شناسه خبر : 83328
یکشنبه 23 خرداد 1400 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامزدها ایثارگران را فراموش نکنند

عضو کمیسیون مجلس بر محوریت مسائل و رفع مشکلات جامعه ایثارگری در برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

فاش نیوز- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، بر محوریت مسائل و رفع مشکلات جامعه ایثارگری در برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدحسن آصفری نماینده ایثارگر مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی حضور در پای صندوق های رای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را یکی دیگر از آزمون های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ایثارگران حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و نباید در برنامه های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جهوری فراموش شوند.

 عضو مجع نمایندگان استان مرکزی با بیان اینکه امام رحمت الله علیه فرمودند" نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند" یادآور شد: توقع ما از نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری این است که برنامه هایی که برای بهبود شرایط معیشت و اجرای قوانین ایثارگری در نظر دارند، از تریبون های عمومی مشخص کنند.

وی افزود: ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران و مسئولان نظام دارند و امیدواریم در لابلای برنامه های انتخاباتی که از سوی کاندیداها اعلام می‌شود، به موضوع ایثارگران توجه خاصی شود و خدای ناکرده جامعه ایثارگری به فراموشی سپرده نشود.

 نماینده اراک و کمیجان در مجلس یازدهم یادآور شد: موضوعاتی مانند ایثار و شهادت، از آرمان های انقلاب اسلامی است و خدای ناکرده فراموش کردن ایثارگران ممکن است تبعات بدی برای بنیه دفاعی کشور در آینده داشته باشد، چرا که آیندگان ممکن است این گونه قضاوت کنند که چگونه با ایثارگران برخورد شده است.

 آصفری خاطرنشان کرد: ایثارگران این انقلاب و نظام را از خود می دانند و علیرغم اینکه مشکلات جدی از قبیل اشتغال، تحصیل، مسکن، درمان، معیشت و تبدیل وضعیت در جامعه ایثارگری وجود دارد اما مطمئنا تلاش خواهند کرد تا با حضور پر شور خود، مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را افزایش دهند.

پایان

اینستاگرام
اقای محترم ایثارگران اقای خود رهبر را دارند ریس جمهور در جایگاه بعدی است ولی در این 40 سال فقط رهبر به فکر ایثارگران بوده وهر ایس جمهوری امده و یک راهی را نیمه تمام رفته مثلا در موسسه اندوخنه شاهد چه کارهایی نکردند حالا هم تخلف میکنند به همسران شهید 2200 سهم خریدند حالا نصف شده سهم فرزندان شهید را در قیمت8800تومان بستند وبه دروغ گفتند بالا میرود نفروشید خودشان فروختند بیشرین افت را در نمادهای بورسی همین شاهد زیر مجمعه ان عمران وتوسعه شاهد داشته88ریزش وحالا مردم عادی هم به این باور رسید ه اند که با ایثارگران الخصوص فرزندان شهید چه کردند شما به فکر استخدام رسمی جانبازان 2 درصد البته فرزندان انها هستید در حالی که مشکلات فرزندان شهید را در نییابی امیدوارم یک ادم با عرضه ای پیدا شود و با با تخلفات موسسه اندوخته شاهد برسد
نامزدهای انقلابی اگررئیس جمهورشدند ایثارگران رافراموش نکنند چون نامردهای غیرانقلابی بکلی ایثارو ایثارگری و ایثارگران را فراموش کردند یا نادیده گرفتند. اصلا نامردهای انقلابی نما که بالطایف الحیل توانستند مسندومقامی بگیرند نبایدهم ایثارگران راببینند چون سنخیتی باواژه ایثارندارند، همانطورکه دراین سالها قوانین ومصوباتی که خودشان برای ایثارگران تصویب کردند را اجراننمودند ومتاسفانه نهادهای نظارتی هم کم کاری کردند و ازایثارگران غافل شدند، و این حق الناس است که تاقیامت برعهده آنان خواهدبوداگردرهمین دنیا ادا نکنند. ایثارگران هیچگاه خارج ازقانون نه خواسته ای داشتند و نه حرکت غیرقانونی ازآنان سرزد. ایثارگران نجیبانه حدود30سال دندان روی جگرگذاشتند و وقتی دیدند انگارکسی آنهارا نمی بیند و حقوق قانونیشان را قبول ندارند ناچارا گاهی محبوربه فریادزدن شدند شایدوجدانی بیدارباشد و بشنود. آیاعجیب نیست درجمهوری اسلامی کسی به جامعه ایثارگری بی توجه باشد؟،آیاعجیب نبست مسئولین دراجرای مصوبات ایثارگران بی توجه باشند؟. گاهی خبری دررسانه ها پخش میشودکه فلان مقدارمسکن برای ایثارگران، فلان مقدار وام برای مسکن ایثارگران، فلان اموردرمانی برای ایثارگران، فلان آزمون استخدامی و فلان و فلان و فلان، اما نمی گویند کدام ایثارگران، ایثارگران ازمنظردولتی ها یعنی چهارتای دوروبرخودشان که درستادهای انتخاباتی دولتی ها فعال بودند؟،آنها چندنفرند؟، پس چرا قاطبه ایثارگران درتمام استانها ازعدم اجرای قانون جامع خدمترسانی ایثارگران حرف میزنند باذکرمستندات، و نه نمایندگان مجلس اهمیتی میدهند و نه دولت توجهی میکند، البته دولت درسال96 ادعاکرد که ما75درصدازقانون جامع را اجراکردیم درحالی که نمیدانستند هنوزآیین نامه های قانون جامع خدمترسانی به ایثارگران نوشته نشده است، و بعدا هم که فهمیدند اصلا به روی مبارکشان نیاوردند. صدالبته که ایثارگران از دولت و عناصرغیرانقلابی وبعضا ضدانقلابی توقع اقدام انقلابی و حتی توجه به واژه ایثاروجهادوشهادت را ندارد، حالا ببینیم مجلس انقلابی و دولت سیزدهم که انقلابی خواهدبود چه میکنند. عملکرددولت و مجلس انقلابی درتوجه به عناصرانقلابی که درراس آنها خانواده معززشهدا و ایثارگران هستند نشاندهنده واقعیت است که آیااین انقلابی بودن دولت ومجلس واقعیست یا ایجابی. منتظرمی مانیم و البته خوشبین هستیم.
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای آصفری نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی عرض شود درطول دوران تبلیغات ومناظرهای ریاست جمهوری تنها سخنی که شنیده نشد حتی حاج آقای رئیسی واما جناب آقای آصفری شما نمایندگان اگر بخواهید برای جانبازان میتوانیدباقدرتی بیشتر از رئیس جمهور چراکه به قول امام (ره) نمایندگان مردم درخانه ملت تنهاباجمع آوری چندامضاء وزرا، معاونین وحتی رئیس جمهور را استیضاح کرده لذا میطلبدمجلس در رفع مشگلات جانبازان که به فرموده مقام معظم رهبری همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان لذا شما نمایندگان قدرتتان ازرییس جمهور هم بیشتره ولی متاسفانه فقط نشسته وتصویب ولوایح که تبدیل به قوانين که10%وظیفه اتان و90%پیگیری وملزم کردن دولت به قوانین اگرمردرهیدبسم ا...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi