شناسه خبر : 79676
دوشنبه 01 دي 1399 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۰درصد، حساب کدام درد من است؟!

فرهاد طاهری - حقیر باتوجه به جراحت های مکرر در چندین عملیات و با داشتن مدارک بالینی و بیمارستانی چند مورد مجروحیت و نداشتن صورت ثانحه شیمیایی در کربلای 8 و شهر حلبچه متاسفانه با تلاش های فراوان به هیچ نتیجه ای نرسیدم البته نا گفته نماند 20 درصد جانبازی داشتم اما پس از پیگیری های زیاد بابت به اثبات رساندن مجروحیت شیمیایی و وضعیت موج گرفتگی و روحی روانی و کم شنوایی که مدارکش پزشکی آن موجود است.

 متاسفانه با تلاش های بی وقفه رئیس بنیاد شهید وقت شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر حذف کل درصد جانبازی اینجانب متاسفانه کمیسیون آن زمان با نامردی تمام 10 درصد از جانبازی من رو کم کردند و درصد جانبازی من از 20 به 10 درصد تقییر کرد و متاسفانه دستم به هیچ جا نرسید حال من ماندم و دو گوش کم شنوا با اعصاب داغون ریه ی داغون که نمیتوان مثل آدم نفس بکشم و ترکشی که به پیشانیم خورده و دکور صورتم رو به هم ریخته و اینهمه مصیبت و 10 درصد جانبازی!؟

آهای مدعیان عدالت شب ها آسوده بخوابید
آهای مسئولین امر اصلا به روی خودتان نیاورید که برای چی و چه کاری پشت آن میز نشسته اید.
به تعبیر شما جماعت اهل دروغ و دغل همه چیز در این دنیاست. نخیر به تعبیر ما هم این دنیا هست هم آن دنیا هم پل صراط هست هم جماعت جانبازی که حق قانونی  اشان را لگد مال کردید هستند.

 ما جماعت چیزی فراتر از چیزی که قانون گفته رو نمی خوایم. ما پول نمیخوایم فقط یهو فکری به درمان ما بکنید خانواده و زن و بچه ی ما چه گناهی کردن که همسر و پدرشون یه نفر موجی جنگه? تا کی باید تحمل کنند اینهمه زجر رو؟
اقایان مسئول در کجای قانون نوشته یکی یه تیر کلاش به ساق پاش بخوره میشه 40 درصد? یکی 7 بار مجروح میشه تا مرز شهادت میره دو بار موج شدید انفجار می گیره دوباره شیمیایی میشه تیر و ترکش به دست و پاش می خورد ترکش توپ فرانسوی پیشانیش رو میشکافه آن وقت این بابا با کلکسیونی از جراحت میشه 10 درصد?

اف بر شما مسئولین امر. خدا به دادتان برسد از اینهمه حق الناسی که بر گردنتان هست.
 و جمله آخر برای آن دسته از مسئولین که اون بالا نشسته اند که خدمت کنند ولی برعکس خیانت می کنند. 
باید جواب گوی تک تک خیانت هایی که به این قشر مظلوم کردید رو باشید.

والسلام              

اینستاگرام
در سالیان گذشته ، در بحث خدمات رسانی به جانبازان زیر 25 در صد ، که سالهای زیادی پس از پایان جنگ ، که مورد بی مهری و بی توجهی شدید ، در بحث خدمات رسانی قرار گرفته بودند ، دولت وقت اعلام کرد ، حق جانبازان زیر 25 درصد ، باید ادا شود و آنان نیز مشمول حمایت قرار بگیرند و اگر جانبازی به در صد خود اعتراض کند ، می تواند به کمیسیون تجدید نظر مراجعه کرده ، نسبت به درصد جدید ، اقدام کند.
در راستای همین امر ، به صراحت قید شد ، جانباز اگر در کمیسیون پزشکی نجدید نظر ، در صد از کارآفتادگی اش افزایش یافت ، بر اساس در صد از کارآفتادگی جدید او اقدام خواهد شد ، اما اگر در صد از کارآفتادگی اش افزایش نیافت ، (در صد از کارآفتادگی قبلی او پائین نخواهد آمد) ، این صراحت بیان ، موجبات امیدواری بسیاری از جانبازان زیر 25 در صد را باعث شد ، اما در عمل چنین اتفاقی حاصل نشد و متاسفانه بسیاری از جانبازان در رای کمیسیون پزشکی نجدید نظر ، در صد آنان تقلیل یافت.
حال موضوع این است ، در کشور ما ایران ، چند دستگاه قانون گذاری وجود دارد ؟ که اگر چنین قانونی وضع شده ، به واسطه کدام ماده و تبصره ، قانون شکنی انجام میگیرد؟ در نهایت جانبازان زیر 25 درصد که همگی با افزایش سن ، دچار افزایش انواع مشکلات و معضلات جسمی و روحی مضاعف قرار دارند ، مورد توجه قرار گرفته نگرفته و اگر در بودجه سالانه دستگاه ها ی اجرائی ، ارقام زیادی برای هزینه های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می دهند ، چطور جانبازان زیر 25 درصد ، از بحث خدمات رسانی محروم هستند ، که جانبازان زیر 25 درصد قربانیان اصلی این تراژدی هستند. والسلام
باسلام آقا جان قانون از بالا خراب نوشته شده همان قانون خراب را دادن دست یه آدمهای بی لیاقت حساب کن کبریت را دادن دست بچه حالا پرونده این بنده خدا افتاده دست همان بچه برادر جان البته ما همه مثل شما هستیم ناراحت نباش چکار کنیم از دستمان چیزی نمیاد کبریت دست بچه است زیاد داد بزنی کبریت را روشن میکنند همه جارا آتش میکشن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi