شناسه خبر : 79988
یکشنبه 14 دي 1399 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدامات جهادی پیروان مکتب حاج قاسم/فیلم

یاران حاج قاسم و پیروان و رهروان راه او برای یاری مظلومین و محرومین از پا ننشسته اند و خستگی ناپذیر در سالگرد شهادت سردار عشق، متصل به جمع خوبان، لبخند را بر لبان محرومین می نشانند.

شهید گمنام - یاران حاج قاسم و پیروان و رهروان راه او برای یاری مظلومین و محرومین از پا ننشسته اند و خستگی ناپذیر در سالگرد شهادت سردار عشق، متصل به جمع خوبان، لبخند را بر لبان محرومین می نشانند.

 جانبازان فعال باشگاه ستارگان ایثار و بخش ایثارگران مقر جهادی حاج احمد متوسلیان که مدت هاست در روستاهای دورافتاده سیستان و بلوچستان به رسیدگی به معلولین و محرومین حاشیه استان می پردازند، در سالگرد شهادت سردار شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی، عاشقانه مکتب وی را سرلوحه راه خویش قرار داده و همچنان به عهدی که با یاران شهیدشان بسته اند، پایبندند.

 در این سفر، جانبازان و ایثارگران گروه جهادی حاج احمد، با تهیه و توزیع بخاری، پتو و لباس گرم و همچنین در ادامه تهیه اقلام درمانی یعنی تخت و دارو و تشک مواج و یلچر برای بیماران دارای معلولیت و زخم بستر، امید را در دل های کم توقع مردم روستاهای سیستان زنده می کنند و عشق را در فضای سینه های مردم محروم این استان پراکنده.

در فیلم هایی که توسط مسئول اجرایی این گروه جانباز قطع پا حاج اکبر حسین زاده، ارسال شده مشاهده می کنیم که جانباز حسین زاده و دیگر ایثارگران به طور مختصر از فعالیت های این سفر برای مخاطبان و خیرین و رهروان راه حاج قاسم گزارش کوتاهی را ارائه نموده اند.

این فیلم ها به نظر مخاطبان گرامی می رسد

download

download

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi