شناسه خبر : 81856
پنجشنبه 19 فروردين 1400 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار اوحدی با خانواده شهیدان «بنی‌عامریان»

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان کرمانشاه با حضور در منزل شهیدان بنی‌عامریان با خانواده معظم این شهدا دیدار و درگذشت پدر شهیدان «بنی‌عامریان» را تسلیت گفت.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل شهیدان بنی‌عامریان با خانواده معظم این شهدا دیدار کرد و ضمن ابلاغ پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مرحوم «نصرت‌الله بنی‌عامریان» پدر شهیدان والامقام «صادق، یزدان و محسن بنی‌عامریان» و همسر شهیده «مرضیه مظلومی»، پیام تسلیت خود را نیز به خانواده این شهدا تقدیم کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشور ما به‌واسطه خون پاک شهدا به دست آمده است، اظهار داشت: شهدا در بستری که خانواده‌های معظم آنان فراهم کرده بودند رشد کردند و به بالاترین درجات کمال رسیدند و در واقع خانواده‌های شهدا در عظمت کار شهیدان سهیم هستند.

معاون رییس جمهور افزود: امروز خانواده‌های معظم شهدا میراث‌دار آنان هستند و مهم‌ترین نقش را در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دارند. ما نیز حضور در جمع این عزیزان را برای خود بزرگ‌ترین افتخار می‌دانیم و می‌کوشیم نهایت تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی به آنان انجام دهیم.

گفتنی است هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کردند.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi