شناسه خبر : 75861
چهارشنبه 04 تير 1399 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با یک استکان چای سرد!

جاناز مرادیفر - کاش در هر مرکزی در بنیاد یک روانشناس خبره باشه تا درد دل ما جانبازان را به دقت گوش می دادند. اگر آن روز در آن بنیاد لعنتی یک نفر بود که با متانت و صبوری به درد دل آن جانباز گوش فرا می داد، جانباز متوفی عسگری در میان ما بود. به خدای احد واحد منم خودم با سی درصد جانبازی قصد خودکشی در بنیاد کرمانشاه را داشتم که یه کارمند بنام م با یه استکان چایی سرد که سهمیه خودشه مرا آرام میکنه.

 آخر تا کی برای یه کار کوچک مثل متهمان خواهش تمنا کنیم و برای یه وام پنج تومانی ده ها بار بیاییم و بریم و آخرش هم هیچ... بترسید از خشم خدا و جانبازان... زمان آن شهیدی ناکارآمد در بنیاد واقعا" بسته بود و هیچ کاری عملا" انجام نمی دادند. صبر هم اندازه داره بالاتر از سیاهی رنگی نیست.

اینستاگرام
سلام ، به تمام عاشقان نظام اسلامی مژده دهیم که دوران ریاضت و چله انقلاب به سر آمده و از همه جهت عطر خوش خون شهیدان فضای جهان را اکنده ساخته و شور و شوق حسینی عالمگیر شده بنابراین فقط وعده الهی باقیمانده تا حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ظهور کند و حکومت جهانی شیعیان با عدالت مطلق اجرایی گردد.
همانطور که وعده الهی برای نصرت و قبولی اهل صفا روشن میباشد از سوی دیگر وعده عذاب منحرفان و آنانکه در باتلاق لذات متعفن دنیوی غرق شدند و در خط بیعت با ولایت نبودند عملی خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi