های هوشمند سوخت واریز شد اما خبری از سهمیه ویژه جانبازان و معلولان نیست.

آیا شارژ سهمیه ویژه در کارت‌های سوخت معلولان و جانبازان، همانند سایر موضوعات این قشر مدت های مدید پشت سیستم بروکراسی اداری معطل خواهد ماند.

قطعا و با توجه به الطاف ملوکانه دولت فخیمه نسبت به ایثارگران که در این دو دوره از هر گونه اجحافی به این قشر دریغ نورزیده و علنا تمامی همت خود را بر حذف این قشر گذاشته‌اند، سهمیه این عزیران هوای پاک است و بس!

در این میان بدا به حال معلولین که به پای ایثارگران سوختند.
باسلام به دوستان ایثارگر
باز دم انتخابات شده نمایندگان به شدت دنبال حرکات نمایشی هستند آقاجان کدام ایثارگران ما که گلویمان گرفت ازبس گفتیم اکثر خدمات بنیاد درحال حاضر اجرا نمی شود مثل داروی جانبازان هزینه دانشگاه اولویت استخدام .شما نمایندگان بیشترین ستم را به قشرایثارگر کردید با مصوبات بدون اجرا آبروی ایثارگران را پیش مردم بردید حال اینکه اکثر آنها اجرا نمی شود شده سوهان روح ما ایثارگران .باز دم انتخابات شده ... دست از سرقشر مظلوم بردارید لطفا
باسلام .اینجانب دارای معلولیت جسمی وحرکتی شدیدازشهرستان رشت میباشم این روزهاباتوجه به اینکه بنزین سهمیه بندی شده مامعلولین که باخودروی شخصی جهت ایاب وذهاب استفاده میکنیم بایدبه کجامراحعه کنیم ایادولت فکری به حال ماکرده یانه مثل سره خیلی ازچیزهامارانادیده گرفته .
سلام اینجانب حسین شادمانی جانباز شهرستان فسا هستم واز ناحیه لکن مجروح شده ام ودارای 25درصد جانبازی میباشم واز ناحیه پای چپ محدودیت حرکتی دارم وتا بحال هیچگونه سهمیه بنزین دریافت نکرده ام خواهشمندم جهت دریافت بنزین اقدام لازم معمول فرمایید تا حق اینجانب ضایع نگردد با تقدیم احترام حسین شادمانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi