شناسه خبر : 74137
دوشنبه 01 ارديبهشت 1399 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از تولید ماسک در آسایشگاه جانبازان نخاعی اهواز؛

ایثارگران، این بار در جبهه مبارزه با کرونا

فرهنگ ناب ایثار و ازخود گذشتگی برگرفته از دوران باشکوه دفاع مقدس همچنان در جای جای ایران اسلامی جاری و ساری ست...

فاش نیوز - ایثار و دفاع، هیچ گاه ازصفحه تکالیف ایرانی ها پاک نخواهد شد و می توان گفت جهاد همچنان ادامه دارد.

در حالی که مهمان ناخوانده "کرونا" همچنان می تازد و در حال تهدید جان مردم می باشد و جهانیان را نیز درگیر خود کرده است. در شرایطی که برخی از کشورهای باصطلاح پیشرفته و قدرتمند به راه زنی و سرقت اقلام بهداشتی و درمانی سایر کشورها مشغولند، در کشور عزیز ما اوضاع کاملا متفاوت است. در اینجا بسیاری هستند که در کنار خدمات و اقدامات دولت در مبارزه با ویروس کرونا، برای یاری رساندن به هم وطنانشان شب و روز ندارند و سراز پا نمی شناسند و مجاهدانه در پشت خط مقدم مقابله با این پدیده نوظهور، در حال تدارک اقلام و لوازم ضروری برای مردم می باشند.

فرهنگ ناب ایثار و ازخود گذشتگی برگرفته از دوران باشکوه دفاع مقدس همچنان در جای جای ایران اسلامی جاری و ساری ست.

جانبازان و خانواده معظم آنها نیز به خاطر وضعیت کنونی جامعه در کمک به کم نمودن آثار مخرب بیماری کرونا، این بار با ایثار اجتماعی و با راه اندازی کارگاه های کوچک اما پُرتوان، مبادرت به تولید ماسک و اهدای آن به مراکز درمان و بهداشتی نموده اند.

در گزارش تصویری ضمیمه این متن، تلاش برای راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک توسط جانبازان مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان در شهر اهواز، کارکنان بنیاد شهید و خانواده معزز ایثارگران خوزستانی در محل آسایشگاه جانبازان به نمایش درآمده است.

* جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام و عرض ادب
با تشکر از همکاری سایت وزین فاش نیوز
احتراما به استحضار می رساند طبق بیانات مسئول آسایشگاه جانبازان نخاعی خوزستان کاربرد ماسکهای تولید شده در حوزه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید استان خوزستان است تا در اختیار جانبازان های ریسک قرار گیرد .در گزارش تکمیلی توضبحات جانباز هفتاد درصد مهندس عاقلی درباره روند تشکیل کارگاه و هدف بیان خواهد شد . با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi