شناسه خبر : 71352
دوشنبه 25 آذر 1398 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همت بنیاد و دولت برای حل مشکل بنزین جانبازان

همکاری دولت و بنیاد شهید، مشکل سوخت ایثارگران را برطرف می کند.

فاش نیوز - همکاری دولت و بنیاد شهید، مشکل سوخت ایثارگران را برطرف می کند.

عضو هیئت رئیسه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همکاری و مساعدت بنیاد شهید برای اختصاص سهمیه سوخت جانبازان و ایثارگران تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا، با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری اظهار داشت: ما بایستی قدردان زحمات کسانی باشیم که در شرایط سخت به داد این مملکت رسیدند. ایثارگران در واقع کسانی بودند که در آن دوران برای شهادت عازم جبهه شدند. به نظر من مردم و مسئولین باید همیشه قدردان فداکاری و ایثارگری آنها باشند.

 سخنگوی هیئت نطارت بر نمایندگان اضافه کرد: جانبازان و ایثارگران در واقع الگو و اسوه جوانان کشور هستند. چراکه اگر خدای نکرده روزی مشکلاتی برای این کشور به وجود بیاید، جوانان بدانند که مسئولین ایثار و فداکاری آنان را فراموش نکرده اند و از آنها همچنان حمایت خواهند کرد.

 عضو هیئت رئیسه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم یادآور شد: با وجود اینکه حدود 31 سال از دوران جنگ تحمیلی سپری شده است، اما عوارض آن همچنان وجود دارد و رزمندگان جوان دیروز، امروز به میانسالی و پیری رسیده اند. بسیاری از آنها دچار بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون و مشکلات تنفسی شده اند و در شرایط آلودگی هوا متاسفانه بیماری آنها شدیدتر شده است.

 نماینده مردم فسا در دور دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من مردم و مسئولین باید این موضوعات را درک کنند و برخوردی همانند سایر کارمندان یا بخش های دیگر جامعه با آنها داشته باشند. من احساس می کنم به عنوان یک نماینده در هر مسئله ای که میتوان به این قشر جامعه کمک کرد باید پیشقدم شد و از کمک و مساعدت به آنها دریغ نکنیم.

عضو هیئت رئیسه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوع اختصاص سهمیه بنزین به جانبازان کوتاهی شده است و این نقص از سوی دولت باید برطرف شود.

 وی با اشاره به اختصاص سهمیه های بنزین به سرویس مدارس، قایق های صیادی و ... از سوی دولت متذکر شد: همانطور که دولت اخیرا به این موارد توجه کرده و توجه به حقی هم هست، باید به این عزیزان ایثارگر جسمی و حرکتی که تعداد آنها نیز زیاد است باید توجه کند و سهمیه ویژه بنزین درنظر بگیرد. بنابراین خواهش من از هیئت محترم دولت و آقای شهیدی این است که به عنوان متولی عزیزان ایثارگر پا پیش گذاشته و سهمیه بنزین آنها را لحاظ کنند.

در صورتی که این موضوع احتیاج به قانون گذاری و مصوبه ای داشته باشد، مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که موانع قانونی رابرطرف کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب جمالی چراکاری که وظیفه اتان میباشدرابامنّت افاضات کرده که مابایستی به این قشر جانبازان کمک ومساعدت کنیم وقتی جانبازان اعلام داشته که یک مشت بیسواد درمجلس ودولت برصندلی هالمیده اند گزاف گفته نشده اگرسوادمیداشتین اینچنین باغروروتکبرنمیگفتین مابایستی کمک ومساعدت کنیم پس وظیفه اتان کجارفته که بابتش دارین اجرت ومزدش را دریافت میکنین ،جهت اطلاع بارهاشده برای کاری همچون دیگرشهروندان پیگیربوده وخودم اصلانامی ازجانبازی نبرده درجواب درخواستم گفتن شمابرای رضای خدارفتین اجرش راهم ازخدابگیرین باشه ازخدامیگیریم بیش از3دهه دردونج راتحمل کرده این چندصباح راهم بازخم وزبان ونیش وکنایه وتهمت وافتراءشمانوادگان اهل کوفه راسپری میکنیم ولی منم درخواستی دارم نمیخوادازجان مایه بذارین شماهانیزیکسال کارکنیدومزدی دریافت نکنیدواجرکارتان راازخدا بگیرید ببینم اموراتتان میگذرد ای لعنت برشمابیسوادان که براریکه های قدرت تکیه که نه لمیده اید جناب نماینده دلمان ازدست شما درد دارد ولی این جمله جمالی خون بدلمان کرد آقا مگرماگداهستیم که شماهابخواهین به ماها که در دفاع ازهمین شمانابخردان سلامتیمان راازدست داده کمک ومساعدت کنیدتازه همین جمله ات هم چون نزدیک انتخابات هست نسنجیده بزبان راندی ودلسوزخودتی که دوبارا رای بیاری ولی کورخوندی همانطورکه اشاره داشته شماجمالی ودیگرهمقطارانت نه سواددارین نه معرفت که به شعورمظلومترین قشرودرعین حال طلبکارترین قشر(جانبازان)اهانت کرده حال که به قول خودتان دستتان زیرسنگ مردمست لااقل جملاتی را بکارببریدکه دلهارو نرم کندهرچندکه گفتم سوادندارین ولی میتونی لااقل ازدوروبری هایت که سوادی دارنداستفاده کنی بلکه دلی بدست بیاری ولی بااین جمله ای که بکاربردی که ماهابایستی کمک ومساعدت کنیم درطول 3سال واندی دولت رابه کدام یک ازلوایح ومصوباتتون درخصوص جانبازان ملزم کردیدوصدالبته قبل ازهراتفاقی اهانت به خودتون (نمایندگان)تلقی شده به فکرمانیستین لااقل به فکرآبرو وحیثیت خودتان باشین چراکه برای جانبازان ثابت شده مارابه خیرشماامیدی نیست لااقل شرمرسانیدلااقل ازاین دست عبارات بکار نبرید این شماییدکه باداشتن منصب ومقام وثروت بازهم دست گدایی پیش مردم درازمیکنیدجانبازان بعدازاستعانت ازخداوندتبارک وتعالی افتخارمان اینست که رهبرنه تنهاایران بلکه رهبرمسلمانان جهان بزرگ جانبازانقلاب اسلامی هستندولی شما تنها به ثروتتان مینازیدثروتی که ازرانت واختلاس بدست آورده بدانیدهم درپیشگاه خداوندوهم درمحضرمردم روسیاهید
دست بنیاد شهید درد نکند امرور پسرم که دانشجو هستش تو شهر غریب دکتر رفته فهمیده بیمه نکمیلیش توسط بنیاد قطع شده جالب است ۲۲ساله وهنوز تحت تکفلم است معیار حذف مگر در صورت دانشجو بودن تا ۲۵ سال نیست چرا مردم ازاری میکنند فقط برای کم کردن هزبنه ها بی ابروی حدی دارد چرا وچگونه مسئولین قانون را زیر پاه میگذارند واقعا به کی رجوع کنیم درو به کی بگیم ای خدا ما را از دست این مدیران مردم فریب نجات بده خسته شدیم بخدا ان وضعیت بیمه دی وابن هم شاهکار حذف ِغیر قانونی فرزندان ما
اقا لیاقت ندارید ول کنید بخدا مروم عاصی کردید
باسلام چرا کسی جواب گوی بنزین جانبازان نیست برای اینکه خر دولت ازپل گذشته دیگر جانباز کیلوی چند
هر جانباز سهمیه ای در نظر بگیرند وپولش رو شارز کنند .
سلام ، یکی از موارد مدیریت فاقد کیفیت همین اختصاص سهمیه بنزین خاص به افرادی که نیاز به سهمیه خارج از شرایط عمومی میباشد که مدتها بین دولت و مجلس کشاکش دارند.
چنانچه مجلس تصمیم گیری و دولت اجرا کند مشکلی نخواهد بود اما هنگامی که مجلس اختیار را به دولت تفویض کند همین بلبشو باعث ایجاد هزاران مشکل گردیده است. گاهی متعجب هستیم که دولت و مجلس از بدیهی ترین وظایف یا روال قانونی مطلع نیستند یا بطور عمدی باعث بروز مشکلات ریز و درشت شدند؟
دستگاههای نظارتی انگار تعطیل هستند و عملکرد ها را چشم بسته تایید میکنند در این وضعیت چه کسی بایست پاسخگوی مشکلات دست ساز کشور و مردم باشد؟
چنانچه سپاه پاسداران برای رفع مشکلات کشور و مردم اقدام کند آنوقت هیاهو و جنجال میکنند که چرا سپاه در کارها دخالت کرد!!! بنابراین شائبه عمدی بودن مشکلات دست ساز قوت دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi