شناسه خبر : 79429
سه شنبه 18 آذر 1399 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جدید چشممان روشن!

اینکه جنابعالی فقط اکتفا به این نکرده که پشت میز نشسته و دستور دهید و خود به میان جانبازان و دیدار چهره به چهره رفته اید، بسیار کار زیبا و انرژی بخشی بوده...

مجروحان - به محضر ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای اوحدی!

  اینکه جنابعالی فقط اکتفا به این نکرده که پشت میز نشسته و دستور دهید و خود به میان جانبازان و دیدار چهره به چهره رفته اید، بسیار کار زیبا و انرژی بخشی برای جنابعالی و همکاران گرامیتان بوده و از طرفی باعث نشاط و روحیه دادن به جانبازان نشان از حسن نیت جنابعالی دارد و اما جناب آقای اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور با توجه به اینکه چند ماهی هست متولی امور جامعه هدف خصوصا مظلوم ترین قشر جانبازان شده‌اید، حتماً به بخشنامه‌های درون سازمانی که صدالبته نیاز به بازنگری داشته، رسیدگی کنید.

  قوانین درخصوص جانبازان نشان دهنده آن است که دولت پرزیدنت روحانی در طول 7سال نه تنها کاری انجام نداده‌اند بلکه فقط شعارهای فریبکارانه‌شان باعث شده مردم را رو در روی جانبازان قرار داده است.

حال که لطف و عنایت ویژه بینهایت خداوند مهربان شامل حالتان شده تا پس از 7سال تاریک و سیاه دولت بنفش، مسئولیت جامعه هدف را به دست گرفته اید، الحق والانصاف لحظه ای از تلاش بازننشسته اید، لطفاً با همکاری قوه مقننه دولت را ملزم کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اسرع وقت نه به این نزدیکی نه بلکه الان به مُر قانون عمل نمایند.

 هرچند مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم بایستی قوانین را بازنگری نموده و آنجایی که نیاز به ماده و تبصره دارد بزند؛ آنجایی که نیاز به متم دارد، متم بزند و آنجایی هم که قانونی نانوشته می‌باشد، لوایح داده شود تا به قانون تبدیل گردد.

فقط از باب نمونه یک مورد که قانونی در کار نیست اینکه بعد از مرگ من جانباز، حق پرستاری همسری که 24ساعته عین پروانه بالای سرمان بوده، قطع می‌شود و این به دور از انصاف ست و هم اینکه بایستی به پرستاران 24 ساعته‌مان (همسران) سنوات پاداش پایان خدمت و همچنین هر ساله عیدی پرداخت کنند. این از باب مثال.

  جناب آقای اوحدی، ریاست محترم بنیاد شهید! اگر روزی به شهرستان سلسله الذهب، شهر قلمدان های مرصع که بابیش از2300 نفر شهید و قریب به 600 هزار جانباز و بیش از 50 نفر آزاده برابری می کند و با 3 استان کشور از نزدیک آمدید، خدمت حضرتعالی نیازهای اساسی خواهیم گفت در چهارچوب قانون، ما جز عمل به مر قانون چیزی نخواسته و نمی‌خواهیم.

در ضمن ما جانبازان تافته جدابافته ای از مردم نیستیم. فقط در برهه‌ای از زمان به نحو احسنت به وظیفه‌مان عمل نموده‌ایم و حال فقط همین را درخواست داریم که حضرات به نحو احسنت و مطلوب به وظایفشان عمل کنند.

امیدواریم، درخاتمه عرایضمان صحت وتندرستی وطول عمر باعزت جنابعالی وخانواده محترمتان را از ایزد یکتا مسئلت می نمائیم.

اینستاگرام
ایشان هم تا آخر تابستون سال بعد خداحافظی میکنه ...
برید فکر صنار سی شاهی باشید که هیچ دیگی با آتیش اینا گرم نمیشه . یه یا علی بگید خودش مدد میگه ... من روزی سیصد کیلومتر از شرق به غرب و شمال به جنوب میرم تا بهم نگن 20٪ سال بعد به حقوقت اضافه میشه ... زرنگ باشم خودم صددر صد در میارم .
جناب اوحدی در دوره قبل فقط قانون وشعار تصویب شده از عمل به قانون خبری نیست در بیشتر مصوبات مجلس امیدوارم با درایت جناب عالی قوانین معطل مانده در حد حرف به سرانجام رسیده وقابلیت اجرایی پیدا کند منجمله تسری امتیازات جانبازان 25 درصد به جانبازان زیر 25 درصد که جند سال است در مجلس در حد شعار باقی مانده
باسلام به ریاست محترم بنیاد شهید و ایثار گران جناب احدی عزیز که خود از ایثارگران هستی برامون ارزش دارد زیاده مزاحم نمیشوم جناب اوحدی عزیز ببینید ایثارگران در چند دسته هستن رزمندگان جانبازان زیر 25 و جانبازان بالای 25 تا100 از جنگ 35 سال گذشته و هر روز دارید درصد میدهید و ادامه دارد خب بیاید مثل آزادگان به رزمندگان نسبت به جبهه درصد بدهید با جانبازان زیر 25 همه بالای 25 جمع کنید حالا یه حقوق کم یا زیاد کاری ندارم و تعدادی از این رزمندگان هر کدام بالای 10 سال پول بیمه پرداخت کردن مبلغی شما کمک کنید مبلغی خودشان کمک کنند برن زیر نظره تامین اجتماعی حقوق از آنجا دریافت کنند
و این اطاقهای کمسیونها را جمع و تعطیل کنید شما تا کی میخواهید درصد بدهید باید یکجا تمام کنید فقط چند دسته میماند جانبازان درصد بالا آنهای با خانواده شهدا را خود بنیاد زحمت بکشد بنظر بنده این خوب است بعد نیست یه نگاه بفرماید واسلام
باسلامخدمت اقای اوحدی بزگوار خواهش می کنم همان طور که د ر بنیاد زحمت می کشید تا قوانین برزمین ماند اجرا شود کمی هم جهد اجرای قوانین در سایر دستگاهای اجرای همت کنید8771
سلام آقای مهندس اوحدی من که موفق نشدم در بنیاد شهید وامور ایثارگران طالقانی بعدازچندین مذکورکه مراجعه کردم شماراببینم و یک نامه داشتم به شما تحویل بدهم واقایان فرستادن دفتر شما و هیچ دستوری نخورد چون دروغ است مثل عیادت ها که به دلخواه خودتان میروید قبلازشماهم همین بوده ولی گفتند که آقای اوحدی ازخانواده شهید و جانباز هستید بهتر می شود ولی خیر بدی نرفته بهتری بیاد دروغ مطالبات دلخواهه خودتون است کم وزیاد پرداخت میشود وبه نرخ دلا چند سال قبل این درست همه ما می فهمیم اشتباه نکنید
جانباز 30 درصد صعب العلاج وبرادرمجروح بدون درصدفوتی بهادرحیدری فريدني که والدینش هم ازجانبازان فوتی می باشند ازمسجدسلیمان می باشیم می گویند چون درصدنداشته هیچگونه خدماتی بهش نمی دهندحتی قبرهم برای دفن نمی دهندپرونده ومدارک همزمان بامجروحیتش دربنیادمسجدسلیمان همین طوربرگه صعب العلاج موجوداست حتی بهزیستی هم معلولیت شدیدش راتاییدنموده است، خدایااین چه رفتاری است درحق جانبازان انجام می دهنداقای اوحدیعاجزانه تقاضای استمدادداریم
سلام ، یقین داریم 99 درصد مشکلات ایثارگران ریشه در غربگرایی دارد یعنی مسئولین مربوط بجای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند واژه شهادت را از ادبیات سیاسی و نظامی حذف کنند.
بیاد داریم سالها قبل طبق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اسلامی شدن علوم اسلامی که مورد حمایت بسیاری از دانشمندان و اساتید حوزه علوم انسانی قرار گرفت اما حرکت موثری از مسئولان دانشگاهها و غربگرایان مشاهده نشد لیکن اکنون نه تنها علوم انسانی غربی پاکسازی نشد بلکه مواردی مشاهده شده که در کلیه علوم نظری و فنی نیز لازم است فرامین رهبر معظم انقلاب تسری یابد بلکه اصلی به اصول قانون اساسی نظام اسلامی اضافه شود تا مانع از حذف اصول دینی و مذهبی و فرهنگ اسلامی و جایگزینی پوچگرایی و موهوم پرستی و وارد کردن بی فرهنگی غربی در سرزمین شیعیان واقعی کردد.
برای مثال ملاحظه میگردد در رشته های هنر و معماری نیز تلاشی همه جانبه برای ورود سبکهای مزخرف غربی در بستر عرفان اسلامی و ایرانی در دانشگاهها بنام هنر و معماری مفهومی هستیم.
سبک هنر و معماری مفهومی که تلاش میکند با پوشش و بستر عرفان اسلامی موهومات غربی را بجای هنر و معماری اسلامی ایرانی جا بزنند دست کمی از علوم انسانی ندارند زیرا هنر و معماری در تمام ابعاد زندگی انسانها ارتباط دارد و در اعتقادات و روان تاثیر عمیقی بر جای میگذارد لذا تقاضا داریم اینگونه موهومات و پوچگرایی که بشدت در دانشگاهها و اذهان دانشجویان در حال بار گذاری توسط اساتید معلوم الحال میباشد در ردیف مبارزه با غربگرایی و حفظ فرهنک ایثار و شهادت و علوم انسانی اسلامی قرار گیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi