شناسه خبر : 70855
شنبه 02 آذر 1398 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت شهید مرادی در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها!

فرمانده سپاه خوزستان گفت:در روزهای گذشته برادرانی داشتیم که در مقابل تروریست‌ها و عوامل دشمن ایستادگی کردند یکی از این برادران، شهید مرادی است که در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید.

شهید مرادی در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید

به گزارش از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت اغتشاشگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مردم مثل همیشه برای مقابله با توطئه‌های آمریکا و عوامل داخلی وابسته به او به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: مردم آمدند تا اقدام به تخریب اموال عمومی و تجاوز به حریم امنیت کشور را محکوم کنند حضور پر شور مردم بار دیگر دشمنان را ناامید کرد.

شاهوارپور گفت: دشمن بداند مردم در کنار مقام معظم رهبری، نظام اسلامی و نیروهای مسلح، محکم و استوار ایستاده اند و از اهداف شهدای والا مقام حراست خواهند کرد.

وی ادامه داد:خط قرمز مردم امنیت است امنیت مهم ترین مولفه‌ای است که مردم علی‌رغم  همه کاستی‌ها از آن حفاظت می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به شهادت یک پاسدار در اغتشاشات اخیر ماهشهر گفت:در روزهای گذشته برادرانی داشتیم که در مقابل تروریست‌ها و عوامل دشمن ایستادگی کردند یکی از این برادران، شهید مرادی است که در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید.

وی افزود:ان شاالله با حضور پر شور مردم در تشییع این شهید بزرگوار، عهد و پیمان خواهیم بست که راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است سروان پاسدار اکبر مرادی که در جریانات و اغتشاشات اخیر مجروح شده بود روز گذشته به شهادت رسید شهید مرادی چند روز پیش در شهر ماهشهر از ناحیه شکم و سینه مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفته بود.

منبع: فارس
اینستاگرام
سلام ، نکته بسیار قابل توجه و بسیار عجیب در شهادت محافظین نظم و امنیت و جان و مال مردم اینست که چرا آنها با دست خالی در مقابل اشرار مسلح قرار گرفتند. آیا دسیسه در کار بوده چه کسی دستور داده که اینچنین دلاوران و جوانمردان با دست خالی با اشرار مسلح مقابله و مبارزه کنند؟ آیا سیاستی اشتباه در مقابل اشرار منجر به شهادت بهترین فرزندان اسلام شده است؟
نفوذ دشمن در قالب مشاور فرماندهان در جنگهای تاریخ ایرانیان قبل از اسلام و صدر اسلام وجود داشته که اغلب مشاوران توانستند فرماندهان را مجاب کنند تا دلاوران سپاهیان جبهه ایرانی بدون تجهیزات وارد میدان جنگ شوند. از جمله موارد تاریخی بسیار مهم نحوه شهادت فرمانده ایرانیان در سپاه مختار بود که با هدف خون خواهی حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) قیام کردند و در سریال فاخر مختار نامه بخوبی به تصویر کشیده شد. هنگامیکه شکست دشمنان اسلام قطعی بود متاسفانه مشاور فرمانده سپاه با خدعه فرمانده سپاه مختار را وادار کرد تا کیان ایرانی و نیروهایش بدون اسب و پیاده به میدان جنگ بروند که نتیجه شهادت تمام ایرانیان بخصوص کیان بود که ضربه مهلکی به قیام مختار وارد کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi