شناسه خبر : 77047
شنبه 25 مرداد 1399 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط یک سمعک میخوام

مهرعلی قاسمی - خدمت جناب آقای مهندس اوحدی،

خداوند متعال صد سال دیگر عمربا عزت به شما بدهد.

مهندس اوحدی براستی اگر شما دراین سالیان دراز جای آقای شهیدی در بنیاد بودید الان خانواده محترم شهدا و ایثارگران هیچ دردی نداشتند. واقعا ریاست آقای شهیدی بنیاد شهید را به گِل نِشاند. من حقیر با سه مورد مجروحیت جنگ تحمیلی و تائید جانبازی من در کمیسیون ماده 121 نیروهای مسلح، الان نزدیک به یک سال است پرونده ام در بنیاد جانبازان شهرستان کرمانشاه خوابیده، بدون هیچ اقدامی!

باتوجه به اینکه فاقد هرگونه شغل و بیمه می باشم و 30 سال است تحت نظر دو متخصص اعصاب و روان هستم و 60 درصد شنوائی ام را در همان لحظه اولیه بمباران هواپیماهای دشمن ازدست داده ام، به خدا که دیگر توان خرید و تهیه یک سمعک ندارم.

عاجزانه از کسانی که خیرهستند و توان مالی دارند تقاضا دارم درحد تهیه یک عدد سمعک که مشکل شنوائی مرا حل کند به من کمک کنند، چون به خاطر مشکل شنوایی که دارم درمیان مردم و اقوام خیلی منزوی هستم و از صد حرفی که زده می شود بیشترش را نمی شنوم. الان سه سال است پرونده جانبازی بنده تقریبا در شورای عالی پزشکی نیروهای مسلح تهران ماده 120/121 تائید شده ولی متاسفانه بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه هیچ توجه و یا اقدامی انجام نمی دهد.

مستاجر هستم  و بیکار و البته بدون بیمه. تنها درآمد من یارانه می باشد. ای کاش مرا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره قرار می دادند. نیازمند دست خیری هستم جهت تهبه یک سمعک شنوائی، اجرتان با سرور شهیدان.

اینستاگرام
با سلام
بنده متخصص شنوایی شناسی هستم
این بیمار رو ارجاع بدید کلینیک شنوایی نجوا در تهران
براشون سمعک رایگان تجویز می کنیم

کلینک شنوایی نجوا یکی از کارهایی که در سال های اخیر انجام می دهد بحث بنیاد خیریه شنوایی و سمعک نجوا است

با احترام
دکتر وحید مرادی

02188343584
02188492046
www.najvaclinic.com
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi