شناسه خبر : 76834
چهارشنبه 22 مرداد 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در فراق همرزم جیرفتی حاج قاسم/تصاویر

تنها چهارده روز از پروازش می‌گذرد اما گویی هنوز داغ هجرانش تازه است و به‌تازگی او را از دست داده‌ایم و چشم به راه پاسداشت اربعین این یار حقیقی انقلاب و ولایت و اسوه ایمان و انسانیت هستیم.

فاش نیوز - تنها چهارده روز از پروازش می‌گذرد اما گویی هنوز داغ هجرانش تازه است و به‌تازگی او را از دست داده‌ایم و چشم به راه پاسداشت اربعین این یار حقیقی انقلاب و ولایت و اسوه ایمان و انسانیت هستیم.

جانباز نخاعی شهید «اسدالله رئیسی»، از اهالی کرمان و اهل خطه معرفت و عشق و صبوری، در تاریخ هشتم مرداد ماه سال جاری پس از تحمل رنج بیماری و عوارض مجروحیت به یاران شهید خود پیوست.

هرچند برای این جانباز منحصر به فرد از بایت ایمان و روحیه، رنج‌ها و دردها و آلام دنیایی معنای و مفهوم خاصی نداشت اما در هر صورت جسم رنج کشیده این روح بزرگوار بالاخره پس از سال‌ها اسارت در قفس تن، رها شد و به لقاء الله پیوست.

مراسم تدفین و هفتم این شهید بزرگوار و همرزم حاج قاسم سلیمانی، با وجود ایام شیوع کرونا، با حس و حال غریبی در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد و خانواده و دوستان و دوستداران این جانباز غیور و صبور را برای همیشه داغدار وجود سرشار از عشق و ایمانش نمود.

 

اینستاگرام
با نام ویاد خدا
و تقدیم شایسته ترین سلام و احترام و تقدیر از اهتمام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمانه ای که بقول ابن خلدون : گویی زبانِ جهانِ هستی در عالم، ندای تاریکی و گرفتگی در داده و مورد اجابت واقع شده است.
چنانکه شریعتی در کتاب حسین وارث آدم(ع) خاطر نشان کرده :در فرهنگ ما ... عزیزترین گوهر و حیات بخش ترین ماده که به تاریخ، تپش می دهد ؛ خدایی ترین درسی که به انسان می آموزد این است که می تواند تا خدا بالا رود...
چنانکه دیدید و دیدیم اسدا... رئیسی قدم به قدم تا ملاقات خدا بالا رفت ...
" تاج سر بوالبشر خاک شهیدان ماست این شهدا تا ابد فخر بنی آدمند"
شادی روح شهدا ؛ صلوات بر محمد و آل محمد
حاج اسدهم رفت حاج قاسم خودت میدانی اگرحاج اسد اول جنگ قطع نخاع نشده بودخیلی کمک حالمان بودبزرگوارهوایش راداشته باشیدچون خیلی تنهائی کشیده حقش نبوددراین دنیای فانی آنهمه تنهاباشد حاج اسدازطرف من پیشانی حاج قاسم راتوانستی ببوس اگرسر داشت...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi