شناسه خبر : 74355
یکشنبه 07 ارديبهشت 1399 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نحوه ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران مشکوک به ابتلا به کرونا

سخنگوی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعال‌سازی سامانه پیامکی ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران خبر داد.

نحوه ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران مشکوک ابتلا به کرونا

 حمیدرضا حبیب اللهی، سخنگوی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سامانه ثبت اطلاعات درمانی ایثارگران با شماره ۲۰۰۰۱۲۷۹ برای ثبت اطلاعات ایثارگران مبتلا یا مشکوک ابتلا به کرونا در نظر گرفته شده است. در فاز نخست فعال سازی این سامانه، ایثارگران گروه هدف از جمله جانبازان گرامی و والدین معزز شهدا می‌توانند صرفا پیامکی حاوی شماره ملی و استان محل سکونت خود را به شماره ۲۰۰۰۱۲۷۹ پیامک کنند تا همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران با آنان تماس بگیرند.

وی افزود: لازم به ذکر است که در پیامک ارسالی از سوی ایثارگران ابتدا باید شماره ملی با اعداد فارسی نوشته شده و در ادامه آن پس از درج یک ستاره یا یک فاصله (کلیک)، استان محل سکونت نوشته شود.

حبیب اللهی در رابطه با اهداف این سامانه نیز توضیح داد: چشم انداز فعالیت این سامانه، اتصال به برنامه پایش سلامت و خدمات بهداشتی ایثارگران است که در صورت تامین امکانات مورد نیاز در آینده اقدام خواهد شد.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi