شناسه خبر : 81814
سه شنبه 17 فروردين 1400 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه اشتغال نه استخدام!

جانباز آزاده - لطفا آمار فرزندان جانبازان 70درصد و بالاتر را که هنوز بیکار هستتد و تقاضای استخدام دارند را اعلام بفرمایند. لطفا سن این فرزندان را اعلام کنند که آیا از نظر قانونی امکان استخدام برایشان وجود دارد یا نه؟ تا حرف اشتغال فرزندان ایثارگران پیش میاد فورا اعلام میشه که هنوز فرزندان شهدا و جانبازان 70%و بالاتر مشکل اشتغال دارند، اولا استخدام با اشتغال مقوله ای جداگانه هست، مسئولان اجرایی مربوطه لطفا خلط مبحث نفرمایند. تا کی سر ایثارگران و فرزندانشان را شیره می مالید؟ آی آنهایی که تادیروز شاید هم الآن برای بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران اشک می ریختید.

 آیا الآن هم اشک می ریزید یا اون اشک ها اشک تمساح بود؟ حالا که بعضی هاتون دستتون یک جاهایی بندشده دیگه همه چی فراموش شد؟ شمایی که هم قانون بلدید هم با تبصره ها و ریزه کاری های مصوبات ایثارگران آشنایی دارید و تا دیروز خیلی داغ بودید، چه شد؟ دیگه داغ نیستید؟ حالا که مدتی ست در جایگاه مشاور و معاون و... قرار گرفتید چرا حرف نمی زنید و مدعی حقوق و اشتغال و درمان و مسکن ایثارگران و فرزندانشان نیستید؟ قیمتت همین بود؟ راضی شدی جایگاهی موقتی بهت بدن و دهنتو ببندن؟ تا کی؟

بالاخره خودتون میدونید این دولت و دولت ها پایدار نیستند، می آیند و میروند و به هیچکس وفا ندارند، پس چرا خودتو و خودتونو مفت فروختید؟ فکر می کردیم اگه در جایگاه حقوقی قراربگیری بهترمیتونی با جامعه هدف ارتباط پیداکنی و همون موارد و مشکلاتی که خودت و خودتان مدام اشاره می کردید را تاحدودی رفع می نمودید، اما دیگه یقین پیداکردیم هدفتون منافع شخصی و گروهی و حزبی بود، شک نداریم، خیلی ناجوانمردید.

بسه دیگه، العاقل یکفی بالاشاره.

اینستاگرام
سلام بزرگوار قانون استخدام که خوبه الان داره اجرا میشه 30 درصد سهمیه برای ایثارگران بعلاوه استخدام همه فرزندان معزز شهید و70 درصد که در ازمون بعدی نزدیک بیشتر سهمیه 30 درصد شامل فرزندان زیر 70 درصد خواهد شد صبر کنید با احترام جانباز 25 درصد
با احترام به نظرات تمام کاربران محترم ، فرزند اینجانب با عنوان فرزند جانباز 70 درصد ، هنگامی که مدرک ارشد رشته حقوق را کسب کرد تا مدتها خانه نشین شده بود و از آنجایکه بنده در آستانه بازنشستگی بودم ، با وزارتخانه متبوع خود مکاتبات فراوانی انجام داده ، تقاضای بهره مندی از ماده 48 قانون استخدامی فرزندان جانباز بازنشسته را دادیم و حتی یکبار به تهران ، وزارتخانه رجوع کردیم که صراحتا" اعلام کردند این ماده 48 استخدامی دیگر منسوخ شده ، آنان مجوزی برای جذب نیروی انسانی جدید ندارند.
پس از آن فرزندم در آزمون سراسری شرکت کرده ، با کسب نمره امتیاز قبولی در اسفندماه 98 ، با رعایت جذب 25 درصدی جذب ایثارگران در دستگاه های دولتی ، مشغول بکار شده و در همانزمان به استخدام رسمی دادگستری در آمد.
حال با عنوان جذب فرزندان شهدا و جانبازان 70 در صد ، در اسفندماه سال 99 ، یعنی یکسال پس از استخدام فرزندم ، از سوی بنیاد شهید با ما تماس گرفته ، از شرایط شغلی فرزندم جویای حال شدند.
آقایان تا بحال کجا بودید که پس از تحمل این همه مشقت و سختی ، فرزندم استخدام شده! آن سال هایی که من حرص و جوش می خوردم که چرا تنها فرزندم ، با داشتن تحصیلات عالیه بیکار است ، حالی نپرسیده اید و ...
سخن پایانی : نگذارید فرزندان جانبازان دیگر، متحمل این مشقات شوند و نوشداروی پس از سهراب نباشید ، آقای اوحدی در 30 مرداد 99 اعلام کردند با احیای ماده 48 ، بسیاری از فرزندان ایثارگر ، جذب خواهند شد و مشکلات زیادی مرتفع می شود ، حالا نوبت به عملکرد شما است ، مسئولان متولی این امر.
والسلام
جوجه ها را آخرپاییز یا میشمرند یا کباب میکنن و میخورن.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi