شناسه خبر : 91717
دوشنبه 03 مرداد 1401 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی ایثارگران مجلس:

افزایش حق پرستاری حق قانونی جانبازان است

افزایش حق پرستاری، حق قانونی ایثارگران است و نمایندگان ایثارگر مجلس از این خواسته بر حق جامعه ایثارگری حمایت می کند....

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس حمایت خود و دیگر نمایندگان ایثارگر را از افزایس حق پرستاری جانبازان اعلام کرد.



  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی، نماینده ایثارگر مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به جایگاه ایثارگران در قانون بودجه و قوانین بالادستی ایثارگران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در جهت این که خدماتی را به جامعه بزرگ ایثارگران ارائه کند در قانون بودجه سال جاری بحث تبدیل وضعیت، افزایش حقوق خانواده ایثارگران و جانبازان و رزمندگان معسر را به صورت شفاف، واضح و مبرهن پس از تصویب در صحن علنی به دولت ابلاغ کرد.

  وی افزود: بر این اساس دولت باید مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی را اجرا کند و به این قشر دلسوز و فداکار جامعه که جامعه ایثارگری است بیش از بیش توجه کند و با شتاب بیشتری در جهت رفع نیازها و کمبود اقدام کند.

  سخنگوی فراکسیون ایثارگران با اشاره به حمایت مجلس انقلابی از جامعه ایثارگری تصریح کرد: مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت ایثارگران است و در صورت نیاز برای رفع مشکلات و تنگناهای قانونی، نمایندگان ملت این آمادگی را دارند. هر چند که از ابتدای سال جاری تاکنون پیگیر اجرای مصوبات قانونی هستیم.

 عَضو مجمع نمایندگان استان اردبیل که از جانبازان شیمایی دوران دفاع مقدس نیز می باشد با اشاره به حق قانونی جانبازان تاکید کرد: افزایش حق پرستاری، حق قانونی ایثارگران است و نمایندگان ایثارگر مجلس از این خواسته بر حق جامعه ایثارگری حمایت می کند. حتی اگر حق پرستاری را با تورم موجود در جامعه مقایسه کنیم مبلغ آنچنانی را شامل نمی شود و شان ایثارگران ما بالاتر از این چیزها است.

اینستاگرام
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب نماینده شمانمایندگان هم فقط بلدیدمحکون کنید یعنی کاردیگری ازدستتون برنمیاداینراکه ماهم نیدانیم افزایش حق پرستاری همسران جانبازان طبق قانون هرسال براساس پایه حقوق کارگران بایستی پرداخت شودماجانبازان میدانیم که سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال وماده38حق قانونی امان میباشد ماجانبازان هم میدانیم واگذاری خودرو به جانبازان حق مسلم جانبازان هست، ماجانبازان هم میدانیم...
همه ی مسئولین به این وضع اعتراض دارن ولی هنوزم هیچکدوم از وعده ها اجرایی نشده ،من نمی‌فهمم اگه اگه مسئولین قدرتی برای انجام اینکار ندارن پس کی داره هر روز از اعتراض مسئولین اینجا خبر میگذارن ولی حتی وعده ی چندین ساله ی واگذاری خودرو اجرایی نشده هر روز خبر های تکراری هر روز بهونه های جدید خوده مسئولین با چه رویی میان حرف میزنن

جانبازان و ایثارگران کشور از مسئولان و نمایندگان مجلس درخواست داریم به جای نطق ها و محکوم کردن فعالیتهای قانون گریزانه مسئولین ، در فکر گزینه های دیگری جهت ادای حق حقوق قانونی جانبازان و ایثارگران باشند.
دیگر خود جانبازان و ایثارگران دریافته‌ اند که دیگر سکوت و صبر، فایده ای نداشته و خودشان هم باید حق قانونی خود را به طریقی دیگر کسب کنند ، هرچند ایثارگران طلبکار نیستند ، اما تامین معشیت زندگی خانواده هایشان نیازی ،غیرقابل کتمان است.
امیدواریم مسئولان و نمایندگان مجلس به هر طریقی راهکاری مناسب شان فی مابین ایثارگران ، بنیاد ودولت را پیدا کنند که خدایی نکرده حرمت های بین این اقشار جامعه کم رنگ نشده و فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در نسلهای امروز و فردا باقی و پایدار بماند!
جانبازان و ایثارگران همیشه و همه جا دین خود را به این انقلاب و نظام ادا کرده ، همچنان تا آخرین نفس از ارزش های این نظام مقدس از همه چیز خود گذشت میکند ، اما این بی توجهی جواب صداقت ایثارگران نبوده و نیست.
وعده دیدار، روز محشر نزد امام راحلمان (ره) که ایثارگران روسفید مانده ، روسیاهی برای عده ای که برای دو روز میز ریاست و منصب در این دنیا به این زرق و برق ، دلخوش کرده اند و شاید اصلا" اعتقادی به آخرت خود ، ندارند ...!
افزایش حق پرستاری مبلغ کمر شکنی نیست که وبال گردن دولت شود .مهم ان است که عده ای از خدا بیخبر ..نگاهشان حذف نگاه به ایثارگران است.وگرنه سالهای قبل بدون حاشیه این مبلغ افزایش پیدا میکرد..دولت به اصطلاح انقلابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی آقا برادر دمت گرم حرف حق زدی هرچند حرف حق ظاهرش تلخه اما باطنش نور
حاج آقای موسوی نماینده محترم مردم فهیم و ولایتی اردبیل و همه ایثارگران عزیز
سلام علیکم
این که شما می فرمایید حق پرستاری به طور تمام و کمال حق مسلم جانبازان است مطلبی متین و صحیح
خیلی هم ممنون و سپاسگزاریم
اما سید بزرگوار حضرتعالی و فراکسیون وزین ایثارگران
مجلس باید بر حسب وظیفه ذاتی نمایندگان مجلس از توان و اهرم های قانونی خویش هم برای تحقق و تمکین دولت و بنیاد به این مسأله کاملا قانونی و سایر مصوبات مانند بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال و..... استفاده کنید
و از مماشات و مسامحه با بنیاد و دولت به طور کلی بپرهیزید .
ان شاءالله
سلام.واقعاجای تاسف داره که برای کسانیکه بخشی ازجان خودراتقدیم کردندووالدین شهیدی که جگرگوشه ی خودشان راازدست دادندوامروزکنج خونه هاشون افتادندودردمیکشندوهمگی مهمان هستندسرافزایش حق پرستاری ناچیزی دارندچانه میزنندوچهارماهه اینهاراعلاف کردند.!والله قسم خجالت داره شرم بایدکشید.حالااگرپول خودآقایان بودکی پرداخت میشد!دیگه جایی باریک ترازجانبازان ووالدین پیدانکردید!؟ .
سلام درودبرسیدخداجانباز گرامی ودردآشنامگرشماها فرزندان زهرا سلام الله علیهاازحق حقوق قانونی ماها دفاع کنیدواقعا تشکر قدر دانی مینمایم ازطرف همه جانبازان امیدوارم درباره ماده ۳۹نیزپی گیری فرماییدچرانبایدماجانبازان شاغل ازبنیادشهیدحقوق دریافت کنیم پس ماده۳۹برای چه تصویب شده وشورای محترم نگهبان نیزتاییدنموده خواهشمندیم هم ماده ۳۹وهم خودروی جانبازان ۵۰درصدبالاراپیگیری فرماییداجرتان باحضرت فاطمه زهر(س)
شما‌نماینده گان هرکاری که به نفع خودتان باشد تصویب ش میکنید اما حق دیگران را تاچه شود باباهمه چیز رو رها کردین فقط چسبیدید به صندلی که متعلق به همه ای ملت هستش
سلام جناب اقای موسوی ما همه چیز را میدانیم.اما شما ها فقط شعار میدهید عمل نمی کنید.ما گول خوردیم به شما وسید محرومان رای دادیم واین را هم فهمیدیم ما دیگر برای نظام ارزش واعتباری نداریم.برای درمان میائیم تهران شب جای اسکان نداریم باید داخل پارک یا خودرو بخوابیم.جان اقا زا ه ها بسلامت جانباز وشهید چه معنی دارد.
با سلام محضر سید بزرگوار وسید محرومان بیش از بیست سال از تصویب این قانون می گذرد تا سال جاری که بزرگواران ودولت انقلابی زمام امور کشور را بدست بگيرند مشکلی برای پرداخت این مبلغ ناچیز به تعدادی اندک از جامعه ایثارگران. که به جز این مبلغ ناچیز دیگر دریافتی از بنیاد نداشته وشاید به جرأت می‌توان گفت که این تعداد اندک سالهاست به درب بنیاد هم نمی روند چه برسد که وارد آن شوند جانبازی که حق پرستاری می گیرد غالبا قطع عضو می باشد بنده روزی دوبار چشمم را باید ضدعفونی نموده وترشحات وعفونتهای آن را تمیز کنم چه کسی اینکار را می کند مگر همسران پاکدامنی وزنان این جانبازان نيستند که ما را تروخشک می‌کنند آیا ظلم به این فرشتگان معصوم رواست که دستخوش بی کفایتی عده‌ای بی سواد به نام مسئولین شوند اینان که همیشه یار ویاور انقلاب بوده‌اند چرا شرم نمی‌کنید ضعیف کشی وظلم به ضعفا دنیوی واخروی دامنگیر تان خواهد شد. چرا باید آقای دکتر اسرافیلی در گرمای تابستان درب سازمان بودجه چندین ساعت آفتاب بخورند برای پیگیری قانون مصوب شده مجلس آقای قاضی زاده مگر شما مسئولیت پیگیری امورایثارگران راندارید سه روزه مسائل حل و فصل کنید کلام آخر حل فصل مشکلات ایثارگران سه روزه حل خواهد شد اگر باکری وار دل به میز ومقام نبندیم و از کارهای نمایشی بپرهیزیم.
فقط غرامت جنگی قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل میتونه روح وروان وزندگی عقب مانده ایثارگران جبران کنه .
۳۴سال ازجنگ گذشته اگرمیخواستن بفکرعابرو ایثارگران باشندنمیتونستن باتوجه ثروت عظیم بنیادبرکت بنیاد۱۵ خردادوآستان قدس رضوی و........یه سروسامانی به زندگی این قشربدهند.
بیست سال آینده همه به آخرمیرسند
برای مستمری‌بگیران حداقلی‌بگیر سازمان تامین اجتماعی، دولت موافقت خود را با افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگی اعلام کرده و در نتیجه مستمری این افراد به میزان ۵.۸ میلیون تومان شده بود.

لطفا برای افزایش حق پرستاری جانبازان از سوی مسئولان محترم و انجمن‌های جانبازان اقدامات لازم را انجام بدهید.
اجرکم علی الله.
با سلام
یکی از مشکلات جانبازان این است که در میان قشر مسئول کشور ما قطع نخاع و یا بصیر و دست و پا قطع شده نداریم و الا اقایان به خاطر خودشان هم که شده به دنیال تصویب و اجرای قوانین بودند.
نه؛ داریم.
خیلی هم داریم.
مبنای پرداخت معیشت و حق پرستاری، حداقل دستمزد منطبق بر حداقل حقوق قانون کار است که این حقوق در سال ۱۴۰۱ پنج میلیون و ششصد هزار تومان می باشد پس چرا بنیاد سه میلیون و ششصد برای جانبازان معیشت بگیر پرداخت می کند همچنین حق پرستاری رو هم سه میلیون و ششصد پرداخت کرده که این مبالغ هم با اعتراض جانبازان بوده حال تکلیف این کسری در پرداخت نشدن دو میلیون ها چیست ؟ آیا کسی در این کشور نیست که حق و حقوق این عزیزان را پرداخت کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi