شناسه خبر : 75519
شنبه 24 خرداد 1399 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده ی مردم محلات و دلیجان

بنیاد تاکنون برای احقاق حقوق ایثارگران کاری نکرده است

از مسئولان بنیاد ندیدیم و نشنیدیم فریاد بزنند که حق ایثارگر را بدهید؛ اگر شما شنیده یا در مصاحبه ای خوانده اید به من بگویید تا به شما جایزه بدهم...!

فاش نیوز -  عضو هیئت رئیسه ی مجلس یازدهم رعایت حق و حقوق ایثارگران و تکریم جامعه ایثارگری را خواسته اصلی آنان دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده ی مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایثارگران چیز زیادی نمی خواهند بلکه از کسی که سکان بنیاد شهید را به دست گرفته می‌خواهند حقوقشان را رعایت کند اظهار داشت: من متاسفم که بگویم حقوق قانونی ایثارگران امروز ادا نمی‌شود و این یک واقعیت است.

وی افزود: از آقای اوحدی می‌خواهیم که حتماً این حقوق قانونی را پیگیری و عملیاتی کند و قانون هر چه هست در مورد ایثارگران اجرا شود؛ چرا که هیچ ایثارگری چیزی بیشتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد. سلیمی خاطرنشان کرد: اما متاسفانه به قانون عمل نمی‌شود؛ چرا باید یک جانباز برای داروهای خود دربدر شود و با دفترچه بدون اعتبار در دست، از این داروخانه به داروخانه ی دیگر برود. آیا این تکریم ایثارگران است؟

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات جامعه ی ایثارگری، از جمله بیکاری فرزندان ایثارگران اظهار داشت: آیا می دانید بسیاری از فرزندان ایثارگران، با تحصیلات بالا هنوز که هنوز است بیکار هستند؛ در حالی که در مورد اشتغال آنها قانون وجود دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در بهارستان متذکر شد: ما حتی یک بار از مسئولان بنیاد ندیدیم و نشنیدیم فریاد بزنند که حق ایثارگر را بدهید؛ اگر شما شنیده یا در مصاحبه ای خوانده اید به من بگویید تا به شما جایزه بدهم!

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها از تریبون مجلس مشکلات جامعه ی ایثارگری عنوان شده است، یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی جامعه ی ایثارگری است و مجلس فقط کار نظارت و تصویب قوانین را بر عهده دارد. بنابراین مجلس از لحاظ تصویب قوانین ایثارگری تاکنون کم نگذاشته است. اما آیا رییس بنیاد شهید یک بار هم که شده در هیئت دولت فریاد زده است که حقوق این ها را بدهید؟ اگر فریاد زده سند بیاورد.

عضو هیئت رئیسه ی مجلس یازدهم با اشاره به انتخاب رئیس جدید بنیاد شهید متذکر شد: ما آقای اوحدی را به عنوان یک فرد متدین می‌شناسیم و ایشان خوش سابقه هستند و امیدوارم در مسئولیت جدید بتواند منشاء خیر بسیاری برای جامعه ایثارگری باشد.

حجت‌الاسلام سلیمی در خصوص اولویت‌های کادر مدیریت جدید بنیاد شهید تاکید کرد: معیشت و مسکن ایثارگران و اشتغال، مهمترین اولویت های کنونی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که همه ی آنها در قانون آمده است. اگر بنیاد شهید قانون را پیگیری و اجرایی کند بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

نماینده محلات در بهارستان در پایان متذکر شد: خواهشی که از آقای اوحدی دارم این است که مسائل مالی هلدینگ کوثر را شفاف‌سازی کند؛ چراکه هنوز شفاف نیست و شدید بو می دهد و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد باید برطرف شود.

اینستاگرام
زمانی دررزیم پهلوی دید م مادردلیرمردتنگستانی رادعوت وتجلیل شداکنون سالهاست تصویب شده که رزمندگانی که درنیروهای مسلح احراز شوند نیازی به کمسیون بنیاد نیست اما حرف تاعمل...
سلام جناب سلیمی محترم عرض خداقوت ممنون که پیگیریددرپناه حق تعالی
دولت جیبشان را پر میکند که مسولین بنیاد بودجه نخواهند
سلام بر نماینده محترم‌،جناب آقای سلیمی
بردار بزرگوار بعد از گذشت چندین سال از دفاع مقدس، دیگه برای من جانباز رمق و روحیه ای نمانده ،حتما "می دانید ۳۰-۴۰ سال استخوان در گلو خرد کردن چه عوارضی دارد .....
بخدا من از بی توجهی مسئولین ،از بی مهری آقایان به هزاران درد و ناراحتی مبتلا شده ام !!!
از بیکاری فرزندم، از گرفتاری و مشکلات خودم از فشار مضاعف مشکلات زندگی بر همسرم و .............
و اقعا"من دیگه توقع ی ندارم و حساب هر کسی که مسئول بوده و نسبت به من و امثال من جفا کرده ،با کرام الکاتبین.......
به نام خدا
با سلام
جناب آقای سلیمی
با احترام بنیاد شهید دفاعی که از حقوق قانونی ایثارگران نمی کنه هیچ
بلکه متاسفانه بسیاری از آنان از موفقیت ایثارگران نا خشنود هم هستند ( البته به استثنای آن افراد شریف که در بدنه بنیاد صادقانه خدمت می کنند )
امیدوارم این نهاد از لوث افراد بی تعهد و ضد باور و اعتقاد به مقوله ایثار و شهادت که صرفا برای گذران وقت و پرکردن ساعت کار و دریافت حقوق و تمسخر ایثارگران اشتباهی وارد بنیاد شده اند هر چه زودتر پاکسازی بشه
ان شاءالله
سلام ، اگر اظهار نظر نماینده محترم مجلس صحیح باشد که بنیاد دارای هلدینگ است باید فاتحه بنیاد را خواند و ایثارگران بطور کلی قید بنیاد را بزنند. تا امروز فکر کردیم چند سوله تولیدی برای کمک به درآمد بنیاد فعال است در حالیکه بجث هلدینگ در بنیاد از گرین کارت برای وزیر و وکیل بمراتب زشت و قبیح است.
انگار از انقلاب اسلامی فقط پوستی مانده که در حال خشک شدن است اما درون آن اشرافی گری و ثروت اندوزی و دنیا پرستی مفرط بسیار متورم شده و در حال ترکیدن است.
خداوند باعث و بانی ایجاد چنین شرایطی در کشور شهیدان و منتظران حضرت ولیعصر (عج) را لعنت و نابود کند. ان شاءالله
حداقل حقوق کارکنان دولت در سال 99 دو میلیون وهشت صد هزار است بعضی ایثارگران که در قانون مشخص شده حداقل حقوق کارکنان دولت را بگیرند امسال یک میلیون و هشتصد حقوق می دهند می گویند دریافتی فرق دارد با حداقل حقوق واقعا این هم شد جواب به کسانی که فوق‌العاده ایثارگری می گیرند و کارمند هستند 25 درصد حداقل حقوق 750 اضافه می شود چرا در جمهوری اسلامی مانند کشورهایی ظالم به ضعیف تر ها ظلم می شود مگرا به خاطر همین ظلم ها نیست که با آمریکا درافتاده ایم و این همه سختی و تحریم را تحمل می کنیم بیابید راه انها را نرویم
جناب آقای حجت‌الاسلام سلیمی
در زمان تصدی «حجت‌الاسلام شهیدی» سایت بنیاد شهد هر روز اخبار وی را درج می‌کرد که می‌توان به جرأت گفت 95درصد این خبرها مربوط به پیام‌های تسلیت ایشان بمناسبت درگذشت والدین شهداست.
البته ناگفته نماند به قول معاون اول رئیس جمهور ایشان در شروع جلسات هیئت دولت خوب قرآن تلاوت می‌کردند!
قانون ماده 51 افراد شاغل ایثارگر اجرا میشود اما این قانون در بین ایثارگران مشاغل دولتی زیر 25 درصد اجرا نمیشود ....... چرا تبعیض ؟؟؟
من سراغ دارم کسانی که دوران سربازی شون با جنگ تحمیلی همراه بوده و.ما کند هم هستن و الان حقوق ایثارگریشون رو دادند اما ما که باباشون کارگره و مدارک داد واسه مار و هیچی ندادن ،آخه این چه عدالتی،خواهش پیگیری‌ها ی ایثارگران.و انجام بدید ما هم دو تا بیکار تو خونه ایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi