شناسه خبر : 85601
دوشنبه 05 مهر 1400 , 22:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور رئیس بنیاد شهیددر مراسم بزرگداشت شهید لندی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 5 مهر ماه در ادامه سفر به استان خوزستان در مراسم بزرگداشت شهید «علی لندی» در مسجد امام حسین (ع) شهر ایذه حضور یافت.

حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت شهید لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مراسم بزرگداشت این نوجوان فداکار تأکید کرد: اقدام فوق العاده‌ای که این نوجوان ۱۵ ساله انجام داد مجدداً خاطره فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نوجوان را در دوران دفاع مقدس برای ما زنده کرد و نشان داد نسل امروز انقلاب اسلامی نیز دست کمی از نسل اول ندارد و ایثارگری همچنان در خون و جان ایرانی‌ها جاری است. شجاعت شیرزنان و شیرمردان بختیاری همواره زبانزد بوده است و تربیت چنین نوجوانی در بین این عزیزان دور از انتظار نبود.
وی افزود: پس از بروز این اتفاق مقام معظم رهبری به سرعت با اعمال نظر خود موضوع شهادت شهید لندی را تایید فرمودند و دفتر ایشان نیز با خانواده شهید لندی در ارتباط بودند. بنده نیز از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجموعه دولت و مقام معظم رهبری مجددا شهادت این نوجوان فداکار‌ را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و البته از بابت تربیت چنین فرزندی به آنان تبریک عرض می‌کنم.
قاضی زاده هاشمی همچنین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به فداکاری صورت گرفته توسط شهید علی لندی گفت: حضور افرادی مانند شهید علی لندی‌ افتخاری برای نظام اسلامی است.
وی افزود: اینکه انسان بزرگی مانند علی لندی که در سن ۱۵ سالگی برای نجات جان ۲ نفر از جان خود گذشت نمونه بارز ایثارگری است. ما نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار داریم در خدمت خانواده‌های شهدا از جمله خانواده این شهید بزرگوار باشیم.
                               
انتهای پیام/

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi