شناسه خبر : 72032
یکشنبه 29 دي 1398 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئول دولتی که از جانباز می ترسد!

ناشناس - درود و عرض ارادت به محضر فرمانده دلاور ارتش، جانباز نخاعی 90% ارتش و درود به عزیزان فاش نیوز و سرکار خانم محمدی.

حقیر از سربازان ارتش هستم که دارای بیش از 33 سال سابقه می باشم. فقط یک بار از طرف لشکر77خراسان رضوی برای دیدنم قدم روی چشم گذاشتند و بس.

 می خواهم گریزی بزنم به کلیپی از ترامپ که او را درحال سخنرانی دیدم. در حال سخنرانی بود که به یک باره ازمیان جمعیت صدای "الله و اکبر" شنیده شد و ترامپ وحشت زده در میان حلقه محافظانش قرار گرفت. البته برای من دیدن این صحنه جالب نبود چرا که یک بار هم رییس جمهور (خودمان) در خلال سفرهای استانی، به استان ما هم آمده بود و ظاهراً جایگاه ویژه ای برای جانبازان درنظر گرفته بودند. وقتی خواستم به اتفاق دوست جانبازم که ظاهرش مشکل آنچنانی ندارد ولی به لحاظ داخلی، انصافاًخراب وارد شوم به من گفتند شما چون عصا داری بایستی ازدرب دیگری وارد شوی، گفتم مگر فرقی دارد که یکی از محافظین گفت بایستی عصاهایت چک بشود.

خواستم بگویم ازاول انقلاب رئیس دولتی ندیده بودم که از جانبازی بترسد! من که هرکس بخواهد می تواند با یک دست بر زمینم بزند و اگر هل بدهد چهار معلق میخورم چطور می توانم تهدیدی باشم برای رییس جمهور؟!

 و اما مورد دیگر اینکه مسافرین ایرانی پرواز هواپیمای اوکراینی را شهید محسوب نموده اند. البته نمی خواهم بگویم اشکالی دارد ولی آقایان حضرات یادتان باشد که 20 نفر از هم وطنان عزیزمان که خارج نشین نبوده و شاید در عمرشان سوار هواپیما هم نشده باشند در اثر سقوط اتوبوس شان به دره جان باختند. پس لطفاً عزیزانی که هم طبقه من بوده و برای رفتن به مقصد یا مبداً (تاکیدمی کنم) جان باختند را هم شهید محسوبشان کنید.

مگر اینکه هواپیما سوارها خونشان ازما اتوبوس و قطار سوارها رنگین تر باشد که در آن صورت حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

ضمناً به سردارحاجی زاده عرض می کنم که پَرچمت همیشه بر افراشته است.

خاک پای تمامی جانبازان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این روحانی بیسواد انگاری اومده رئیس جمهورشده که چوب بذاره لای چرخ جانبازان وایثارگران و به همین دلیله که ازجانبازان میترسه ! ایشون بطور کلی تخصص این کار رو نداره /یکی اومدیک دکترای افتخاری بهش داد بعدش
خواب دیده واقعأ دکتراداره !... مثل اون دفعه که مردم رو مثل خودش فرض کرد وگفت صبح که ازخواب بیدارشدم دیدم بنزین گرون شده درصورتی که سه قوه طرح بنزین رو چند روز قبل ریخته بودند وبرای اینکه قبل ازاین خرابکاری بخیال خودش جاده روصاف کنه اومد درصخنرانی یزد گفت که میخوام به مردم کمک هزینه معیشتی بدهم فقط خدا کنه تا زمانی که رئیس جمهوره دیگه خرابکاری نکنه تا رئیس جمهور بعدی که ان شاالله ادم لایق ودلسوزمتخصصی باشه بتونه خرابکاریهای این اقارو درست کنه فقط قربون رهبرم بشم که خیلی صبوره والسلام
عزیزان ببخشید/گوشی من صفحه کلیدداره وقدیمی هست .تصحیح میکنم.
(سخنرانی)
دوستانم عزیز..من ته خانواده شهیدم..و نه تا حالاجانباز.....اما این را میدانم که درتمام دنیا..شهید به کسی میگویند که درراه دفاع از وطن و خاک و ناموس..و ارزشهای کشورش..ازجانش میگذرد..همه ما روزی بدنیا امدده ایم روزی هم ازدنیا خواهیم رفت...ایا اون شهیدی که خودش را روی سیم خاردارو مین میاندازدتاهمرزمانش عبور بکنند تا من که درکشورخودم..دروسیله حمل ونقل..بعلت اتفاقات و حوادث ازبین میروم..هردو شهید راه وطن هستیم؟ سخن این برادرارتشی..اشاره ای بسیارقاتع کننده هست.بااحترام.مصطفی
خانواده محترم ایثارگران
ما را بازیچه دست خودشان قرار داده اند مخصوصا آقای حسن فریدون (روحانی)آیا اطلاعات سپاه دروغ گفت برادر ایشان حسین فریدون را در خصوص مفاسد اقتصادی باز داشت کردن؟؟آیا رشوه خواری برادر فاسدش که 26 میلیارد بوده و پرونده ایشان هم در دستگاهای امنیتی وجود داره و بازداشت شده دروغه؟؟؟
شما از حسن روحانی چه انتظاری دارید؟وقتی داماد و وابستگان درجه یک ایشان دو تابعیتی هستند و به برای اقامت گرفتن و دفاع از پرچم آمریکا سوگند خورده اند؟؟؟
چه انتظاری از این قوم ظالم دارید؟
لعنت خدا و رسول خدا ،خون شهدای مظلوم انشاله گریبان حسن روحانی و دیگران را بگیره.
بنیاد شهید هیچگاه بر اساس عدالت عمل نکرده؟؟؟؟؟؟
بعنوان مثال عرض کنم
1-افرادیکه در عملیات جنگی جانباز یا شهید می شوند باید کد 1 در پرونده و کارت شناسایی آن مشخص شود.
2-افرادیکه در مقر های پشتیبانی (پشت خط)حانباز یا شهید می شوند کد2 برای آنها زده شود.
3-افرادیکه بدلیل همانند تصادف ،محیط بانان،در گیری با اشرار داخلی کد 3 اختصاص داده شود؟
یعنی بعد از چند دهه هنوز بنیاد هیچگونه اولویت بندی در خصوص ایثارگران انجام نداده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi