شناسه خبر : 87088
یکشنبه 14 آذر 1400 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارمدیرکل حوزه ریاست بنیادشهید با جانبازان ورزشکار

دکترحقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه گذشته با حضور بین جمعی از جانبازان ورزشکار تهران در سالن ورزشی مجموعه توانبخشی بقیه الله تهران ( دهکده آرامش ولیعصر) ضمن دیدار و گفت و گو با جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار، از مشکلات ورزشی جانبازان مطلع شد.

محمدرضا عسکری - مدیرکل حوزه ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران از سوی رییس بنیادشهید در بین جانبازان ورزشکار تهران حضور یافت و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

به گزارش خبرنگارما، دکترحقیقی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه گذشته با حضور بین جمعی از جانبازان ورزشکار تهران در سالن ورزشی مجموعه توانبخشی بقیه الله تهران ( دهکده آرامش ولیعصر) ضمن دیدار و گفت و گو با جانبازان نخاعی و ویلچری ورزشکار، از مشکلات ورزشی آنان مطلع شد.

بنا بر این گزارش در این دیدار تعدادی از جانبازان به بیان مشکلات ورزش جانبازان و محدودیت هایی که در امر ورزش جانبازان وجود دارد پرداختند و خواستار توجه جدی مدیران بنیاد به بحث ورزش و ارتقای سطح نشاط و سلامتی جسمی جانبازان با توجه به سن و مشکلات جسمانی که جانبازان با آن روبرو هستند شدند.

در ادامه دکتر سعیدحقیقی با ابلاغ سلام دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به جانبازان حاضر، وعده داد که مشکلات بیان شده را منعکس نماید و دیدار بعدی با جانبازان فعال در باشگاه بقیه الله (عج) باحضور دکترقاضی زاده هاشمی صورت بگیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi