شناسه خبر : 71311
شنبه 23 آذر 1398 , 16:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا حالا کجا بودید آقایان نماینده!؟

ناشناس- سلام و عرض ارادت به محضرهم رزمان دوران دفاع مقدس جناب ساقی عزیز و جناب مجتهد عزیز و همه بزرگواران فاش نیوزی.

جناب مفتح!

چندین بار در خصوص افاضاتتان گفتم و گفتند و شما نه تنها گوش شنوا و چشم بینا ندارین، و نه تنها جنابعالی بلکه تمامی به اصطلاح نمایندگان خانه ملت که نمک مردم را خورده ولی برخی از مجلسیان در زمین دولتیان بازی می کنند، بلکه جانبازان و ایثارگران را به سُخره گرفته اید!

جناب مفتح؛ وضعیت درمان ومعیشت جانبازان را نمی دانید؟

اینکه بعضی مواقع در جمع جانبازان آن هم فقط به دلیل اینکه عکس یادگاری بگیرید می روید، که بعدها همچون حال که نزدیک انتخابات می باشد بتوانید از این عکس ها استفاده که نه، بلکه سوء استفاده و بهره برداری کنید افاضات می فرمایید که ما مدیون شهداء و جانبازان هستیم که دراصل واقعیت می باشد چرا که اگر ازجان گذشتگی رشیدترین جوانان سرزمینمان نبود، اگرفداکاری جانبازان نبود، نه مُلکی می ماند و نه پرچمی، که حال شماها به واسطه همین خون های ریخته شده ودست و پاهای بریده شده برمناصب دولتی لمیده باشید و حقوق های نجومی بگیرید و یا ازرانت استفاده کرده وثروت اندوزی کنید!

در عجبم برای همه شماها اعتبار و پول هست ولی تا به ما درمان و بیمه جانبازان می رسد که البته قوانین آن توسط خودشما به تصویب رسیده با کسری بودجه مواجه و بار مالی رابه رُخمان می کشید!

جنابان و نمایندگان مجلس، جهت اطلاعتان عرض شود وظیفه تان به عنوان نماینده مردم 10%تصویب لوایح و قوانین می باشد و 90% پیگیری و ملزم و مکلف کردن دولتیان به اجرای قوانین. درمجلس دهم نه تنها کاری برای مردم خصوصا جانبازان انجام نداده اید که اگر انجام گرفته بود حال نیاز نبود به خاطر رای مردم خودتان را به هر دری بزنید.

درطول بیش از3 سال گذشته، فقط در همین سایت فاش نیوز فقط تملق و چاپلوسی دولتیان را کرده و حال که نزدیک انتخابات شده اید دایه مهربان تر ازمادر شده اید!

جناب مفتح با تمام این تفاصیل توجه جنابعالی و همه نمایندگان را درخصوص مشکلات جانبازان به درخواست های قانونی ما که توسط خود شماها به تصویب رسیده ولی عملی درکار نبوده جلب می نماییم.

1- حَسب قانون، درمان جانبازان و افراد تحت تکلفشان ازصفر تا صدبه عهده دولت می باشد.

2--حَسب قانون، جانبازان ازکارافتاده کلی که فقط از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند باید پاداش سنوات و پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی آنها پس از 30سال پرداخت می شدکه متاسفانه تا کنون نشده است.

 اگرنگاهی به همین سایت وزین فاش نیوز انداخته باشید مشاهده کرده اید که متاسفانه روزی نیست جانباز70%به یاران شهیدش نپیوند!

3- طبق قانون هر 10سال یک دستگاه خودرو ساخت داخل به جانبازان70% بایستی واگذار گردد که آخرین واگذاری سال79 می باشد. 4- بحث 25% سهمیه استخدامی فرزندان شهداء و جانبازان و بسیار مشکلات دیگر که متاسفانه دولت به مُرّ قانون عمل ننموده و شما نمایندگان هم بی خیال پیگیری آنها هستید.

جانبازدرد و رنج کشیده دوران دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هر دم از این رهگذار، رهگذری می رود
از پی مردان مرد، پی سپری می رود
عرصه نگردد تهی ، گرچه زهمسنگران
گه جگری می درند، گاه سری می رود
روزن فتح و ظفر ، بسته نخواهد شدن
گرز قضا ناوکی بر قدری می رود
راه رجاء بسته نیست ، گرچه رجایی برفت
ریشه به جا باد اگر برگ و بری می رود
روضه نماند به زاغ ، ور همه با درد وداغ
از صف مرغان باغ ، نغمه گری می رود
جلوه خورشید ما ، جمله جهان در نوشت
شعله به عالم زند ، تا شرری می رود
مکتب اسلام باد زنده که در راه آن
گاه شبیری رود، گه شبری می رود
درسفر زندگی ، آمد وشد کارماست
تا پسری در رسد ، خوش پدری می رود
راهرجایی بجاست ، شور رهایی بپاست
گرچه زنام آوران ، ناموری می رود
بی هنران را بگو ، باهنرانیم ما
گرچه زملک هنر ،باهنری می رود
دامن دریای عشق تا که صدف پروراست
صیرفیان را چه پاک ، گر گهری می رود
تا که خدای ِ " حمید " ، حافظ این امت است
هر نظری می رسد، صد خطری می رود
سلام ، اگر مردم از عملکرد اینگونه مسئولان مطلع نیستند بدلیل ضعف سازمان برنامه و بودجه و دستگاههای نظارتی کشور است زیرا این دستگاهها علاوه بر کنترل حسن اجرای قوانین و مبارزه با فساد وظیفه انتشار بیلان عملکرد مسئولان را بعهده دارند لیکن در مدت 40 سال انقلاب اسلامی هیچگونه بیلانی از عملکرد مسئولان منتشر نشده مگر برخی دستگاههای نیمه دولتی که از بودجه خودشان بیلان تولید کردند بنابراین مردم از کدام محل بتوانند عملکرد مسئولان را ارزیابی کنند؟
در حال حاضر مردم به پیامهای کانالهای فضای مجازی مراجعه میکنند و از تعداد پیامها در موارد مختلف تصمیم و نتیجه گیری میکنند که با وجود حضور دشمنان در فضای مجازی و انتشار گسترده پیامهای دروغ و مغرضانه ، مردم با خطاهای بزرگ مواجه کردند. برای مثال انتخابات گذشته بشدت تحت تاثیر فضای مجازی و کانالهای تلگرامی قرار گرفت که تصمیم و نتیجه گیری مردم را اینگونه با خطاهای بزرگ مواجه کرد که افرادی در پستهای حساس قرار گرفتند و انسانهای دلسوز به حاشیه رانده شدند و کشور را در سوء مدیریت و فقدان برنامه در مقابل دشمنان در ذلت فرو بردند که در این مدت و موضوعات فداکاریهای سپاه پاسداران و مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب مانع از فرو پاشی نظام اسلامی گردیده است.
امیدواریم شرایط مدیریت کشور به حدی مطلوب برسد که بیلان عملکرد مسئولان دارای سابقه و تازه وارد بطور سالیانه و واقعی با مسئولیت دستگاههای نظارتی و سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شود تا مردم در تشخیص و انتخاب بر اساس واقعیت نظر بدهند و با اتکا به فضای مجازی هرگز گرفتار دروغهای دشمنان در فضای مجازی نشوند.
اقای فاش نیوز یا خانم فاش نیوز بلاخره تو این چند سال ما نفهمیدیو تو کدوماشی، اما به عرض جنابعالی برسونم تیمسار پاسگاه ده ما هاشمی عوض شده و یه اشیخ به نام هنرمند که می گن در روستاهای اراک ساوه و تهرون هزار هنر به نمایش گذاشته به قم اومدس اما شوما انگار نه انگار که قمییم هست منتشر کنید عزیزم اخبار رو
لعنت خدا برکسی که از جانباز جماعت به عنوان وسیله ابزاری مخصوصا در زمینه تبلیغات کاندیداتوری مجلس رئیس جمهور و....سوء استفاده کند
با سلام هر زمان هر بزگواری خواست برای ایثارگران کار کند قدم روی چشم وظیفه خود میدانم حمایت کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi