شناسه خبر : 74324
یکشنبه 07 ارديبهشت 1399 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برجام تابوت عقده هاست!

فاش نیوز -  آقای روحانی و دولت مردان یازدهم چنان قاطعانه تصمیم گرفتند با شیطان بزرگ، آمریکا مذاکره کنند که گوئی 35 سال بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چنین مذاکرات سرنوشت سازی نه به تاملی احتیاج داشت و نه به مشورتی. آقای روحانی و تیم مذاکره کننده اش در همه مذاکره ها کوتاه آمدند امتیاز دادند و با اینکه مطمئن نبودند با دادن امتیازها و برگ های برنده ایران، نفع خاصی برای مردم و اقتصاد ایران وجود ندارد اما باز هم آن را می پذیرفتند چرا که کلید نهائی حل مشکلات خودشان را نه در گرفتن حق مردم که در نزدیکی و رابطه با آمریکا می دانستند و این مذاکره ها دولت روحانی را به این هدف نزدیک می کرد.

افراد و جریان هایی در درون دولت روحانی هستند که سخت پیوند عمیقی را در رابطه با سازش با آمریکا دنبال می کنند؛ اینها همان اصلاحاتی های خاتمی و کارگزارانی ها و یاران مرحوم هاشمی هستند که همگی آنها مدتی به لیست امیدی تغییر نام دادند و الان جملگی آنان از گوگوش تا سروش، هفت سال است که در درون دولت روحانی به خیانت مشغول هستند. عده ای از آنها از روی سازشکاری یا وادادگی یا خیانت و یا انتقام گیری خواهان مذاکره و تعامل با آمریکا هستند و شعار مرگ بر آمریکا را برنمی تابند. اینها دندان دردِ ملت انقلابی ایران هستند و همه ما دیدیم که در مذاکره با آمریکائیان مولودی به دنیا آوردند به نام برجام که فرزند حیلت و حماقت بود.

آقای روحانی و تیم مذاکره کننده اش در زمان مذاکرات برجام شاید هم نیت خیری داشتند، ولی باید می دانستند که شیطان همیشه در کمین نیات خیر است؛ جائی انسان را به تله می اندازد که آدمی فکر می کند از او دور است، ولی همیشه قدمی هست که ناخواسته به راه شیطان می رود و زبانی که نادانسته به جای او سخن می گوید و مذاکرات برجام از این نمونه بود. در واقع زخم برجام را دوست بر ملت ایران زد نه دشمن.

برای مردم ایران لیبرال بودن نامی است منفور. این لیبرال تکنوکرات های دولت روحانی و لیست امیدی نه توانائی برداشتن تحریم ها را داشتند نه شهامتش را داشتند و نه تمایلش را دارند. اگر آقای روحانی و دولت لیبرالش کمی حکمت چاشنی دیانتشان می کردند دچار عارضه بدفهمی نمی شدند؛ ولی چه کنیم که علم لیبرالی علم نیرنگ است. اینها فقط زبانشان با انقلاب است و اقداماتشان ضد انقلابی. وطن فروشی و ذلت پذیری جز لاینفک هدف این دو تابعیتی های دوستان و هم فکران روحانی است.

مردم ایران غرور و غیرتشان را از اسلام و انقلاب به یادگار دارند، نه از برجامی بی عرضه که تنها دارائیش یک زبانِ دراز است. باید شرم کنند که در لباس انقلاب، خود دامِ ام الفتنه شیطان بزرگ شدند. آقای روحانی بازنده خُدعه دشمنان و خیانت یاران دروغین خود شد. مذاکرات 5+1 خوب و به سزا بود ولی ای کاش دولت روحانی لکه خیانتِ برجام بر دامن نمی داشت. امروز مردم در دادگاه عبرتِ برجام چشم به اعجازِ تدبیری دوخته اند که مذاکرات بُرد بُرد را به مذاکراتِ بُردند بُردند تبدیل کرده اند و ثابت کردند که تدبیر این دولت، تابوت عقده هاست تباه می کند، ولی شفا نمی دهد.

چهار سال است کشور ما دارد با دسیسه عُمال آمریکائی و انگلیسی در پست های حساس قوه اجرایی کشور اداره می شود، فقط نقلِ توافق خیانت بار برجام نیست. آیا چون در نظر روحانی آنها کدخدا هستند، ما باید خودمان را مثل آنها لخت و عور بکنیم؟ روحانی سند 2030 را به صورتی پنهان و خیانت گونه دارد اجرا می کند. این سند اساس و شالوده خانواده ایرانی را نابود می کند. این قانون 2030مال ما نیست و خلاف شرع مقدس اسلام است؛ در حالی که روحانی در مجلس سوگند خورده که از کیانِ اعتقادات ما و از مذهب ما حفاظت کند ولی این سند فریب و خیانت دولت روحانی به مردم است در لباس خوش دوخت تدبیر و امید.

مردم ایران برای مبارزه با اُم الشیطان و تفاله های شیطان بزرگ سلاحی دو دم در اختیار دارند سلاحی که یک دم آن دیانت است و دم دیگرش تدبیر.

خوشبختانه روحانیون آگاه و مبارز قرن هاست که عقل و هوش توده مردم ایران بوده اند و اگر رسانه های دشمنان ایران به روحانیون و علما توهین و آنها را آخوند و شیخ و ملا و عقب افتاده می نامند به این خاطر است که اکثریت قریب به اتفاق روحانیون و علما در همه زمینه ها اهل علم و دانش روز بوده اند؛ از ابوریحان بیرونی، محمد زکریای رازی (کاشف الکل)، ابو علی سینا، خواجه نظام الملک، غیاث الدین جمشید کاشانی (ریاضی دان بزرگ جهان) و خیلی علما و روحانیون دیگر، همه لباس اهل علم که همان لباس روحانیت است را بر تن داشتند، و تا وقتی که روحانیون در این کشور اعتبار دارند آنها به نقشه های جنایتکارانه و چپاولگرانه خودنمی رسند.

احمد رضا بهمنیار

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi