شناسه خبر : 90980
شنبه 04 تير 1401 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وای به روز قیامت و جواب!

جانباز مهربان - الان سه ماه از افزایش حق پرستاری والدین شهداء و جانبازان خبری نیست. با این شرایط اقتصادی، تکلیف صعب‌العلاج‌ها و بیماران زمین‌گیر و هزینه های وحشتناک پرستار و بهداشتی چیست؟! چرا در این مورد رسانه‌های ایثارگر و متولیان امر سکوت کرده اند. مگر اینها در این کشور زندگی نمی‌کنند مگر خبر هزینه ها را ندارند؟! سکوت تاکی. حق ما جانبازان تبصره یک که فعلا پایمال شده؛ حال کوتاهی در حق والدین شهداء و جانبازان دردمند چرا؟ آیا در این کشور و بنیاد مرجع رسیدگی نیست؟! آیا این حق ماست؟

به بهانه‌های نبود اعتبار و بودجه، دارند حق این درد کشیده ها را پایمال می‌کنند. من به عنوان یک عضو کوچک جامعه هدف شرم دارم از گفتن این موارد. آن هم در نظام جمهوری اسلامی که حاصل هزاران خون پاک ریخته شده و جانباز و آزاده ووووومی‌باشد. والله از گفتن و بیان این مطالب و کوتاهی درحق این خانواده‌ها خجالت می‌کشیم. وای به روز قیامت و جواب!

اینستاگرام
طبق جلسه ای که با جناب پاکدل در تاریخ 6تیر ماه در استان گیلان داشتیم می فرمودند که ماده 51به جانبازان تبصره یک تعلق نمیگیرد و اینجانب به صراحت این موضوع تاکید کردم که در تبصره های یک و دو آن گفته شده به جانبازان ماده 38 و جانبازان ماده 39تعلق نمیگیرد ایشان قبول نکردن و گفتن ما از امور حقوقی تحقیق و بررسی کرده ایم و به جانبازان تبصره یک تعلق نمی گیرد و فقط به کارمندان جانباز تعلق میگیرد ولی در هر صورت ما تاکید داریم که ماده 51برای جانبازان تبصره یک می باشد و شکایت خود را در کمیسیون ماده 16 و دیوان عدالت پیگیری خواهیم کرد،،مورد دوم آیتم های حقوقی جانبازان تبصره یک می باشد که طبق قانون خدمات کشوری باید اشلهای آنها شبیه هم باشد که فرمودند حق آب و هوا و حق مدیریت و سختی کار و اضافه کار وچندین موارد دیگر که این موارد در فیش حقوقی کارمندان هست که به جانبازان تبصره یک باز تعلق نمیگیرد،، مورد سوم پاداش و بازنشستگی بود که اینجانب به جناب پاکدل عرض کردم که چگونه می توان جانباز را بدون کد پرسنلی و حکم حقوق باز نشسته میکنید که فرمودند پاداشت را خود بنیاد تقبل می‌کند و شما رو بدون کد پرسنلی و حکم حقوقی بازنشست میکنم و از زمانی که حکم حالت اشتغال تایید شده باشد و این موردم اصلا وجاهت قانونی ندارد من به شخصه تا باحال ندیدم کسی را بدون کد پرسنلی و حکم حقوقی بازنشسته کنند و در آخر اینها نمونه‌هایی از اجهاف در حق جانبازان تبصره یک می باشد که با حقوق 6600زندگی می گذرانند واقعا خجالت آور هست که در آگهی خیابان مبلغ حقوق یک آدمی که بخواهد خدماتی یا نظافتچی آپارتمان شود حقوق کف آن 10میلیون می باشد و تا به جانباز میرسند صحبت از بودجه میکنند که بودجه نداریم و مملکت زیر فشار هست چرا برای کارمندان دولت بودجه هست و هیچ زمانی مملکت زیر فشار نیست بلاخره از دستندر کاران بنیاد می خواهیم که به داد جانبازان برسند که جانبازان تا یک جایی توانایی دارند و بعد از آن هر مشکلی پیش بیاید بنیاد شهید مقصر آن می باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi