شناسه خبر : 82529
جمعه 17 ارديبهشت 1400 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدف شوم خاموشی شعله‌های انتفاضه، محکوم به شکست

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: هدف شوم خاموشی شعله‌های انتفاضه محکوم به شکست است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: هدف شوم خاموش کردن شعله های انتفاضه و مقاومت فلسطینی و عادی سازی محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، در بیانیه روز جمعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: روز قدس تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، نویدبخش انتقام خون فرمانده جبهه مقاومت، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، تحقق اخراج تروریست های امریکایی از غرب آسیا و تقویت کننده بسترهای استقرار حاکمیت تمام عیار فلسطینی بر ارض مقدس با حذف رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی منطقه است. 

در این بیانیه تاکید شده است: ملت فلسطین و انتفاضه قدس با تکیه بر توانمندی‌های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی اضمحلال و انقراض قرار داده اند.

در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره)، در واقع  فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مساله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، آن هم به عنوان اولویت نخست جهان اسلام  و یک تصمیم محوری در تثبیت و جهانی سازی آرمان آزادی قدس به ویژه در جغرافیای اسلام بوده است.   

در ادامه این بیانیه با یادآوری تلاش های شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شکاف و تفرقه بین ملل اسلامی و دور سازی آنان از اندیشیدن به آرمان قدس و آزادی مردم فلسطین تصریح شده است: طرح‌های خباثت آلود و جنایت آمیز سازش محکوم به شکست بوده و در برخورد با سد هوشیاری و بیداری جهان اسلام به ویژه مردم قهرمان فلسطین در مسیری معکوس، امنیت اشغالگران را فراتر از گذشته مورد تهدید و مخاطره قرار خواهد داد. //

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi