شناسه خبر : 71618
دوشنبه 09 دي 1398 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه رییس فراکسیون ایثارگران مجلس به مناسبت یوم الله ۹ دی

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سالروز حماسه مردمی ۹ دی را گرامی ‌داشت...

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای  سالروز حماسه مردمی 9 دی را گرامی ‌داشت.

به گزارش فاش نیوز، متن بیانیه دکتر حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم  رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 خباثت‌ها و عناد استکبار جهانی و بدخواهان نظام، بار دیگر آشکار شد و ساده‌لوحی برخی از خواص بی بصیرت که دست‌های پلید دشمنان را در پس این حوادث نمی‌دیدند، با «نادیده گرفتن آرای ملت»، به بهانه های واهی کوشیدند «جمهوریت» نظام اسلامی را درهم بشکنند و آتش فتنه دشمنان را داغ‌تر کردند. اما بار دیگر سفینه نجات سالار شهیدان، به مدد نظام اسلامی آمد و با هوشیاری مردم ولایتمدار و حساسیت آنها به مقدسات اسلامی، غبار فتنه از جامعه اسلامی شسته شد.

این فتنه اگر چه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد اما با هدایت مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد و بار دیگر نشان داد که دست خداوند بالای دست همه توطئه گران است و خداوند یار و یاور مومنان است. این حوادث و فرجام نیک آن در نهم دی که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود، تجربیات گرانسنگ و نوینی را برای نظام ما به ارمغان آورد تا با عبرت گرفتن از آنها در قبال توطئه های آینده دشمنان اسلام، هوشیارتر باشیم.
امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می‌داریم که بار دیگر خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار ضمن بد عهدی‌های پسا برجام، می‌کوشد با ایجاد شبکه‌های نفوذ، فتنه دیگری را برای تهدید آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک ببیند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر شان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌بندیم و اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

 ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

اینستاگرام
سلام ، همانگونه که در متن بیانیه رییس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس آمده فتنه گران را ساده لوح لقب داده در حالیکه میدانیم فتنه بزرگ 88 صددرصد با مدیریت شیطان بزرگ بوده لذا عوامل داخلی فتنه هرگز ساده لوح نبودند بلکه سیاستمدارانی کارکشته بودند که خیانت بزرگی به مردم و انقلاب اسلامی کردند و همان موقع لازم بود اعدام شوند اما خودداری از اعدام آنها موجب تداوم فتنه های بعدی شده و برخی فتنه گران توانستند با عوامل نفوذی در حاکمیت اسلامی تداخل کنند.
هنوز متعجب هستیم چرا با فتنه گران خائن مماشات میشود بنظر میرسد بدلیل ارتباط فتنه گران با شیطان بزرگ و پاسپورت آمریکایی آنها مجازات اعمال نشده است در حالیکه در سایر کشورهای جهان توطئه گران در فتنه انگیزی بسیار کوچکتر بلافاصله اعدام و عوامل فتنه بنحوی نابود شدند. امنون فتنه گران هنوز مشغول فتنه هستند و طی 10 سال گذشته صدمات جبران ناپذیری به بدنه نظام اسلامی و تمام امور اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و غیره داشتند و تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی با راهنمایی فتنه گران در حال انجام است.
متاسفانه در برخی موضوعات متکی به نگاه بین المللی هستیم یعنی اقدام لازم را منوط به پذیرش جامعه بین المللی کردیم که جای تامل دارد. اگر بنده بجای مسئولان امنیتی بودم با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عهد شکنی فتنه گران در حالیکه با رهبر معظم انقلاب عهد کرده بودند اما بطور آشکار عهد شکنی کردند و تبدیل به مزدور دشمن شدند بلافاصله فتنه گران را در حضور مردم مسلمان و ستم دیده و داغ دیده اعدام کرده بودم . لطفا علت عدم هر گونه اقدام قضایی و قانونی را برای مردم توضیح بدهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi