شناسه خبر : 83848
دوشنبه 14 تير 1400 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه دو هزار و ۸۰۰ خدمت به جانباران نخاعی فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در سه ماه نخست امسال در مجموع بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت در مرکز توانبخشی سلمان فارسی به جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی استان ارائه شده است.
 
ارائه بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت به جانباران ۷۰ درصد نخاعی استان فارس
حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور با اشاره به ارایه خدمات به جامعه ایثارگری و جانبازان در سه ماه نخست سال، گفت: در سه ماه نخست امسال در مجموع بیش از دو هزار و ۸۰۰ خدمت در مرکز توانبخشی سلمان فارسی به جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی استان ارائه شده است.
وی افزود: این خدمات شامل ارائه ۱۳۴ مورد ویزیت پزشک عمومی در مرکز توانبخشی سلمان فارسی، ۱۹۷ مورد ویزیت پزشک متخصص و فوق تخصص در خارج از مرکز، اعزام ۳۸۱ مورد آمبولانس، انجام ۳۱۰ مورد فیزیوتراپی در مرکز و ۵۶ مورد فیزیوتراپی در منزل جانبازان ۷۰ درصد نخاعی و ضربه مغزی، ۲۵۴ مورد تهیه و تحویل دارو و ارائه دیگر خدمات بهداشتی و درمانی است.
مدیرکل بنیاد استان فارس به ارائه خدمات درمانی و مشاوره روانپزشکی به جانبازان اعصاب و روان استان فارس و برخی از استان‌های همجوار در بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ ویزیت روانپزشکی به جانبازان اعصاب و روان در این بیمارستان اختصاص یافته است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi