شناسه خبر : 85109
سه شنبه 16 شهريور 1400 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیگه باباهای ما رو نمیخواید؟!

محمد - من شاغل در اداره هستم. ابتدای استخدامی بنده با یک نگاه خیلی مقرضانه در سیستم بدترین جایگاه و چارت سازمانی برای بنده در نظر گرفته شد. چون فرزند جانباز بودم و همچنین هم گروه های من که با من استخدام شدند.

 پس از سال ها که توانستم به حق و حقوق اولیه خود در سیستم اداری دست پیدا کنم ولی کماکان شاهد دیوار مسئولین با فرزندان جانباز و ایثارگر می باشم.

 نمی دانم چرا جو کشور به این سمت رفت که با ما اینگونه برخورد می شود، جرم ما این است ک فرزند عزیزان دلی هستیم که با سن 14 سال و بیشتر جهت دفاع از ناموس و کشور خود 8 سال جنگیدن بدون هیچ چشم داشتی و حالا از ابتدایی ترین حق و حقوق تعریف شده خویش محروم میباشند چون دیگر کسی به وجود آنها نیازی ندارد.

 فقط یک فرزند جانباز میتواند درک زندگی با یک جانباز عصاب و روان و شیمیایی را داشته باشد. ما از ارائه خدمت به پدرمان خوشحالیم و سختی را به جان خریدیم.

  چون هرچه داریم از دعای خیر ایشان هست ولی مسئولینی که خیلی راحت دست به ابطال اینگونه مصوبات می زنید، ابتدا یک سر به بیمارستان ساسان یا تیمارستان های جانبازان بزنید، بعد دست به قلم شوید.

اینستاگرام
ضمن سلام حضور دوستان شبکه فاشنیوز
در جواب گله محمد نسبت به پدرش
دوست عزیز مارزمندگان را ه رادرست رفتیم ولی متاسفانه بد افرادی را بر سرنوشت ما مسلط کردند تا جایی که با ناتوانیهایی که در جنگ پیداکردیم زندگیمان متلاشی شد ما نابود شدیم اما ندانستیم از کدام گروه خوردیم از استعمار از استثمار از کمونیستها
ولی هر چی بود به دست اصلاح طلب ها انجام گرفت
ثروت کشوررا دادن بچه هاشان که بی بند و بار شدن وبا حق ما صفا میکنند
امید داشتیم در مجلس ودولت جدید این رویه تکرار نشود
ولی باز دروغهای بزرگ از مجلس انقلابی شروع شده از حقوق معسرین که قرار بود حداقل کارمندان باشد اغاز وبهدروغ وگزافه گویی قالیباف که گفتند خانه سازی برای افراد نیازمند این قشر را اغاز کرده اند کجاست؟
مگر نباید از افراد نی سر پناه وبیکار واواره اغاز شود
فقط دولت زئیسی مانده همه را نامید کند که ما امید به ان بسته ایم
ولی جواب همه این خیانتها ودلیل این همه ستم انست کاه رزمندگان با خون وجان خود نگذاشتند ایران مانند افعانستان وعراق ویمن شود
از دوستان توقع دارم همانند همیشه واقعیات را پخش نموده وبه سمع مسئولان جدید برسانند با تشکراز همه.....۹
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جانباز محترم که فرموده این همه مشگلات رابگوییم تابه گوش مسئولین برسد فقط خواستم بگم مسئلولی نمانده همه منصب داران شده اندرییس وخوب رئیس بودن می‌طلبد افرادفقط چاپلوسی کنندوبله قربان گویی، جایی شهیدان رجایی، همت، کاوه، باکری ها خالی...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi