شناسه خبر : 82236
شنبه 04 ارديبهشت 1400 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده ام ازهم پاشید و من!

محمود نریمانی (جانباز۲۰درصد) - داوطلب بسیجی و مجروح جنگی درعملیات رمضان هستم که دربیمارستان شریعتی مشهد ۲۷روز، در بیمارستان اهواز ۳روز و دربیمارستان ارتش اهواز نیز ۵ روز به علت اصابت ترکش به ناحیه ساق پای چپ و زیر بغل و همچنین موج گرفتگی ناشی از انفجار  از هردو پا و سرم مصدوم ، مجروح و بستری شدم.

در زمان مجروحیت ۱۷سالم بود و خجالت می کشیدم که برای تشکیل پرونده به بنیادشهید بروم و ادعای حقوق و مزایا بکنم.

در سال ۸۴ کم کم اثرات سوء ناشی از مجروحیت و بالارفتن سن و سالم، در من پدیدار شد و درد در اعضای بدنم روز به روز زیادتر شد. وقتی به کمیسیون پزشکی رفتم، فقط ۲۰درصد جانبازی به من دادند و۶ بار هم به دلیل گرفتگی عروق و رگ های قلبم مورد جراحی بالون گذاری قرار گرفتم و‌ حتی مجبور به جراحی عمل قلب باز شدم که البته خوب نشدم و برای بار دوم مرا مورد جراحی عمل قلب باز قرار دادند.

 چون پولی جهت پرداخت هزینه عمل نداشتم مرا از روی تخت اتاق عمل بیمارستان کوثر در شیراز بیرون کردند و به همین علت نتوانستم معالجه بشوم. این امر باعث خراب شدن رگ های قلبم شد و (الان فقط دو رگ باز دارم)  و  به این دلیل دیگر هیچ راهی جهت علاج وجود ندارد!

خانواده ام ازهم پاشیده شده و الان نه سرپناهی دارم و نه زندگی و اسباب اثاثیه ای که بتوانم به زندگی ام ادامه دهم. اینک در منزل خواهرم زندگی می کنم و توانایی هیچ کاری را ندارم.

درنهایت ازمسئولین و از مقام معظم رهبری و از هر مسئولی که درجریان شکواییه من قرار می گیرند خواهش می کنم و می خواهم با تحقیق در باره اثبات ادعایم و بررسی پرونده پزشکی اینجانب "محمودنریمانی" در بیمارستان های مختلف به اینجانب کمک بکنند.

بنده هیچ شغلی نداشته و ندارم و ازسال ۷۳ به بنیاد جهت اشتعال رفت و آمد داشته ام و الان که ۵۶ ساله هستم، از کارافتاده محسوب می شوم و هیچ اداره و سازمانی حتی بنیادشهید تا به حال کمکی به من نکردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi