شناسه خبر : 92826
سه شنبه 08 شهريور 1401 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو فراکسیون ایثارگران خبر داد

طرح محاسبه حضور کمتر از ۶ ماه در دوران دفاع مقدس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی و تصویب طرح محاسبه مدت زمان حضور رزمندگان کمتر از ۶ ماه در فراکسیون ایثارگران خبر داد...

فاش نیوز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی و تصویب طرح محاسبه مدت زمان حضور رزمندگان کمتر از ۶ ماه در فراکسیون ایثارگران خبر داد.



 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، هاجر چنارانی نماینده ایثارگر مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به تصویب قانون ۶ ماه حضور در جبهه به عنوان حداقل سقف ایثارگری و عدم مشمولان آن برای رزمندگان کمتر از ۶ ماه اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، حداقل سقف حضور برای مشمول ایثارگری ۶ ماه لحاظ شده است، در حالی که بعد از پایان قطعنامه و آغاز عملیات مرصاد، شاهد حضور رزمندگان برای مقابله با دشمن و حفظ و حراست از میهن اسلامی بودیم.

وی گفت: یکی از نکاتی که در برنامه ششم توسعه کشور گنجانده‌ایم، موضوع حداقل سقف حضور در جبهه بر مبنای ۶ ماه است؛ اما عملیات مرصاد بعد از قطعنامه بود در حالی که ما این موضوع را تا قطعنامه در نظر گرفته بودیم.

 فرزند شهید و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و این حضور آن‌ها بعد از قطعنامه نیز ادامه پیدا کرد و در صورتی که کمتر از ۶ ماه باشد، برای آن‌ها همان حداقل سقف حضور در جبهه برای موارد ایثارگری محاسبه و منظور خواهد شد.

 چنارانی نماینده ایثارگر مردم نیشابور و فیروزه در مجلس یازدهم ادامه داد: فکر می‌کنم، این اقدام مجلس، خبر خوبی برای رزمندگانی باشد که در ادامه قطعنامه و عملیات مرصاد در جبهه حضور داشتند.

 نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این موضوع در فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفته است و مقرر شد به عنوان یک طرح، برای رفع موانع ایثارگرانی که از قطعنامه تا عملیات مرصاد در جبهه حضور داشتند، تصویب و به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شود.

 عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی درخصوص مصوبات ایثارگری مجلس یازدهم تصریح کرد و یکی از موارد مثبت ایثارگری در مجلس یازدهم، تصویب و اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران است. این قانون به عنوان یک الگو برای جامعه ایثارگری طرح و اجرا شده است و همه افرادی که به نحوی در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها مشغول به کار می‌باشند و وضعیت استخدامی آنها مشخص نیست را در بر می‌گیرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: به عنوان نمونه قانون تبدیل وضعیت برای نخستین بار در کشور در مورد ایثارگران به عنوان الگوی اداری و استخدامی اجرایی شد. اگرچه متاسفانه در برخی از دستگاه‌ها از اجرای قانون تبدیل وضعیت استنکاف شده است، اما با استفاده از ابزارهای نظارتی و اعمال قانون، دستگاه‌های خاطی را موظف به اجرای قانون خواهیم کرد.

  نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم اظهار داشت: امیدوارم بعد از اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران، این قانون شامل حال همه نیروهایی خواهد شد که در قالب قرارداد قانون مشمول به کار هستند.

 هاجر چنارانی عضو فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع موانع موجود برای اجرای قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: واقعیت این است که مشکلات و کمبود‌های زیادی در بدنه جامعه ایثارگری وجود دارد که طی سال های گذشته، همچنان انباشته شده است.

  متاسفانه بحث بیمه دی یکی از موارد است؛ چرا که به هیچ‌وجه پاسخگوی نیازهای جانبازان و خانواده‌های شهدا نیستند که با توکل به خدا باید پیگیر رفع موانع موجود شویم. بنده به عنوان یک فرزند شهید و عضوی از جامعه ایثارگری در حوزه انتخابیه‌ام در نیشابور با حضور چهره به چهره تلاش می‌کنم تا از نزدیک با مسائل و مشکلات ایثارگران آشنا شده و تا حد امکان پیگیر حل و فصل آن‌ها شوم.

  عضو فراکسیون فرزندان شاهد در پایان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار ایثارگران نیشابور با همدلی و همراهی اقدام به تشکیل تعاونی ایثارگران در منطقه کردند و از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه اولیه آغاز کرده و الحمدلله امروز به عنوان یک الگوی موفق برای جامعه ایثارگری در سراسر کشور می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دنبال این هستیم تا به زودی درمانگاه ایثارگران را در نیشابور ایجاد و راه اندازی کنیم و این اقدامات بزرگی است که توسط ایثارگران در منطقه انجام شده است.

| معرفی

اینستاگرام
خانم چنارانی ضمن تقدیر از شما وهمکاران تان در تصویب قوانین ایثارگری، اما از انجا که نظارت اجرای قوانین هم برعهده مجلس است در خصوص قانون تبدیل وضع ایثارگران منابع طبیعی که زیر مجموعه وزارت محترم جهاد است با توجه به تصویب قانون در سال99 وجمع اوری مدارک ومصاحبه... متاسفانه تاکنون نسبت به صدور احکام اقدامی ننموده است که این عدم اقدام موجب نارضایتی مردم شهید پرور وایثارگر میشود امید است توسط شما وهمکارانتان پیگیری جدی گردد
بارک الله احسن به شما لطفا یک کمکی هم به ما جانبازان زیر 15 درصد بکنید فرزندان ما هم حق دارند
سلام
پدر بنده هفت ماه وبیست وسه روز جبهه بوده مدارک جبهه هم داره و هم کارت ایثارگری قدیمی. اما مشخصات پدرم داخل سیستم ثبت نشده. الان هر کار میکنیم متاسفانه هیچ کسی جواب گو نیست نه بنیاد و ایثارگر و نه کسی دیکه. تا حتی پدرم رفته به همون ارگانی که سرباز بوده و اعزام شده به جبهه بازم متاسفانه جوابی ندادن. ایا کسی راه حلی بلده یا نه
سلام خانم نماینده شما از 6 ماه صحبت میکنید بنده 36 ماه جبهه دارم چه گلی به سرما زدن که به زیر 6 ماه دارید صحبت میکنید یه بیمه این رزمندگان را حل نکردید بابا تورا بخدا دست از سرما بکشید شعار شعار شعار
سرکار خانم چنارانی ؛ ضمن تشکر؛ پیشنهاد میشود در سه مقطع 1) 10 روزه اول فرمان امام(ره) برای حرکت به سوی پاوه؛ 2) 10 روز اول آغاز تجاوز صدام یزید کافر؛ 3) تابستان 1367 و بخصوص بعد قبول قطعنامه؛ هر غیر نظامی یا غیر موظف که داوطلبانه بصورت بسیجی یا جهادگر حتی 10 روز یا کمتر ؛ در منطقه(خط یک) حضور یافته از کلیه امتیازات شش ماه بسیجی برخوردار و کارت شش ماه حضور بسیجی برای آنها صادر گردد بخصوص بخصوص ایام قطعنامه؛ که کاملا بنظر منصفانه میرسد؛ حقیر در طول دهها ماه که توفیق حضور در جبهه بعنوان رزمنده گروه چمران؛ رزمنده بسیجی گردان عملیاتی و خط شکن و پدافندی(تبپ ها ولشکرهای مختلف)؛ و جهادگر داوطلب داشتم ؛ هرگز ندیده بودم که مهندس با لباس شخصی مارک دار(برند) اطو شده و عینک آفتابی و صورت اصلاح شده و موهای سشوار و تاف خورده و (بنظرم متاهل) ... اصرار به خط مقدم رفتن بکند و وقتی رئیس ستاد تیپ به او میگوید: شما که اموزش ندیدید چکاری میتوانی انجام دهید ؛ پاسخ میشنود که من بعنوان کیسه شن(سنکر) این رزمنده های اموزش دیده که میتوانم ایفای نقش کنم و... ؛ من خود شاهد این بحث در نزدیکی خط مقدم جبهه بودم؛ حال این آدم با چه اصرارهایی و ترفندهایی موفق شده بود خودش را تا آنجا برساند و تازه اصرار داشت همان ساعت به خطی اعزام شود که احتمال حمله صدامیان بیشتر است ... ؛ بنظرم این پیشنهادات حداقل قدردانی از اقدام بموقع این بزرگواران هست - خدا خیرتان دهد
باسلام وعرض ادب به خاطرامام خمینی این طرح اجراشودکارگرساختمان هستیم وبه سختی ونداری زندگی میکنیم ارجان گذشتیم برای کشورومردم به خاطری ماه کمترازرزمندگی محروم هستیم لطفاً به دادبسیجیان داوطلب جبهه وجنگ برسیدباتشکرازشماکه پیگیرحل مشکل رزمندگان زیرشش ماه هستیدهمیشه سلامت باشید
من هم خانواده شهید رزمنده که زیرشش ماه مدارک موجود پارتی ندارم خانه بمباران سال 1362پدرجانباز رفت رحمت خدا الآن کارگری به زور گیر میاد
سلام.برهبرعزیزم.وشماعزیزان.زحمت.کش.انشاالاه.عوض ازخداوند بگرید. من.دردوران جنگ.باصدام که.انشاالاه خدا ازآن نگزره ان دوران طرح امنیت دردسته های.رزمی مبارزه بااشرارمسلح.درسالهای.هفتادو نه تاهستادوپنج درکوه های کلات.نادردرتمامی درگیریها بودم سلاح آباد تربت جام سرخس کلات نادر سبزوار سیستان درتمامی اسها بودم. دریکی ازمعموریتم ازکوه پرت شدم سرپایی رفتم.دکترگفت.کمی.ازناحیه.کمرم.وقوزک.دچاره.شکس.دگی.دارین.شایدباداروخوب.بسی.اماازهمان.زمان.دچاره.ناراحتی.هستم.به.اونوانه.بسیجی.دابطلب.درنیروی.انتظامی.بودم.ترح.تمام.شدمارابدون.هیچ.بیمه.سنوات.بیرون.کردن.ازاول.عمرم.که.ازدواج.کردم.باهمسرم.اختلافات.زیاداستم.همشه.اواره.خیبانها.وکوچه.هابودم.ازناراحتی.چن.جای.ندشتم.دوباره.ازدواج.کردم.الهانهم.ازهردوآواره.هستم.چندین.بارنامه.نوشتم.نامه.میامدکمیته.سرخس.کسی.جواب.به.من.نمی.داد.العان.هم.شش.فرزند.دارم.چهارتابزگ.اززنه.اولی.دوفرزند.کوچک.خردسال.اززنه.دوم.همسره.دوم.دریکی.ازذوستهای.دورسرخس.کلاته.عوزدرخانه.های.چوبی.موریانه.یی.پرازمارواقرب.اونهم.باکرایه.زندگی.می.کنند.همسره.اولی.بابچه.هابزمگم.درمشهدخانه.پسره.بزرگم.همسره.اولی.رفته.بوددادگاه.الیهم.شکایت.کرده.من.هم.ازناراحتی.اسبی.زیاکه.ازش.کشیدم.نتوانستم.برم.دادگاه.جناب.آقای.قازی.هم.بدون.که.تحقیق.کند.حساب.ایسارگرییم.که.این.همه.درجنگهابودم.بااین.همه.مشکلات.حساب.رامسدودکرده.هالامن.بااوارگی.مرزی.بی.خانه.یی.آوارگی.
کارکنم.برادرشهید.عبدل.علی.زمانی.ازشمامی.خاهم.فقد.برایم.تهقیق.رسیدگی.زیادی.کنید.نه.خانه.زمین.ماسین.هیچی.ندارم.خاهش.زیادارم.من.رسیدگی.کنین.ممون.کیشم
زمان فوت امام راحل، سپاه فراخوان حضور در مناطق کردستان زد و عده زیادی بسیجی داوطلبانه اعزام شدند.ولی متاسفانه علیرغم اینکه مناطق فوق عملیاتی بود متاسفانه این مدت جزو سابقه جبهه محسوب نمی گردد. گویا رزمندگان برای پیک نیک به این مناطق رفته اند. در ضمن بیمه تکمیلی دی بسیار ناقص است و بیمه دندانپزشکی را شامل نمی شود. معلوم نیست چرا جایگاه جانبازان از کارمندان بانک های دولتی که کلی حقوق و مزایا و بیمه تکمیلی کامل (منجمله دندانپزشکی)دارند همیشه پایین تر هستند.
بله درست میفرمایند؛ من توفیق نداشتم ولی در مصاحبه های فرماندهان عالی وقت و بعدی سپاه شنیدم و خواندم که بخاطر حساسیت و موارد احتمالی در ایام رحلت حضرت امام(ره) به مناطق عملیاتی و مرزی کردستان و آذربایجانغربی با لباس رزم تشریف برده اند و آنجا مدتی مستقر بودند؛ در خصوص بیمه دندانپزشکی هم پیشنهادی خوبی است هر جانباز و رزمنده بسیجی می بینی فاقد دندان و یا با دندان های شکسته و نا سالم است ؛ شاید فکر شود از مسواک غفلت کردند؛ نه خیر؛ خوردن غذا حاوی سنگریزه(بخصوص دو سال اول دفاع مقدس)؛ در ابتدا اگر موجب شکسته شدن دندان نشود؛ حداقل یک خراش بی درد روی دندانها می اندازد که بعدها بسرعت سیاه میشود چرا که اغلب آب فقط در حد سیراب شدن میرسید یا در یک هفته 3 بار عقب نشینی؛ یا در یک ماه حضور بدون مرخصی ساعتی در خط اول ؛ رنگ صابون را هم از یاد ادم میبرد چه رسد به ...؛ و علاوه بر اینها وقتی آبی که با تانکر نیسان برایت می آورند از چشمه ای است که در مسیرش از اجسادی صدامی گذر کرده طبیعی است دچار .... شوی و از پیامدهای بعدی آن تسریع خرابی دندان است و اینها در هیچ صورت سانحه ای ذکر نشده است و نمیشود؛ و بنیاد انصافا در صورت داشتن صورت سانحه کوتاهی کمتری میکند؛ و در صورت نبودن صورت سانحه مسئولیتی ندارد؛ برای نمونه یک فارغ التحصیل کاردانی بهداشت در 1364 جهت سربازی (پاسدار وظیفه) یکان ما آمده بود فرمانده او در مسئول کنترل بهداشت کل یکان نمود در همان اقدام اولیه او متوجه شدیم آبی که یکان را سیراب میکرد بیماری زا و غیر بهداشتی است و ایشان اب یکانهای همجوار که از منابع دیگر تامین میشد کنترل نمود و ... خلاصه بعد از کلی تحقیق و بررسی و نمونه گیری و آزمایش و... یک منبع آب با فاصله زیاد را پیدا کرد که ... - در 1370 خراسان تدریس میکردم همکاری داشتم استاد رشته ... بود و دندانهای جلوی خیلی ناجوری داشت شبی در استادسرا بقول خود؛ امر به معروف کردم و عرض کردم که چون دانشجویان شما را ادمی ارزشی و رزمنده میدانند بهتر است حداقل دندانهای شما تمیز و زیبا بنظر برسند؛ و توضیحاتی که داد متوجه شدم دندانهای ایشان هم بخاطر غذا و هم بعلت ابتلا به بیماری خاص در جبهه(برای هیچکدام صورت سانحه صادر نمیشود و ندارد)؛ خلاصه اقدام به روکش دندان و یا کاری مشابه نمود
سلام احسنت
مگر ما برای پیک نیک رفته بودیم. ما اماده هر خطری بودیم. تازه این مدت شهید هم دادیم. اصلا مگه ما با درخواست خودمون رفتیم حالا چی شده که یادشون رفته
با سلام خدمت نماینده محترم، طرح بسیار خوبی است، تلاش کنید اجرایی شود، مشکل خیلی از رزمندگان با این طرح حل می شود. خداوند خیرتان بدهد.
باسلام،بنده از نیروهای خرید خدمات آموزشی آموزش و پرورش هستم و پدرم مدت ۶ماه و ۹ روز به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشته اند و از آنجا که یک ماه از این مدت مربوط به بعدازقرارداد بین ایران و عراق بوده،شامل بخشنامه تبدیل وضعیت نشدم،امروز این پیام را از قول شما دیدم و خیلی امیدوار شدم،می خواستم از شما بپرسم احتمالش هست که افرادی با شرایط من هم شامل بخشنامه ی تبدیل وضعیت بشویم؟با تشکر
سلام توراخدا کسانی که زیر شیش ماه دارن نگاه کنید این حق ماس
حق مارو خوردند اصلا به ما هیچی نمیدند من راضی نیستم اون دنیا حق مون رو ازتون میگیریم لعنتی هااااااا
خدا قوت و خیر به این نماینده بدهد که بعد از گذشت 30 سال از جنگ بالاخره یکی به فکر این دسته از رزمندگان افتاد. این قانون باید تبدیل شود به: هر رزمنده ای که بعد از قطعنامه 598 طبق فراخوان و ماموریت نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی حضور داشته است باید مدت فوق جزو سوابق جبهه محسوب گردد._ (مانند عملیات مرصاد. آماده باش رحلت امام (ره) در غرب کشور و مدافعان حرم.) و انشالله به تصویب کمیسیون اجتماعی و سپس صحن مجلس نیز برسد.
با سلام
پدر من زیر ۶ماه حضور در جبهه داشتن.
آیا این طرح شامل ما هم میشه.
برا استخدامی.وتبدیل وضعیت ؟
تبدیل وضعیت زیر شش ما ایثارگران
با سلام
ببخشید.پدر من زیر ۶ماه حضور در جبهه داشتن.
آیا این طرح
شامل ما میشود؟
سلام خدمت فرزند گرامی شهید بزرگوار خانم هاجر چنارانی
از شما خواهش می کنم از حقوق همسران جانباز زیر ۲۵ درصد در تبدیل وضعیت شغلی بند د تبصره ۲۰ حمایت کنید خداوند اجرتان دهد
فقط پارتی بازیه اونای ک ۵ ماه تو جبهه بودن کشک یعنی اونیم ک ک پس نرسیده جبهه کشته شده شهید نیس بنظرما
خیلی از شهدا وجان بازان ما در جنگ زیر یک ماه وده روز در جنگ بودند وشهید یا جانباز شدند من بعنوان یک رزمنده از مجریان قانون در عجبم که چرا به رزمندگان زیر شش ماه توجه نمی کنند چرا تبعیض می کنید چون ممکن بود من رزمنده در لحظه ورود به خط مقدم شهید شوم ولی این افتخار نصیب من وهزاران رزمنده دیگر نشد، چرا امروزه ملاک امتیاز رزمنده را شش ماه قرار دادند لااقل رزمندگان زیر شش ماه را نگاه کنید وانها را رزمنده تلقی کنید وامتیازاتی به این قشر هم دهید تا آنان‌ هم دلگرم شوند من خودم 7ماه و26روز حصور در جنگ دارم ولی چون 3ماه در قطعنامه است هیچ امتیازی به من تعلق نگرفته، در پایان امیدوارم که مجریان قانون در این مورد قانون را باز نگری کنند و رزمندگان زیر شش ماه را مورد عنایت قرار دهند، ان شاالله با سپاس وتشکر حاج احمد حسین پور از شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد
خیلی از شهدا وجان بازان ما در جنگ زیر یک ماه وده روز در جنگ بودند وشهید یا جانباز شدند من بعنوان یک رزمنده از مجریان قانون در عجبم که چرا به رزمندگان زیر شش ماه توجه نمی کنند چرا تبعیض می کنید چون ممکن بود من رزمنده در لحظه ورود به خط مقدم شهید شوم ولی این افتخار نصیب من وهزاران رزمنده دیگر نشد، چرا امروزه ملاک امتیاز رزمنده را شش ماه قرار دادند لااقل رزمندگان زیر شش ماه را نگاه کنید وانها را رزمنده تلقی کنید وامتیازاتی به این قشر هم دهید تا آنان‌ هم دلگرم شوند من خودم 7ماه و26روز حصور در جنگ دارم ولی چون 3ماه در قطعنامه است هیچ امتیازی به من تعلق نگرفته، در پایان امیدوارم که مجریان قانون در این مورد قانون را باز نگری کنند و زمن گان زیر شش ماه را مورد عنایت قرار دهند، ان شاالله با سپاس وتشکر حاج احمد حسین پور از شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد
احسن درود خدا بر خانم چنارانی که به فکر رزمنده ها هستید خداحفطت کند منتظر هستیم ۷ماه دارم ۳ بعد از قطعنامه خداکند دولت قبول کند اینها فکر میکنند ویگر جنگی نیست
همش چرته بنده چهار ماه رفتم جبهه از مدرسه پانزده سال داشتم از آن موقه ناراحتی اعصاب وروان دارم دو ساله میدوم به نتیجه نرسیدم مستاجر هم هستم کسی جوابگو نیست
تو‌را‌خدا‌به‌داد‌رزمندگان‌زیر‌شش‌ماه‌برسید‌به‌نون‌شب‌محتاجیم‌‌‌بنده‌ در‌دو‌عملیات‌شرکت‌کر دم‌در‌حلبچه‌شیمیایی ‌شدم‌موج‌گرفته‌شدم‌ما‌به‌کجا‌پناه‌ببریم‌بناب
باسلام تمام رزمندگان اعم ازسرباز وبسیجی که بازنشسته هیچ صندوقی نیستند شناسایی وبازنشسته سازمان تامین نیروهای مسلح وملاک حقوق دایمی رزمندگان فقط نداشتن بازنشستگی ازصندوقها باشد وهیچ شرط دیگری نباشد اکثر کشورها به رزمندگان وکهنه سربازانشان ازجمله ژاپن وسایرکشورهاکه درگیرجنگ بوده اند نزدیک ۱۲۰سال است که حقوق ومزایاداده همراه بامدال افتخار وبعدازفوتشان امتیاز به وابستگانشان ازجمله والدین وهمسران وفرزندان میدهند وکلام بزرگان دین ازجمله امام علی به مالک اشتر وامام ورهبری بیانگر اهمیت دادن به رزمندگان است
فولاد خوزستان 2ساله فرزندان ایثارگر و رزمنده را تبدیل وضعیت نمی‌کند و می‌گوید ما انجام نمیدهیم و هیچ کدوم از مسولین پیگیر 1500فرزند ایثارگر نیستند و فقط شعار می‌دهند.... لطفا فولاد خوزستان پیگیری کنید
اینجانب8ماه و15روزدرجبهه های حق علیه باطل حضور داشتم سالهای66و67که متاسفانه بنده را تبدیل نکردن خواهشن بدادمان برسید.ممنون ازشما
باسلام و خسته نباشید
امیدوارم فرزندان زیر شش ماه هم تبدیل وضعیت بشن ،توکل برخدا ان شاءالله
با سلام خدمت نماینده خوب نیشابور سرکار خانم چنارانی لطفاً در مورد رزمندگان بسیجی زیر شش ماه جبهه اقدامی نماید ممنون
با سلام لطفا خواهشا فکری به حال این ایثار گران زیر 6 ماه کنید بخدا انقدر فرق بین ایثارگران نباید گذاشته شود یک ماه شش ماه مهم ایثارگری هست
سلام من رزمنده زیرشش ماه موقع قطعنامه درمنطقه کردستان بودم حالاهیچ حق وحقوقی شامل حال ما نمیشودلطفادراین موردتجدیدنظرفرماییدمتشکرم
سلام لطفا به رزمندگان زیرشش ماه کمک کنید

توروخدا یه کاری هم به حال مابکنیدشوهرمن هم ایثارگر هست ماهم پرستارکارمشخص هستیم ۱۷ سال ۵ ماه ماه قبول میکنن بعدمرصادرونه
با سلام خواهشا در مورد طرح مورد نظر تلاش کنید زود اجرایی شود چون به خدا شغل ما به این طرح بستگی داره/راستش پدر من قبل و بعد قطعنامه در پاوه خدمت کرده و به خاطر 19 روز جنگی کمتر منو تبدیل وضعیت نمیکنن میگن پدر شما بعد از قطعنامه بقیه خدمت داشته(منطقه امنیتی درگیر) قبول نمکنند بعد از قطنامه 7 ماه داره اما متاسفانه انکار میکنن خواهشا خواهشا خواهشا پیگیری کنید.
با سلام لطفا رزمندگان زیر ۶ ماه رو هم تبدیل وضعیت کنین ایثارگر ایثارگر است چه یک ماه چه یکسال فرزندان ما با کلی سابقه خدمت هنوز حجمی و طرحی هستن لطفا با تصویب قانون زیر ۶ ماه ایثارگری دل ما ایثارگران دفاع مقدس را شاد کنین تشکر در پناه حق
با سلام و درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام ایران اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس
لطفا به مقام رزمندگان،بدون زمان و مکان ارزش قائل بشین نه اینکه کمتر از ۶ماه تبدیل وضعیت نشن!چون بهر حال از زندگی و رفاه و خانواده شون گذشتن تا جونشونو نثار انقلاب کنن،این یه شور و شوقی معنوی و غیر قابل وصف داشته واسه خدمت به اسلام و انقلاب،لطفا ملاک تبدیل وضعیت کارکنان شرکت ها و اداره رزمندگان زیر۶ماه نباشه،چون ایثارگر ایثارگره و فرقی نداره بیشتر از ۶ماه یا کمتر از ۶ماه
با سپاس فراوان از شما و به امید ارزش دادن به رزمندگان زیر۶ماه
باسلام لطفا به فکر رزمندگان زیر۶ماه وفرزندان انهاباشید تا قانون تبدیل وضعیت شامل حال فرزندان آنها هم بشود چرافرق گذاشته میشود
بنده خودم رزمنده درسال۶۷کمتراز۱۵سال سن داستم بیش از۱۷ساله دراداره بصورت قراردادمعینم همکارهمسرویافرزندرزمنده بودندتبدیل شدندامامن که خودم رزمنده ام نشدم
درود بر شما.روح پدر بزرگوارتان قرین رحمت الهی. خدا خیرتون بده شمارو بخدا پیگیر ایثارگران زیر شش ماه باشید
سلام واقعا این تبعیض بین ایثارگران از عدالت بدور است خدا خودش حق ما بده ما سپردیم به خدا
سلام خداوند متعال ان شاءالله خیرتان بدهد خانم چنارانی ،لطفاهرچه زودتراین طرح رابه سرانجام برسانید،تاماهم که زیرشش ماه جبهه درمناطق عملیاتی داریم تبدیل وضعیت بشیم،الان پدرم پنج ماه پانزده روزداره ولی من رواستخدام نکردند،گفتن بایدکه شش ماه کمترنباشه،خواهش میکنم زودتر ب سرانجام برسانید
اگه قرار باشه ایثارگری زیر شش۶ ماه محاسبه نشه باید کسی هم که زیر شش ۶ ماه شهید یا جانباز میشه رو حساب نکنید ، قانون گذاران عزیز انصاف و عدالت لطفا ، بنده بخاطر یک ماه کمتر تبدیل نشدم ، لطفا تصویب کنید
اگه قرار باشه ایثارگری زیر شش۶ ماه محاسبه نشه باید کسی هم که زیر شش ۶ ماه شهید یا جانباز میشه رو حساب نکنید ، قانون گذاران عزیز انصاف و عدالت لطفا ، بنده بخاطر یک ماه کمتر تبدیل نشدم ، لطفا تصویب کنید
خانم چنارانی اگر این پیامها رو می‌خونید شمارو بخدای احد و واحد قسم کاری برای ایثارگران زیر. شش ماه کنید که تبدیل وضعیت بشن یا خودشون یا فرزندشون
چرا شما نمایندگان همیشه قانون را به نفع یه عده وضع می کنید و اختلاف و ناعدالتی ایجاد می کنید
فرق کسی که ۳ ماه در جبهه داوطلبانه بوده با کسی که ۶ ماه بوده چیست ؟
این جز تبعیض و ناعدالتی نیست .
دو تا آموزگار که ۱۲ سال در یک مدرسه بوده اند به دلیل این که پدر یکی ۶ ماه جبهه بود استخدام میشه ولی پدر دیگری ۳ یا ۴ یا ۵ ماه بوده استخدام نمیشه
این ناعدالتی آشکار و تبعیض و ایجاد اختلاف و تنش هست .

لطفاً به گوش همین نماینده به اصطلاح ایثارگر برسونید.
با سلام خدمت شما خانم چناراني سپاسگزاريم از اينكه پيگير هستيد و از مجلس هم اين رو ميخواييم كه هر چه سريعتر اين طرح رو اجرايي كنند و اين حق همه ايثارگران است چه يك روز و يا چند ماه در جبهه حضور داشته اند از اين طرح برخوردار باشند،توكل بر خدا
ممنون از خانم چناران که به فکر ایثارگران زیر شش ماه هستن الان من ۴ ماه داوطلب دارم انشالله شامل حال نا هم بشه تبدیل وضعیت
واقعا از این همه بی عدالتی خسته نشدید!منی که سهمیه ندارم وپدرم جنگ نرفته باید برم بمیرم!چرا آزمون نمیزارید برای استخدامی!چرا یه سری قانون میزارید که حق خیلی‌ها ضایع میشه!شما باید شایسته سالاری کنید!
سلام
پس تکلیف کسایی که ۶ماه دوره احتیاطشون توی منطقه جنگی بوده چی میشه؟اونا نجنگیدن؟جونشون تو خطر نبوده؟
تو را به حضرت زهرا س مشکلات رزمندگان زیر شش ماه را هم رفع کنید جهت تبدیل وضعیت.
خانم چنارانی مگر ایثار گران زیر شش ماه ایثارگر نیستن؟ پس به دیدگاه دولت اون دسته از شهدای عزیزی که قبل از شش ماه حضور در جبهه به مقام رفیع شهادت نائل امدن شهید حساب نمیشن! لطفآ برای ایثارگران( یا فرزندانشان )زیر شش ماه هم فکری بردارید تا تبدیل وضعیت شوند. این چه عدالتیست؟ خدایا به فریادمان برس
ببخشید منظور اینه که هرکسی در بعد از قطعنامه و در عملیات مرصاد شرکت داشته ۶ماه براش محاسبه میشه؟حتی اگر قبلش مثلا دوماه بوده باشه؟؟
فک نکنم منظورش این بود ، منظورشون اینه که اون افرادی که مثلا ۶ ماه در جبهه بودن ، ولی تا پایان قطعنامه براشون در نظرگرفته شده و شدن ۵ ماه حالا بعد قطعنامه براشون در نظر گرفته میشه و به ۶ ماه میرسن و تبدیل وضعیت میشن...واقعا انصاف نیست ، عدالت اینه که رزمندگان زیر ۶ ماه هم که در جبهه حضور داشتن در نظر بگیرن
بله ؛ فک میکنم همین منظور رو داشتن
سلام خانم چنارانی عزیز
لطفااا اگر پیام ها را میخوانید ، اندکی تامل کنید. پدر بنده ۵ ماه در جبهه بودن و الان هم وضعیت خوبی ندارن و از کاروافتاده ان هروجا هم رفتیم محل نذاشتن ، ابن چه عدالتی است؟؟ ایثارگر ایثار گر است چه یک ماه چه ۶ ماه. من خودم باید زندگی رو بچرخانم و تبدیل وضعیت شامل حالم نمیشود.
با عرض سلام و احترام
خانم چنارانی عزیز ضمن تشکر بابت پیگیری های جنابعالی مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران .
عاجزانه تقاضا داریم یه فکری هم برای تبدیل وضعیت ایثارگران زیر شش ماه بکنید. واقعا چه فرقی هست بین کسی ۴ یا ۵ ماه داوطلبانه در جبهه حضور داشته با کسی که ۶ ماه حضور داشته .تا الان هیچ وقت گلایه ای بابت این موضوع نداشتیم در صورتیکه هیچ جا اهمیتی قائل نشدند.از کنکور گرفته تا حقوق و مزایایی که برای ایثارگران ۶ ماه به بالا قائل هستند .
یعنی تا این حد کار این عزیزان بی ارزش است که انقدر باید نادیده گرفته بشوند؟؟؟
خواهشمندیم پیگیری کنید ایثارگر ایثارگر است چه یک ماه چه شش ماه
سلام‌کی اجرا میشه؟
با سلام و عرض ادب
خانم چنارانی عزیز لطفااا یه فکری هم برا رزمندگان زیر ۶ ماه بکنید ، ایثارگر ایثارگر است .. پدران ما در برای دفاع از کشورشان داوطلبانه جنگیدن ، این عدالت نیست که بین رزمندگان عزیز این کشور تفاوت قائل بشوید
سلام و درود به تمام رزمندگان جبهه جنگ
سلام خدمت خانم چنارانی من پدرم 27ماه و 10 روز جبهه بودن پیر و ناتوان هستن مادرم ام خواهر شهید هستن هیچ منبع راه در آمدی نداریم وقتی میرم ناحیه مراجعه میکنم بهم میگن که پدرم 5 ماه جبهه دارن مابقی سوابق جبهشون قبول نمیکنن میگن بعد از قطع نامه است از شما خانم چنارانی بزرگوار خاهش میکنم پیگیری کنین خداه نگهدارتان
رزمنده ..رزمنده است..چه سه ماه..چه 4 ماه چه 7 ماه و غیره..رزمنده چنانچه قسمت بود یکروزه شهید میشد..کف دستش رو که بو نکرده بود...برای مردم و وطنش رفته..مهم این که جانش رو کف دستش گذاشت...فرق نگذارید ...آن موقع این افکار بی ربط بین رزمندگان نبود..بهشون معیشت و بیمه بدید...زشت است بخدا...تنها قشر یادگار تاریخ جنگ هستند
سلام
ممنون بابت پیگیریتون
کی اجرایی میشع ؟
باسلام باتشکرازخانم چنارانی

ق
باسلام وقت بخیر
خانم نماینده محترم کرمانشاه که هزاران بار بمب باران وموشک بار شده تا بحال فکری نکردن بند مدت شش ماه جبهه دارم حال فرزندم تبدیل وصعیت نشده لطفا فکری برایی رزمندگان کمتر از شش ماه بکنید ممنون
ایثارگر ایثارگر هسته این چه بی‌عدالتی هسته که اجرا میکنین. فقط با اجرای این بی‌عدالتی‌ها و تبعیض ها قصدشون بدبین شدن آحاد مردم نسبت به نظام حاکم هسته.
سلام گفتدکه ۶ماه حضوردرجبهه هم تبدیل میشن
سلام خدمت بانوی بزرگوار سرکار خانم چنارانی وتمام رزمندگان جبهه جنگ پدر مادری پیر و ناتوان دارم مادرم خواهر شهید هستن پدرم 27 ماه 10 روز سابقه جبهه جنگ دارن 38 که از جنگ میگذرد هیچ بیمه ای حقوقی به پدرم ندادن و خداه شاهده هیچ منبع راه در آمدی نداریم چندین بار رفتم ناحیه منطقه برای حقوقی به پدرم تعلق بگیره کارت جبهه شون بردم نشون دادم میگن 5 ماه جبهه حساب میشه یعنی 22 ماه و 10 روز دیگشو بعد قطع نامه حساب میکنن بعد قطع نامه ام جنگ بود چقدر دوباره شهید دادیم چقدر رزمنده ها اسیرگرفته شدن پیگیری نمیکنن از شما تمنا دارم برای پدرم و امسال پدرم مورد کم توجهی و دوگانگی قرار گرفتن اقدام کنین اجرتون به حضرت فاطمه زهرا استان فارس
سلام من برادرشهید وخودم رزمنده که یک مرحله سه ماه وپنج روز درعملیات بدر بودم حساب کردن والان 51سال سن بیکار وکارگرفصلی اون هم اگر کار باشه تو شهر کوچکی
خانم چنارانی بین همه نماینده ها مجلس قبل وحال تک هستی همگی دعا گویی شما هستم ازاین کار خوب شما ممنون
برای تبدیل وصعیت فرزندم نیاز به نامه مجلس دارم حدوآ نه سال شش ماه سابق خدمت دارد لطفا کمکم کنید
سلام خانم دکتر. چشم امید ما رزمندگان زیر 6 ماه بعد خدا به شماست. ممنون از لطفتون
رزمنده.رزمنده است چه 40 روز چه یکسال...رزمندگان برای وطن و امنیت مردم شجاعت کردند و رفتند...شهادت و مجروعیت و غیره فقط لحظه ای بیش نیست...آن زمان رزمندگان به این چیزها فکر نمی کردند و اصلا نمی توانید رزمنده رو در آن زمان درک کنید ...مگر ایثارگر باشید...طرف رو موج می گرفت ..منطقه شیمیایی بود اهمیت نمی دادیم...حالا شما بین رزمندگان فرق می گذارید....قباحت داره....
جانم فدای رهبر سلام به تمام رزمندگان جبهه جنگ سلام خانم چنارانی عزیز پدر مادر پیر و ناتوان دارم که آفتاب لب بون هست هیچ منبع راه درآمدی نداریم بخدا مادرم خواهر شهید هستن پدرم 28 ماه و 10روز کارت جبهه جنگ وارن 40 سال که از جنگ میگذرد هیچی به پدرم ندادن رفتم ناحیه سپاه مراجعه کردم برای حقوقشون میگن 5 ماه یا 5 ماه ونیم حساب میشه مابقی جبهه شون 22 ماه دیگش و حساب نمیکنن میگن بعد از قطع نامه بوده اخه بعد قطع نامه ام چقدر شهید دادیم چقدر رزمنده ها اسیر گرفته شدن بالاخره بعد از قطع نامه ام رزمندگان زحمت میکشیدن برای خاک جان امنیت کشور مون خاهش میکنم پی گیری کنین تو مجلس نماینده تمام مجلس خداه نگهدارتان باشه
با سلام و احترام
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
درود خدا و انبیا و اولیای الهی بر سرکار خانم چنارانی نماینده محبوب و محترم و فعال و حامی رزمندگان فراموش شده بعد از قطعنامه که با اعزام رسمی ازطریق نهادهای نظامی به مناطق جنگی وعملیاتی و امنیتی به جرم حضور قانونی و شرعی وعرفی و دفاع از مرزها و مبارزه با اشرار وگروهک های ضد انقلاب وکومله دموکرات بمدت سی و پنج سال است به فراموشی سپرده شده اند واز حداقل امتیازات رزمندگی وایثارگری محروم واقع شده اند. وبا اینکه بارها فریادشان به گوش مسئولین قانونگذاران رسانده اند اما دریغ از زره ای غیرت و حمیت و دادگری و دادرسی و توجه به حق الناس .
متشکرم که زیرشش ماه راپیگیری میکنید خداخیرتان بدهد رزمنده رزمنده هست یک ماه دوماه شش ماه وبقیه همگی رزمنده هستندالهی خدا پشت پناهتان باشد
اگر عدالت اجرا شود رزمنده داوطلب جبهه هرکس به تناسب
هرچند ماه در جبهه بوده باید به حقش برسه ان،رزمنده بیکار
ومعسر که فاقد شقله اگر ۶ ماه جبهه مثلا ۴میلیون کمک معیشتی میگیرن،واسه یک رزمنده بیکارومعسر بدون شغل
که ۳ماه جبهه داره باید۲میلیون،بهش بدن اونیکه۴۵روز داره
یه تومن !!! این یعنی عدالت علی !!!درعیر اینصورت حق رزمندگان داوطلب دیگه پایمال میشه،واین،دور از،انصاف وعدالت علی علیه السلام هستش.
امیدوارم باتوجه به گرانی وتورم ووصعیت اسفناک مردم
وبسیجیان مسئولین به فکر این قشر جانبرکف باشن..
ممنون که بعداز اینهمه سال یکی اومدوصدای این رزمندها راشنیدخداخیرتان بدهدباورکنیداستحقاق این پوشش هستند.
باسلام خدمت خانم چناری بنده که داوطلب بسیجی بعد ازقعطنامه چهارماه وده روز برای وطنم ومیهنم وناموس مملکتم رفتم جبهه میگن پشت جبهه بوده مگر فرقی میکنه،منکه اززن وبچه خودم گزشتم وداوطلبانه رفتم وخدمت کردم فکری برای فرزند شرکتیماهم کنید تشکر
این اخر بی عدالتیه رفتن به جبه یعنی از خود گذشتگی چه یک دقیقه چه یک عمر فقط اینو میدونم اونایی که زیر ششماه جبهه دارند مثل ما کم سن وسال بودن گناه بی عدالتی که بهشون میشه گردن مسولین دست اندر کاره وما حلال نمی کنیم خود دانند
پس رزمندگان زیر شش ماه ایثارگری چی،تا کی ما باید خون دل بخوریم.یعنی من که چهار ماه در جبهه در دوران خون و آتش جلوی توپ و تانک دشمن بودم ایثارگر نیستم ولی اونی که بعداز قطعنامه اومده نگاه تمام کردن جنگ کنه ایثارگر هست.این چه قانونی هست که شامل حال ما ایثارگران دوران جنگ نمیشود.
خانم دکتر اصلاح بفرمایید که ایثارگر،ایثارگر هست چه یک ماه و چه هشت سال.یعنی همرزم های من که در همان روزهای اولیه و یکی دو ماه شهید شدند شهید نیستند؟
خوب حق ما ایثارگران را در برابر فرزندانمان ادا کردین
لطفا در قانون هفتم برنامه توسعه اصلاح بفرمایید که حداقل ایثارگری از شش ماه به سه ماه تقلیل یابد. یا حق
باکمال تشکر.ازنمایندگان محترم. بااجرای کامل این طرح خود وکشورتان را از زیر دین رزمندگاه بیرو ن می اوری خدا حفظتان کند
الان درچه مرحلی ای هست؟
با این طرح شش ماه به بالا چنان نا امیدی و تبعیض ایجاد کردید که مطمعن باشید اگر به قول خودتان آخرتی هست همه باید پاسخگو باشید ان بنده خدایی که پنج ماه و یا کمتر رفته و یا شخصی پدر نداشته و یا دلایل دیگر ان بنده خدا که الان ۲۵ سال سابقه دارد باید زیر دست شخص یک سال سابقه برود چون با رای شما رسمی شده هست جز نفاق و نا امیدی بین همکاران چیزی به ثمر نرساندید
باسلام خدمت شما فرزند شهید که ما مدیون شما هشتیم تا روز قیامت که از نعمت پدر محروم بوده اید ول یه سوال ایا کسی که ۶ ماه حصور نداشته وبه صورت داوطلبانه ۴ ما هحخودش حصور پیدا کرده در حالی که معاف از سربازی بوده ایا بهش تعلق نمی گیرد که فرزندش تبدیل وضعیت بشن خواهش می کنم به ایثارگران زیر ۶ ماه چه بعد از قطعنامه وچه بعد از قطعنامه توجه کنید دعای خیرمان بدرقه راهتان من که دوران سخت کرونا بوده ام ولی دوستانم بعد از من امدن وتبدیل وضعیت شدن من واقعا ناراحتم از این بی عدالتی که تا ۶ ماه را ایثارگر معرفی کردن چه کسانی که همون زیر ۶ ماه شیمیایی یا شهید شدن
سلام خانم چنارانی چه عجب یک نماینده به فکر جبهه های جنگ افتاد خدا پدرومادرت را بیامرزد من ۶ماه جبهه دارم یک ترکش هم به پایم خورده خانم چنارانی این همه ثروت ایران دارد توی کشور دزدی میشود ماباید بااین بدبختی زندگی بکنیم من که ۶ماه ۱۰ روز رفتم جبهه الان سن من ۵۵سالم هست نه سرکاردارم نه دفترچه بیمه شمارا خدا یک فکری به حال مابدبختها بکنید خیلی ممنون
کی قراره اجرایی بشه لطفا انقدر بند و تبصره نذارین ایثارگران زیر ۶ماه و تبدیل وضعیت کنین من بابام براش تا قطع نامه حساب کردن شده هفت ماه و دو روز بعد قطع نامه بااینکه تو درگیری بوده هیچ شده و آمدن باز ازاون هفت ماه یک سوم رو کسر کردن شده ۵ماه و ۱۵ روز و آلان من بخاطر این بندهای مسخره ۱۵ روز کسری بهم خورد و رسمی نشدم لطفابفکر باشین
لطفا یه حرفی نزنین و مردمو سر کار بزارین. مردم بیچاره که به حرفای اینا توجه میکنن وشب وروز انتظار میکشن. لطفا پیگیریهاتونو راجب این خبر به مردم ثابت کنید
سلام خدمت خانم چنارانی عزییز
لطفااا خواهش میکنم اینقدر بند و تبصره نذارین ، ایثارگر ایثار گر است چه یک ماه چه ۶ ماه...پدران ما با دل و جون برای این مملکت جنگیدین بخدا عدالت نیست که اینقدر برای تبدیل وضعیت اذیت کنن و امتیازات ازمون گرفته بشه
خواهش میکنم رزمندگان زیر ۶ ماه را در نظر بگیرید
واقعا کاری هم شده یا صحبته
سلام‌‌خدمت‌چنارانی‌خسته‌نباشید‌
ای‌کاش‌همه‌‌‌مسئولین‌‌‌‌‌درمورد‌‌ایثارگرانی‌
که‌کمترازشیش‌ماه‌‌‌درجبهه‌حضورداشتن‌
دفاع‌می‌کردند‌بنده‌پدرم‌۷ماه‌ویازده‌روز‌
تا‌قطعنامه‌‌‌درجبهه‌بود‌وبعداز‌قطعنامه‌‌
۱۰‌ماه‌‌حضور‌داشت‌که‌بازخط‌مقدم‌حساب‌‌می‌شد‌‌
برای‌تغییر‌وضعیت‌شغل‌ام‌قبول‌نکردن‌گفتن‌
چندروز‌کم‌دارید
بخاطر‌چند‌روز‌‌تغییر‌وضعت‌‌شغل‌‌‌برام‌نشد
منم دقیقا مثل شماهستم پدرم ۷ماه و ده روز داره و بعد قطع نامه و براش حساب نکردن.....و اومدن بآز یک سوم کسر کردن شد ۵ماه و ۱۵روز ...ک بخاطر ۱۵ روز کسری رسمی نشدم
بنده 4ماه 5 روز ایثارگری دارم درحالیکه در سقز خدمت کردم چه گناهی کردم که قطعنامه در این تاریخ تصویب شده مگه کف دستم را بو کرده بودم من برای دفاع از کشور و میهن به جبهه رفته بودم چرا تبعیض قایل میشوید مگر خون بالای شش ماه رنگین تر از زیر شش ماه است لطفا رسیدگی کنید و فقط در حد حرف نباشد چه یک ماه جه 60 ماه بالاخره جبهه رفته یا نه
سلام‌احسنتم‌بارک‌الله‌
,نماینده‌محترم‌نیشابور
خسته‌نباشید‌.
ای‌کاش‌همه‌نماینده‌ها‌
درمورد‌مسئله‌زیرشیش
ماه‌خدمت‌رو‌مطرح‌‌
کنند
سلام مگه رزمنده هایی که ۲۳ماه جبهه پشت خط مقدم بودن براشون چکار کردن که برای زیرشیش ماه کننددلتون خوش نکنیید به این حرفها اول بچه های مسعولین سیربشن خانواده های شهدا هم سیربشن اونایی که پارتی دارن سیربشن نوبت بقیه هم میشه تااون موقع دیگه کسی زنده نیس ما ازسال ۸۶که این طرح اومده انظارکش شدیم تاحالاهم هیچ کاری برای مانکردن حرف تاعمل خیلی فرق داره عزیزان ماهم مثل شما با فلاکت داریم زندگی میکنیم همسرم مریض وعصبی فرسوده زیرخط فقر زندگی میکنه توسن ۵۷سالگی میره کارگری خداخودش همه چی درست کنه مشکل هممون رفع بشه
کی اجرایی میشه چرا فقط حرف میزنید
بیخیال بشید حرفشو زدن پیگیرش نشدن و بخاطر بار مالی که داره دولت اجراش نمیکنه.
سلام ممنون ای دختر شهید که پیگیری در مورد ما که زیر ۶ ماه سابقه دارن انجام دهید یعنی پدر ما ایثارگر نبستن چون ۶ ماه کامل ندارن پس طبق قانون اون فردی که ۲ماه یا ۶۰ ماه در جبهه بوده اند ایثارگر هستن تورو خدا پیگیری کنید تا ماهم تبدیر وضعیت شویم واز این بز عدالتی ما ناراحت هستیم کمکمان که دیدگاهمان عوض نشود
شمارا بخدا اونی که 5 ماه 15 روز در سه عملیات مثل عملیات خیبر عملیات والفجر 8 عملیات عاشورای مقدماتی خط شکن بود و 16 درصد جانباز هست چرا باید فرزندانش از سهمیه کمی در کنکور لحاظ شود
امیدوارم فکری برای سهمیه کنکور رزمندگان کمتر از شش ماه وجانبازان زیر 25 درصد لحاط شود چراکه اعضای هیئت علمی که ماهیانه بالای 30 میلیون حقوق مفت گرفته سهمیه کنکور فرزندانشان هم طراز خانواده شهدا هست ولی ما بسیجیان دو برابر هیئت علمی ها در دانشگاه ها با مدرک بالاتر از آنان هستیم سهم نداریم خداوند ناحقی هاتون میبیند
سلام خدمت خواهر گرامی چناریان بنده حقیر 5 ماه 15 روز در سه عملیات جزء اولین گروهان خط شکن بوده 75 روز در فاو 27 روز در جزایر مجنون تا خط تسبیت شده حال پس از 38 سال از آن زمان گذشته ضمناً 20 روز آموزش نظامی در پادگان نیروی دریایی سیرجان قبل از رفتن به جبهه آموزش نظامی دیدیم حال مسولان سپاه کرمان میگویند چون برگه آموزش اصلش بسیج سیرجان گم کرده و فتوکپی داخل پرونده ام گذاشته لحاظ نمیشود شما بگویید چه باید کرد اگر آموزش نظامی مثل تمام رزمندگان که براشون لحاظ شده برام حساب کنند منم 6 ماه هم کامل میشود
زودتر اجرایی‌ش کنین چرا فقط،حرف میزنین تو خواب زمستونی میرین بعدش؟؟؟؟فقط حرف ...چطور بالای ۶ماه و به آنی تصویت کردین و حکم زدین لطفا صدای مت زیر ۶ماااااه باشین ی فکری کنین بسه تبعیض
سلام و عرض ادب
واقعااا براتون متاسفم که اینقدر در مملکت ما تبعیض وجود دارد. ایثارگر ایثارگر است چه یک ماه چه ۶ ماه..اگه واقعا در این مملکت عدالت را میخواهید برقرار کنید رزمندگان زیر ۶ ماه را در نظر بگیرید
دروغه و اجرا نمیشه فقط مردم بیچاره....
من حاضرم قسم بخورم این طرح الکیه. فقط خواستن مردمو سر کار و اذیت کنن. باور نکنید. من پیگیری کردم
هر کی کامنت میاد بخونه راهش اینه فقط به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم همه ایثارگران زیر ۶ ماه متحد بشن و نامه بنویسن تا جواب بگیریم
باید ی گروه واتساپ بزنیم همه زیر ماه ها بیان و ی کاری کنبم
پس چی شد چرا خبری نشد یه چیزی گفتن ورفتن
پس چرا خبری از ایثارگران زیر ۶ ماه که تبدیل وضعیت شوند ایثارگر ایثارگر هست چه ۱ماه چه ۶۰ حضور حضور است در دوران دفاع از میهن
پس شخصی که در همون روزاا شهید یا جانباز میشد ان ها هم شهید با جانباز نیستند یهنی این حور
با سلام. لطفا رزمندگان زير شش ماه، اين جاماندگان از قافله شهادت و ياران شهيد خود را پس از ٣٤ سال از پايان جنگ تحميلي دريابيد . كاهش سقف حضور در جبهه وشمولیت در تبدیل وضعیت انها، مي تواند مرحمي باشد پس از سالها بر آلام و دردها و بي توجهي به رزمندگان زير شش ماه.
رزمندگان وهمرزم زیرشش ماه عزیزبیاییدباهم متحدشویم به نمایندگان خودمان دراستانهاوشهرهامراجعه وبه انهافشاربیاوریم تاامسال این ظلم وتبعیض وبی عدالتی رادربرنامه هفتم بردارندجرامارامحروم کردن رزمنده جه شش ماه یاپنج ماه ازاین هفته به نماینده مراجعه کنیدیاعلی بگوییدتامشکل ماراحل کنند
توروخدا بیاین یه وکیل بگیریم ونامه بزنیم دیوان عدالت اداری.
ی گروه بزنیم تو واتساپ
لطفا یه گروه بزنین همه عضو شن
سلام
بی وکیل هم میشه هر کی زیر ۶ ماه داره نامه بزنه دیوان عدالت اداری از طریق دفاتر قضایی تو شهرتون میتونین ما ک همین کارو میکنیم حتما. بی عدالتی تا چقد واقعا
لطفا همه با هم هماهنگ بشیم و شکایت کنیم دیوان عدالت.
درود خدا برنماینده پرتوان خانم چنارانی
خوب اشاره فرمودیداما رزمندگانی هستند که بهداز قطعنامه درمناطق عملیاتی که قبل وبعداز قطعنامه تفاوتی نداشت خدمت کردندوما حدود 280نفرطی یک اعزام از طرف سپاه درسال 67 به کردستان وبه بوکان وسردشت که منطقه عملیاتی بود اعزام شدیم که به مرتب مشقات آن بیشر از عملیاتهای بود قیلا شرکت کرده بودیم یعنی درگیری باکومله ودموکرات لذا بیجا ونادرست است که این مدت زمانها ایثارگری محسوب نشود خدانگهدارشما
توروخدا پیگیری کنید دیگ چ وضعشه؟؟پدران ما چ گناهی کردن که جبهشون به قطعنامه خورده؟؟؟تازه بالای ۷ ماهم جبهه دارن اونم در منطقه عملیاتی خدارو خوش میاد؟توروخدا پیگیری کنید امسال هم کار ما درست شه
ببخشید شهدا عزیز بسیج دفاع مقدس زیر شش ماه قیامت شهید محسوب میشن یا هیچ تعلق نمیگره علما لطفا پاسخ سوال شده برام
بابا این خانم نماینده گفتن. شماها چرا جدی گرفتین. اینو مجلس رد کرده و باید تو طول برنامه هفتم پیشنهاد بدن که با توجه به بار مالی که داره بعیده مجلس و شورای نگهبان زیر بارش بره. مردم بیچاره که به حرف اینا گوش میدن
سلام تو خداه پیگری کنین پدرم 65سال دارن 27 و 10 روز جبهه بودن کارگری زندگیشون تا الان سپری کردن الان افسرده از کار افتاده هستن صدای ما به جایی نمرسه تو خدا پیگیری کنین خانم بزرگوار چنارانی عزیز من میرم ناحیه میگن پدرم 5 ماه 17 روز تو جبهه داره مابقی جبه شون حساب نمی کنن میگن بعد از قطع نامه است بعد از قطع نامه هنوز دشمن حمله میکرد به ایران تو رو بخداه حق پدرم و امسال پدرم و شما از این دولت بگیرین ما برای نون شب ام محتاجیم خداه شاهده
سرکار خانم نماینده محترم یعنی رزمندگان چهار تا پنج ماه قبل از قطعنامه چه گناهی کردند که هیچ امتیازی شاملشون نمیشه، بخدا قسم این بی عدالتی در حق رزمندگان مظلوم زیر شش ماه تاوان داره، شماها که در مجلس قانون وضع می کنید یه سر نهج البلاغه امام عدالت ، امام علی ع را بخونید تا بدانید حق الناس چیه، خواهشاً در حق رزمندگان زیر شش ماه کوتاهی نکنید فردای قیامت باید جواب شهدای عزیزمان را بدهید
سرکار خانم نماینده محترم مجلس بنده ۶ ماه و ۹ روز خدمت جبهه رادارم مدت ۴ ماه و چند روز آن محاسبه میشه صرفا به دلیل داوطلبانه نبودن مگر ایثارگری داوطلب و غیر داوطلب داره ؟خواهشا این طرح زیر ۶ ماه به قانون تبدیل کنید تا حقی از ایثارگران ضایع نگردد
سرکار خانم نماینده محترم مجلس بنده ۶ ماه و ۹ روز خدمت جبهه رادارم مدت ۴ ماه و چند روز آن محاسبه میشه صرفا به دلیل داوطلبانه نبودن مگر ایثارگری داوطلب و غیر داوطلب داره ؟خواهشا این طرح زیر ۶ ماه به قانون تبدیل کنید تا حقی از ایثارگران ضایع نگردد
سلام به همه رزمندگان خانم چنارانی بخداه ما برای نون شب عاجزیم ندارم خیلی فقریم بخداه پول دکتر بریم بخدا نداریم پدرم 68 سالش نه اعصاب داره نه تو جبهه موج و انفجار گرتتشون 30 ماه جبهه داره ولی میگن بهمون 5 ماه داره حقوق بیمه بهش تعلق نمیگره واقعان این کجای عدالت اسلام این باشه هر که پارتی بازی کنه حقوق بگیره ولی پدر من زیر خط فقط زندگی کنیم چراه هیچ که به فکر اینها نیست چراه تبعیض فرق دو گانگی میون رزمندگان گذاشتن این حرف از طرف دل همه رزمندگان تو مجلس پیگیری کنین حتمن خیلی ثواب و اجر میبرین بخدا
ایا رزمندگانی که‌زیر۱۸سال بودن وبه جبهه رفتن ومدت ۳ماه حضورداشتن .آیا دراین مدت هیچ تاثیری در حفظ کشور نداشته اند ویا اگر درروز های اول ترکش میخوردن شهید نمیشدن ویا دراین مدت کمتر از سه ماه قادر به دفاع نبودن مشکل چیست که نیروهای رزمنده که کمتر از ۶ماه درجبهه بودن را هیچ حساب نمیکنن .شاید باید بالای ۶ماه درجبهه حضورمیداشتن تا گلوله به آنها برخوردکند چون‌زیر ۶ماه شهید نمی شوند. راستی که بیشتر شهدای ما در روزهای اول حضور به شهادت رسیدن دست بردارید از این تبعیض خدارا درنظربگیرید
شاید اگر کسی کمتراز۶ماه درجبهه بود شهیدنمیشد یا اگر عملیات یا تک دشمن بود قادربه دفاع نبود چون کمتر از ۶ماه درجبهه بوده ویا اگر دشمن اسیر می‌گرفت به اون رزمندگانی که کمتر از ۶ماه بودن کارنداشت فقط بیشتر از ۶ماه را اسیر می‌کرد سه ماه در زمان جنگ یک دوره بود که بیشتر شهدای ما در همین دوره‌ای اول سه ماهه حضوربه شهادت رسیدن نمی‌دانم علت اینهمه تبعیض چیست .خواهشن شما نماینده محترم که تریبون دردست داری وخود از خانواده ایثارگران هستید .صدای ما رزمندگان وداوطلبان کمتر از ۶ماه باشید که در زمان حضورهنوز به سن قانونی نرسیده بودیم وچون جبهه نیاز به نیروی داوطلب داشت با جان ودل اعزام شدیم حالا کمتر از ۶ماه هیچ حساب نشود خیلی دردآور هست احتراما صدای ما باشید باتشکر
باسلام ودرودبر خانم چناران ورسانه فاش نیوز که همواره پیگیر مشکل رزمندگان زیر شش ماه هستند.
عزیزان این عدد 6ماه از آسمان نازل شد که بعد از 35سال از پایان جنگ قابل تغییر نیست؟
لطفا با این عدد 6رزمندگان تجزیه نکنید
فراموش نکنید خیلی ازهمرزمانمان
20روز سابقه داشته اند درجبهه شهید شدند
لطفا برای همیشه این عدد 6را حذف کنیدتا مشکل عزیزان رزمنده برای همیشه حل گردد.
رزمنده رزمنده است لطفا رزمندگان بانگاه یکسان ببینید
پاینده باد امام خامنه ای عزیز

لطفا این عدد 6 را حداقل به عدد3 تقلیل دهید
آنهای که جبهه بودند میدانند
جبهه یک ساعت هم خدایش خیلیه چون همین حامیان دروغین حقوق بشر دشمن تا دندان مسلح کردند از زمین و آسمان گلوله می بارید حال حیف است این رزمندگان عزیز دسته بندی شده از وکمتر 6ماه سابقه محروم از همه ی مزایای ایثارگری است وبا عدالت در تناقض میباشد.
ازهمه مهمتر نیت هستش
سلام و درود فراوان خانم چناران بنده درسال ۶۶ داوطلبانه که دانش آموز بودم مدت چهار ماه به جبهه جنگ وانواع سختیهای جبهه را چشیدو در اداره مشغول می‌باشم وچون جبهه من کمتر از ۶ ماه است تبدیل وضعیت شاملم نمی شود اما کسانی که پدرشان سرباز اجباری زمان جنگ بوده با خدمت کمتر تبدیل وضعیت شدند درضمن ما حسود نیستیم اما.نسبت به ما هم بذل ومساعدت فرمایید
سلام خانم دکتر پدر من سال ۶۷تا ۶۹در منطقه عملیاتی کردستان ۲۴ماه خدمت کردن تو اون مدت مثل قبل قطعنامه جونشونو کف دستشون گذاشته بودن تو رو خدا یکاری کنید که بعد قطعنامه هم واسه تبدیل وضعیت قبول کنن
سلام چندین سال هست میگویند عمل نمی کنند 18ماه منطقه عملیاتی سرباز سپاه بودم شمالغرب فقط یک کسری خدمت گرفته ام برای پسرم واز آخر سال شصت وهفت تا آخرسالشصت ونه منطقه عملیاتی دارم هیچکسی به فکرما رزمنده های بیکار وآواره نیست نیست نیست وای وای چقدر بگویم راستی ما سه برادر درمنطقه بودیم ویکی ازبرادرانم
آزاده میباشد بخدا دیگه اعصابم داغون میشه بااین حرفها بیکار آواره این رزمنده های بدبخت وبیچاره
سلام هرشهرستان میتواندرزمنده ها شو جمع کند مگردرهرشهرچقدر رزمنده داریم همه که رزمنده نیستند طبق سال به سال فراخوان کنند به فکراین رزمنده های غریب باشند ایناهم خانواده دارند ازخانواده شان شرمنده هستند چرا دولت ومسئولین فکری برای این رزمتده های بیکار بیکار
نمی کنند آخه چرا چرا ای د ولت مردان ای مسئولین محترم
فکری برای رزمنده های بیکار بیکار که هیچ شقلی ندارند فکری برایشان بکنیدبخدا درحق این رزمندگان ظلم میشه
شکایت کنین دیوان فقطططط
رزمندگان عزیز لطفا نامه برای دیوان عدالت اداری بفرستین جواب میگیرین یه رای قابل تسری به بقیه هست پس همه ایثارگران زیر ۶ ماه اقدام کنن بسم ا...
سلام به سرور شهداه امام حسین سلام به بانوی بزرگوار سر کار خانم چنارانی تو رو بخداه فکری برای رزمندگان که داوطلب رفتن جبهه و بعد قطع نامه و جبهه و امتیاز براشون حساب نمیکنن میگن 5 ماه نمیشه 5 ماه و نیم نمیشه حقشون تو را به امام حسین براشون دفاع کنین
در ود بر سرکارخانم چنارانی و همکاران وهمراهانشان
که مدافع حقوق رزمندگان و ایثار گردانند
امید است احیاگر حقوق رزمندگان بسیجی داوطلب بعداز قطعنامه که به بوته فراموشی سپرده شده اند باشید
رزمندگان داوطلب بسیجی بعد از قطعنامه
بسی گفتند و گفتیم از شهیدان
شهیدان را شهیدان می شناسند
با سلام بر روح پاک و مطهر شهدا و امام شهدا
و سلام و درود خسته نباشید به خواهرعزیزو گرامی سرکارخانم جمارانی و سایر مدافعان حقوق ایثار گران
امید و انتظار است رزمندگان بعد از قطعنامه را از نظرات و پیشنهادات و پیگیری احقاق حق قانونی بهره مند فرمائید و شاهد به جمع ایثارگران پیوستن این گروه از رزمندگان باشیم
باسلام احترام خدمت خانم چنارانی
لطفا فکری برای بچه های رزمنده زیر 6 ماه جبهه کنید بعصی با سابقه 12 سال دارند فقط خودت میتوانید این کار بزرگ برای رزمندگان زیر 6 ماه کنید یک عمر دعا گویی شما هستیم رزمندگان کرمانشاه با تشکر فراوان
خدمت سرکار خانم چنارانی
درتبدیل سوابق صندوق کشوری به تامین اجتماعی ۱۲ماه جبهه راملاک قرارداده اند درحالی که دربخشنامه ایثارگری حداقل شش ماه رامطرح کرده است لطفا پیگیری فرمایید
سلام بنده در شرایط کرونا با وجود بارداری شاغل بودم دو بار هم کرونا گرفتم چرا ایثارگری ۴ ماه رو تبدیل وضعیت نمیکنید این ظلمه!!!
بعضیا در لحظه ورود به جنگ شهید شدن شاید زیر ده روز اومده بودن جنگ چرا رسیدگی نمیکنید ؟؟؟؟چرا ماها شامل تبدیل وضعیت نیستیم؟؟؟
بنده ۶ ماه و ۹ روز خدمت جبهه رادارم مدت ۴ ماه و چند روز آن محاسبه میشه صرفا به دلیل داوطلبانه نبودن مگر ایثارگری داوطلب و غیر داوطلب داره ؟خواهشا این طرح زیر ۶ ماه به قانون تبدیل کنید تا حقی از ایثارگران ضایع نگردد
باسلام خدمت تمامی نمایندگان انقلابی قانونی رامصوب شده
ان زمان چقدر ظلم درحق نیروی رزمنده دفاع مقدس شد.واقعا این همه نیروها رزمنده زیر 6 ماه وحتی بعد از قطنامه درجبهه بودند زحمت نکشیده بودند.وآیا قطنامه امضا شد رزمندگان در سنگرها حضور نداشتند تا مدت ماموریتشان به اتمام برسد وکسی امروز بالای سه ماه تا زیر 6ماه ویا حتی بالاتر 5ماه جبهه دارد چرا محاسبه نمی گردد.آیا این عزیزان رزمنده نیستد .ان شاالله خانم چنارانی ودیگر عزیزان ایثارگران این قانون را پی گیری کنند تا این عزیزان هم به حقشان برسند
وبه یاری خدا این طرح به قانون تبدیل شود وخبر خوشی برای این یادگاران دفاع مقدس باشد







ا
بنده در زمان جنگ سال 66با وجود این همه سختی در اولین خط مقدم 5ماه خدمت داوطلبانه دارم ولی چه فایده هیچ ترتیب اثری دراین مورد داده نشده فکری به حات زیر 6 ماه خدمت هم بکنید ایثارگری یک روز هم یک روزه شاید نوی اون یک روز شهید میشدی پس عدالت رعایت بشه
با سلام و احترام و آرزوی سلامتی وتوفیقات بیشتر خدمت خواهر جهادی سرکارخانم چنارانی
انتظار است فریادگر مظلومیت رزمندگان ایثارگر بعد قطعنامه هم باشید.
جان مولا عادلانه فکر کنید. وعادلانه تصمیم بگیرید.

رزمندگان دانش اموزی چه گناهی کردند. به ندای امام لبیک گویان به سوی جبهه ها شتافتند.ودوشادوش دیگر همرظمان
جنگیدند. واز درس وتحصیل عقب ماندند.
وحالا همونا پیرو ناتوان وکارگر ساختمانی هستند. باهزار اوارض دوران جنگ.حالا سزاواره به اونا بگید شما زیر شش ماه هستی.شاملتون نمیشه. باید شش ما بودی
رزمندگان داوطلب دیروز حالا کارگران ساختمانی امروز هستند.باسنی بالای 50 و60 سال هستند......
سلام
بنده به عنوان بسیجی زیر شش ماه جبهه از دولت و مجلس انقلابی انتظار دارم که به فکر این قشر رزمنده ها باشن تا این طرح زیر شش ماه به سرانجام برسه و این قشر بتونن از مزایای آن استفاده نمایند
به خدا بعد از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب این حقش نیست
مگه این قشر چه گناهی کردن که هیچ گونه امتیازی بهشون داده نشده؟
امیدوارم با اجرای این طرح هر چه زودتر شاهد عدالت برای این قشر رزمنده باشیم
ازخداوند منان برای بانیان این طرح آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری را دارم
جانم فدای رهبر م سلام خدمت تمام رزمندگان مظلوم بنده پدری پیر ناتوان دارم مادرم ام خاهر شهید هستن پدرم 28ماه 3روز جبهه بودن 65 سال دارن هیچ راه منبع در آمدی خداه شاهده نداشتیم تا حالا نداریم پدری مریض و افسرده که تو جبهه ناراحتی موج و انفجار بیمار ی اعصاب روان دارن ولی هیچ توجه هی بهشون نشد میرم ناحیه میگن 5ماه و 16 روز تو بعد قطع نامه جبهه حساب میکنن واقعان هیچ دل خوشی ندارم دلم برای صداقت و مظلومی پدرم خیلی میسوز ه خانم چنارانی عزیز از شما خواهش میکنم این طرح زیر 6 ماه زودتر اجرایی کنین خداه خیرتون بده به فریاد رزمندگان مظلوم که از اول تو فکر پارتی بازی نبودن کمک و یاری کنین یا علی مدد
سلام سرکار خانوم چناران همه رزمندها ميدونند تمام وعده و وعید که مجلس بخصوص کمیسیون تلفیق و دولت و همه مسئولین مربوطه می‌دهند دروغی بیش نیست .آخر مگر رزمنده ایی که تو عملیاتها ی مختلف بوده .آمدید مصوب کردید بالای ۶ ماه قانونی . اما زیر شش ماه جبهه رفته وجهه قانونی ندارد و هویت او را زیر سوال بردید حتی هیچ اسمو رسمی در هیچ کجای کجای جامعه ایثارگران جايگاهی برای او نگذاشتید . جواب خدا را چی میخواهید بدید . آخر ظلم تا کجا . بیعدالتی تا کی . بی‌قانونی چه نفی بشما می‌رساند. تا چه زمانی از رزمنده نردبان برای رسیدن به مقاصد شیطانی خودتان استفاده میکندید . بهر جهت ظلم ماندگارنیست . الیس صبح بغریب
نماینده محترم مجلس خانوم چنارانی
این قافله به پایان راه نزدیک میشود'*

اگر متوسط سن رزمندگان دفاع مقدس را ۲۳ سال در نظر بگیریم و سال ۶۳ را متوسط هشت سال دفاع مقدس محاسبه کنیم، سن متوسط بازماندگان دفاع مقدس (رزمندگان، جانبازان و آزادگان) در سال ۱۴۰۰ باید عددی حدود ۶۰ سال باشد و البته آسیب های روحی و جسمی وارده به این افراد، آنان را مشابه پیرمردانی ۷۰ تا ۸۰ ساله (بسته به نوع و شدت آسیب های روحی و جسمی) نشان می‌دهد.
دیگر خبری از والدین شهدا نیست و تقریبا پدران و مادران شهدا به آخر خط رسیده اند و جمعیت بسیاری از آنان به فرزندان خود پیوسته اند.

آرام آرام جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بار و بندیل سفر را می بندند تا به رفقای آسمانی خود بپیوندند و تقریبا هر روزه در هر کوی و برزنی صدای لا اله الا الله را برای تشییع اینان می شنویم. اما هنوز بعد این همه سال هیچ اسمی رسمی از رزمتده گان جبهه رفته زیر شش ماه نیست که نیست اکنون بی هویت ترین رزمندهای دفاع مقدس همین رزمنده زیر شش ماه جبهه رفته که مجروح هم شدند هستند

. ((شهدا و جانبازان)) ......
بابا این خبر فراموش کنید یه حرفی زدن پشیمون شدن محقق نمیشه. حالا بازم یکی میاد پیام میزنه که... خیلی ممنون که میخاین این کار انجام بدین.
شکایت کنین دیوان
خواهشا به فکر ایثارگران زیر شش ماه هم باشید خواهش میکنم
باسلام.چرا اعلام میکنید حداقل 6ماه .چرا زیر 6ماه را اعلام نمیکنید برای تبدیل وضعیت.بعضی ها 6ماه یا بیشتر جبهه بودن اصلا عملیات شرکت نکردن .ولی بعضی ها زیر 6ماه سابقه دارن ولی کلا تو عملیات بوده اند.خواهشا اگر طرحی را می‌ریزید برای کل نیروهای داوطلب در جبهه در نظر بگیرید.حتی اونایی که یه هفته هم حضور داشتند.
رزمنده شش ماه هفت روز جبهه رفتم پرونده تکمیل پنج سال میبرم اهواز وهی میارم کمیسیون هنوز جواب نداده
سلام بله پدر من شش ماه سه روز حضور در جبهه داره یعنی الآنم کارت جدید ایثارگری گرفته بازم نوشته شده 183روز حضوردرجبهه ولی میگن شامل نمیشه تبدیل وضعیت بشی.چرا نمیشه لطفا رسیدگی بکنید من جواب می‌خوام ؟
سلام پدر 13 سال شده که به دلیل سرطان فوت شد اند .زمانی که در قید حیات بودند به ایشون کارت ایثارگری 6 ماه دادند و در دولت آقای احمدی نژاد اینجانب که تنها فرزند شاغل دولتی ایشون بودم در مسیر استخدام قرار گرفتم که متاسفانه لغو شد . حالا اوایل سال 1401 قرار بر استخدام ایثارگران که متاسفانه از سابقه حضور در جبهه پدرم که به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور داشته 2 ماه مربوط به بعد از قطعنامه بوده .ایشون یک کارگر ساده بوده برای اردو هم در منطقه جنگی حضور نداشته لطفا این موضوع رو پیگیری کنید اگر چه قطعا پدران ما برای این امتیازات به جنگ نرفته اند .
گوش مسئولین از این حرفا پره خودتونو خسته نکنید. فکر کنین اصلا جنگی نبوده و جبهه هم نرفتین. ول کنین تورو خدا چرا اینقد چسبیدین به جبهه؟
چرا گیر میدین به مسئولین؟
هیچ اعتراضی رو قبول نمیکنن.
تنها راهش اینه حضرت آقا در جریان این کار قرار بیره و از حکم حکومتی استفاده کنه وگرنه هیچ کی هیچ کاری نمیکنه. یا حق
با سلام بنده زمان جنگ بصورت داوطلب به جاهای جنگ اعزام شدم و حتی بعد از طرف پزشک متخصص در چند مرحله آزمایش مشاهده گردید که شیمیایی شده ام .در کمیسیون اولیه قبول شدم ولی در کمیسیون نهایی متاسفانه بدون آزمایش منو رد کردند.و بعد خدمت زمان جنگ در نقطه مرزی استان سیستان و بلوچستان خدمت نظام خود را در زمان جنگ انجام داده آن.دقیقا زمانیکه مشغول خدمت در مناطق فوق بودم چندین بار درخواست دارم که منو به جبهه های جنگ اعزام نمایند. ولی با اطمینان خیالم را راحت نمودند که این استان منطقه عملیاتی. حال برای سابقه حضور در منطقه عملیاتی به هنگ زاهدان مراجعه نمودم میگن این استان زمان جنگ عملیاتی محسوب نمی گردد.خواستم در کل این موضوع را عنوان کنم که دارای یه فرزند پسر هستم که بصورت قراردادی ارکان ثالث مشغول به کاره که متاسفانه طرح تبدیل وضعیت شامل حالش نشده و از ناراحتی حالت جنون بهش دست داده.تو را خدا این چه تبعیضی ای که باعث شده نه آنها فرزند من بلکه هزاران نفر امثال فرزند حقیر در حق شون ظلم شده.این چه عدالتیه
سلام علیکم سرکارخانم چنارانی .اینجانب ازتاریخ ۲۸تیرماه ۶۷به مدت سه ماه درمنطقه کرمانشاه ازطریق بسیج حضورداشتم ولی متاسفاه یک ماه ودوروزآن راقبول کردندواظهارمی کنندکه بایدبه صورت بخشنامه به بسیج ابلاغ شود..خواهشمنداست اقدامات لازم رامبذول فرمایید.اجرکم عندالله.
باسلام وادب خدمت سرکارخانم چنارانی واسلام درود برشهیدان بزرگوار وپدر بزرگوارتان اینجانب از تاریخ ۱۸آذرسال ۶۶ به خدمت سربازی اعزام شدم و بعدسه ماه آموزشی از تاریخ ۱۸ اسفندسال ۶۶ درمناطق عملیاتی حاج عمران و شمال غرب تا تاریخ ۱۸ آذر سال ۶۸ خدمتم را تمام کردم واز سال ۹۵ مشغول خدمت در شهرداری بعنوان راننده استجاری هستم و۲۱ماه کارت ایثار دارم سال ۱۴۰۰ برایمان ابلاغ کردن هرکسی کارت ایثار داره میتونه تبدیل وضعیت بشه منهم غیراز کارت ایثار ۹ آذر سال ۱۴۰۰ آمدم سوله آبی تهران تاییدیه بهم دادن بعنوان ۲۱ ماه ایثارگری داوطلبانه به شهرداری اردبیل آوردم ،شهرداری از من مدارک خواستن کل مدارک را دادم از خرداد سال ۱۴۰۱ مراحل استخدام را خواستن آزمایش دکتر طب کار و تحقیق محلی و اداری و گزینش استانداری کلا تمام شد و در پی ابلاغ اداره کارگزینی شهرداری اردبیل از تاریخ یک دی سال ۱۴۰۱ استخدام ومشغول کار شدم ولی بعد ده روز ازمن باز درخواست تاییدیه ۲۱ماه ایثارگری را خواستن که ۱۰ دی دوباره آمدم سوله آبی تهران که استعلام تاییدیه نامه آذر سال ۱۴۰۰ را بگیرم بلاخره جواب استعلام را ۱۴ دی سال ۱۴۰۱ فرستادن که نوشته بودن شما بعد آموزشی از تاریخ ۱۸اسفند سال ۶۶ تا تاریخ ۲۷ مرداد سال ۶۷ یعنی قبل قطعنامه فقط ۵ ماه و ۹ روز زمان جنگ را شامل میشی و بعد کسر ۷۵ درصد که نمیدانم چی هست شما ۴ ماه را شامل میشی و بقیه کارت ایثارگری شامل منطقه جنگی میشه یعنی ۲۱ماه و میتوانی برا کسری خدمت پسرتان استفاده کنی از سرکار خانم تقاضا دارم که بعد یکسال اسیری و خرج کردن و بعد ۱۴ روز استخدام دوباره منو اخراج کردن و به شغل رانندگی استجاری باز گرداندن رسیدگی فرمایید و حق ام را برگردانید، ممنون،
باسلام ودرود خدمت سرکار خانم چنارانی ، اینجانب حسن محمدپور که بعنوان راننده اسنجاری ۷ سال هست درشهرهای اردبیل مشغول کار هستم و کارت ایثاردارم که ۲۱ماه بصورت داوطلبانه از تاریخ۱۸ آذر ۶۶ تا تاریخ ۱۸ آذر ۶۸ درخدمت سربازی در لشگر ۶۴ ارومیه درمناطق جنگی حاج عمران و مناطق جنگی شمال‌غرب در دوران سربازی خدمت کردم در سال ۱۴۰۰ از اداره کارگزینی شهرداری برایمان ابلاغ کردن جهت تبدیل وضعیت مدارک بیاورید طی تاییدیه آذرسال ۱۴۰۰ از امور ایثارگران سوله آبی تهران که نوشته شده بود ۲۱ماه ایثارگری بصورت داوطلبانه درمناطق جنگی و عملیاتی بعد سه ماه آموزشی ازتاریخ ۱۸ اسفند۶۶ حضور داشته به کارگزینی شهرداری دادم بعد یکسال دوندگی وتحقیق و تست آزمایش و دکتر طب کار وگزینش استانداری وخرج کردن کارگزینی به من ابلاغ کرد از تاریخ یک دیماه سال ۱۴۰۱ خودرا به واحد ابلاغ شده معرفی کنید شنا تبدیل وضعیت شدیدبعدشروع به کار دوباره بعد ده روز ابلاغ کردن که جهت استعلام تاییدیه نامه ایثارگری دوباره باید استعلام از سوله آبی تهران بیاوری منهم آمدم تهران جوابش را فرستادن که متن نامه جوابیه این بودکه نوشته شده ازتاریخ ۱۸ اسفند۶۶ تاتاری ۲۷ مرداد ۶۷ به مدت ۵ماه و۹روز قبل قطعنامه زمان جنگ که با کسر۷۵ درصد که این دیگه نمیدانم چی هست مدت ۴ ماه زمان جنگ هست و مابقی ایثارگری که کلا ۲۱ماه است مناطق عملیاتی میشه حالا چون میگن قبل جنگ شما از شش ماه کمتر هست دوباره حکم ابلاغ اینجانب را لغو کردن دوباره فرستادن بعنوان راننده استجاری از ۱۵ دی ۱۴۰۱ مشغول به کارم شدم از سرکار خانم چنارانی تقاضا دارم که این چه قانونی هست که بعد یکسال دوندگی و با این خرج و مخارج بالا واسترس دوباره همه چیز لغو بشه اگه این قانون بود لطفا اول استعلام میکردن بعدا مدارک میخواستن رسیدگی بفرمایید ممنون از بزرگواریتان روح پدرتان شاد،
بنده به مدت ۶ماه در لشکر ۱۶زرهی قزوین از تاریخ 1362/8/22لغایت63/2/22در جبهه های جنگ حق علیه باطل بعنوان سرباز احتیاط به شلمچه و فکه اعزام شدم ودر آنجا به صورت مستمر انجام وظیفه نمودم و کارت ایثار هم دارم ولی هیچ امتیازی از آن استفاده نکردم آیا بنده بعنوان ایثارگر ۵درصد می باشم یانه باید چکار کنم و به کجا مراجعه نمایم خواهر چنارانی لطفا تو را به امام رضا این موضوع را پیگیری کنید و اطلاع رسانی بفر مائید از خدای بزرگ موفقیت شما ودیگر مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خدای منان خواستارم
باسلام رزمندگان سربازدرکناررزمندگان بسیجی وجهادی کاری کردندکارستان که مظلوم ترین ومغفول ترین جامعه ایثار وشهادت ازدیدخدمت رسانی گرچه ازدیدخداوند غافل نیستند قدرتمامی رزمندگان سرباز وبسیجی وجهادی وکادرنظامی رابدانیم که کشورهایکه درگیرجنگ بودند چه حق وباطل چه امتیازاتی که به رزمندهایشان ندادند پس قدردان این عزیزان باشیم وازنظرشرعی ومیهنی ادای دین کنیم بافراهم کردن امکانات حقوقی ومعیشتی ورفاهی که اگر دارای رفاه ومقام وامکانات هستیم بخاطر حضور رزمندگان سرباز وبسیجی وجهادی وکادردرجبهه های حق علیه باطل ازمجنون وبستان وشلمچه واروندکارتابازی دراز وکوههای کردستان وکرمانشاه وکل جبهه ها باشدکه قدردان باشیم زمانیکه این دلاورمردان ازثروت های نفتی وخاک وطن وانقلاب اسلامی دفاع کردند
اکثر لوایح وقوانین مربوط به کارمندان وکارگران شرکتهای دولتی هست ورزمندگان غیرشاغل ویاگارگرازامتیازات عمدتا محروم هستند حقوق بازنشستگی ایثار برای رزمندگان سرباز وبسیجی ورزمندگان فاقد بازنشستگی وفاقدشغل دایم رسمی درنظرگرفته شود
با سلام بنده سه ماه بسیجی داوطلب ازسپاه درسال ۶۱ رفتم جنوب عملیات رمضان بود ،دوره بعد ۱۰۰روز از طریق شهربانی داوطلبانه رفتم کردستان که متاسفانه ۳/۴آنرا داوطلبانه قبول کردن مابقی راقبول ندارند حال این چه قانون مضحکی است نمیدانم ،تعچب نمبکنید ازاین نحوه محاسبه ۱۰۰روز جبهه رفته باشی سه چهارم اش داوطلبانه بقیه اش حتما زورکی بوده ،آوردن زیر شش ماه هبچی تمام زحمات جبهه رفتنمان مالیده گفتن برو پی کارت ،اعتراض هم میکتی جوابت میدن ببخود کردی رفتی مگر برای مارفتی ؟!!جبهه نرفته باشی حرفی نمیمونه اینکه بالای ۶ماه رفته باشی یجورا بپیچون ات بعدبگن برو پی کارت عجیب نیست ؟!!!اخانوم نمابنده به این میگن نماد بارز بیعدالتی اینو چجوری حل اش میکنید ،،خنده دار نیست ؟!
من شش ماه بیست روز جبهه داشتم چهل پنج روز را کم کردن چرا مگر بعد آتش بس ما در جبهه نبودیم من بیچاره شصت چهار سال سن دارم نه بیمه دارم نمیتونم کار سر میدان برم مستاجر هستم حال بفکر ماهم باشید
سلام پدری مریض وارم 65سالش نه بیمه داره نه حقوقی قلبش کلیه ها نابوده کلن 29 ماه جبهه داره هر که پول و پارتی داشته کارش 20سال قبل درست کرده چراه به این ها امسال پدر من توجه ی نشده مگه خلاف کردن برای راه خداه شور حسینی رفتن جبهه واقعان عقده کردم از این عدالت از این دنیای که همچی شده پول پارتی حق و ناحق میکنن ناحق و حق میکنن با پول و پارتی یا صاحب الزمان
سلام بزرگواری بنده ۵ماه رزمندگی دارم و مدت ۲۰ سال است به صورت شرکتی در شهرداری مشغول خدمت هستم تو را به خدا به فکر زیر شش ماه هم جهت استخدام باشید
برادری که میگی ۳۶ ماه جبهه داری بنده هم ۲۴ماه شلمچه خط یک بودم لشکرر۲۸ روح الاه چرا ناراحتیکه میخوان به زیر ۶ماهم کمک کنن مگر از منو تو چیزی کم میشه چرا انقدر بعضیا نظر تنگ هستند
باسلام خدمت شما نمایندهی دانا وفرزانه ایا وقت ان نرسیده که از رزمندگانی که زیر ۶ماه جبهه داشته اند دفاع شود واز مزایای ایثارگری بهرمند شوند از سهمیه ی دانشگاه گرفته تا بیمارستان و غیره سپاس
سلام پدر مادری پیر و ناتوان دارم 65 سالشونه هیچ راه در آمدی نداریم مادرم خواهر شهیدن پدرم 28 ماه 15 روز جبهه دارن ناراحتی افسردگی اعصاب روان داشتن از موج و انفجار جبهه 40 سال از جنگ میگذره به ما نه حقوق و نه دفترچه درمان دادن میگن 5 ماه و نیم قبل قطع نامه جبهه حساب میشه اخه این همه ماهای بعد قطع نامه رزمندگان اونجا زحمت نمیکشیدن واقعان این عدالت اسلامی باید باشه خواهش میکنم خانم چنارانی بزرگوار به فریاد رزمنده برسین پیگیر ه کارشون شوین دعای خیر همه رزمندگان همراهتون است یا علی مدد
سلام بنده 4ماه جبهه دارم از12/4/67شرؤع میشه ودرغرب یعنی کردستان حضورداشتم قعطنامه مختص جنگ جنوب بودولی درغرب کشورکردستان تا2سال بعدهم ادامه داشت گناه من وهمسال من چیه که تابعدقعطنامه هم درکردستان بودم مگه خون کسانیکه درجنوب جنگیدن باماکه درغرب جنگیدیم رنگینتره اگه قانون باشه برای همه شامل بایدبشه نه اینکه جنگ جنوب وغرب وقعطنامه میکنید همه کسانیکه درحق ماکوتاهی میکنن باید اون دنیاجوابگوباشند بنده ازمدرسه فرارکردم بفرمان امام ره درسن 16سالگی رفتم جبهه حالآ هرکسی ازراه میرسه ماروخوب وبدمیکنه مثل میوه ،،،ماهم امکان کشته شدن یااسیرشدن یامجروح شدن داشتیم گناه ماچیه که مثلا سالم برگشتیم خداشاهده شب خواب نداریم صدای انفجارتوی گوشمؤن هست دچار ناراحتی اعصاب وروان شدیم ارامش نداریم توی خانه یکسره درگیری ودعوا بازن وبچه داریم اعصابمون کشش نداره شقل نداریم بیکاریم سرچهاراه میرم یک روزاگه کارپیدامیشه یک ماه بیکآریم ماه قبل 4روزتونستم کارپیداکنم چکارکنیم ماهم ازهمین کشوریم بریم بمیرم گناه ما چیه چرا درحق ماکوتاهی میكننند هرکسی به هرطریقی وهرچندروزدرجبهه بوده دولت باید خودشو باخانوادشو حق وحقوق بده مسولینی که مسولیت این کاربرعهده شماست وکوتاهی میکنید خداشاهدباید دراون دنیاجواب این بچه های جبهه رفته روبدید ازخدا بترسید خدا شاهد من وخانواده ام یک ماه نیم هست نمیدونیم گوشت مرغ چه رنگ وطعمی داره به اون قران که پرستش میکنید چندباتاپای طلاق زندگیم رفته چرا بخاطر نداشتن وبیکاری چکارکنیم ازدیوارمردم بریم بالا خدا خودت به داد ما برس خوددت کمکمون کن مسولین که جای گرم وشکم سیرمیخوابن ولی ما بدبخت ها کرسنه میخوابیم به کی بگیم به کی مراجعه کنیم که درددل ماراگوش بده وحق خودمون بتونیم بگیریم بخدا گریه اشکم دیگه اجازه نمیده بگم چون شرمنده خانواده ام هستم وامشب گرسنه بچه هام باید بخوابند هی خدا کمکن
باسلام : چرا سربازانی که درزمان جنگ ۵ ماه سابقه جهبه وایثار گری دارندبرای فرزندان آنهاتعین وضعیت نمی شود وبصورت شرکتی وباحقوق خیلی ناچیز بکار گیری می شوند لطفا" یک فکری هم به حال این قشر زحمت وایثارگران بکنید.وضمنا"درزمان جنگ وخدمت مقدس سربازی اختیار دست سربازنبودکه محل خدمتش کجا باشه وبرای خودش تصمیم بگیردمن درآن زمان بادوبچه وپدری سالمندبه خدمت سربازی اعزام شدم و۲۸ماه خدمتم را به سختی انجام دادم متشکرم
سلام سربازانی کع در بوشهر زمان جنگ سرباز بودن 21یا 20ماه حضور در حبهه براشون کارت ایثار صادر شده با حقوق ومزایا اما متاسفانه رزمنده ای که در خط مقدم بوده هیچ چرا چون زیر شش ماه هست از فرزند برومند شهید عزیز خواهش می کنم به داد برسید
سلام بر همه رزمندگان اسلام چه بالای شش ماه، چه زیر شش ماه. به نظر بنده اگر کسی حتی یک ماه هم در جبهه حضور داشته به اندازه همان یک ماه هم باید از مزایای آن برخوردار باشد، بالاخره به همان اندازه از درس و کلاس و تفریح و خیلی چیزهای دیگه گذشته و برای دفاع از خاک وطنش به منطقه رفته است. بنظر من ارگانهایی که متولی این امر بودند امروز خود را کنار کشیده اند و در این خصوص اقدامی نمی کنند. ما که به اختیار خودمان نمی توانستیم بعد از اجرای قطعنامه، منطقه را ترک کنیم و به شهرمان برگردیم، باید تا پایان مأموریت در آنجا می ماندیم، حال چرا ارگانهای اعزام کننده، در این مورد سکوت کرده اند، علاوه بر آن خودشان به این امر کمک می کنند، زیرا قرار است برای صدور کارتهای جدید، دیگر آن بخش از مأموریت که بعد از قطعنامه بوده اصلا در کارت هم ثبت نشود. سرکار خانم چنارانی نماینده محترم، بهتر است این ارگانها را درگیر این مسئله کنید تا جوابگوی این امر باشند. بعد از 28 سال در آستانه بازنشستگی هنوز رسمی نشده ایم و از هیچگونه مزایای رزمندگی بهره نبردیم. خدا به شما توفیق دهد شاید بتوانید این موضوع را محقق کنید.
باسلام خدمت شما مسولان کشوری ومدافعان حقوق رزمندگان عزیز زیر۶ماه به خاطر ارزش تمام رزمندگان خصوصا زیر۶ماه به خاطر بنیانگذارانقلاب اسلامی ونایب براقش رهبر انقلاب اسلامی ایران واین مشکل رزمندگان راتوجه ویژه وناامیدی نکنید ایثارگر ۱ماه تا۸سالدفاع مقدس ایثارگر است بین رزمندگان تبعیض قائل نشود از تمامی مسولان امورایثارگران کشوری تقاضای همکاری داریم /منطریم ناامیدنکنید حتی یکماه حضور
باسلام عرض ادب تکلیف رزمندگان زیر۶ماه جبهه از ۱ماه تیرماه حداقل کمترین امتیاز ۵درصد تا۱۰درصدمشخص کنیدراضی هستیم تا خدا هم راضی باشد چون رزمندگان الگو فرزندان انقلاب هستند/خ
من خودم دارای۳پسرودودختر کودتای آن لیسانس وفوق لیسانسبیکاریاتوشرکت هاقردادی هستند آخری پشت کنکوری استاز ۷ماه جبهه۱۰۶روز توکار ایثارنوشته شدهیعنیتا۲۷/۵/۶۷تاریخ قطعنامه درصورتی که درعملیات مرصاد هنوز درجه‌های جنوب لشکر ۱۹فجر دراهواز بودم مدارک شیمیایی م روی پرونده گم شده من مقصر نبودمپایان خدمت هم به زور دادن
با سلام خدمت خانم چنارانی نماینده محترم مردم نیساپور؛
تعداد زیادی از رزمندگان بمانند بنده سال ۶۶ و ۶۷ بصورت داوطلب در جبهه بودیم و در دو عملیات آخر سپاه یعنی بیت المقدس ۷و مرصاد حضور داشتیم که با اعلام قطعنامه تسویه انجام شد لیکن مجددا سپاه اعلام فراخوان داد و به جبهه اعزام شدیم که اتفاقا پس از قطعنامه هم شهید داده ایم و هم جانباز و حالا متاسفانه مسئولین ما معیارهای شان تغییر کرده و اعزام های بعد از قطعنامه را محاسبه نمی نمایند م مهمتر نحوه محاسبه جبهه بسیجیان قبل از قطعنامه نیز بنحوی تغییر کرده که کلیه میزان گواهی های صادره از لحاظ مدت در طی ایام گذشته همه آب رفته و کاهش پیدا کرده و الان بسیجیان سابق که در چند عملیات حضور داشته اند با این نحوه محاسبه و فقط بخاطر کسر چند روز از امتیازات مربوطه محروم شده اند.آیا مجلسیها به روز واقعه و آن روزها هم اینگونه با بسیجیان رفتار میکردند!
سلام خیلی متشکرم ازسرکارخانم چنارانی که بین این همه نمایندگان مجلس که بنده هم سابقه شش‌ماه جبهه داوطلب دارم که بعداز قطعنامه 598 است برای تبدیل وضیعت ازقرادادی به رسمی گفتند جبهه ات بعاز قطعنامه است قبول نیست ماگناه کردیم اگر نیرو لازم نبود چرا تاسال 69و70 نیرو اعزام می کردن بله حالا باید این قانون های خنده دار ب امان وضع کنند باز هم آرزوی سلامتی مسولین مانند خانم چنارانی ولو کم پیدا مشه از خداوندآروزمندم
سلام
لطفا تمام کسانی که ایثارگری دارند رو تبدیل وضعیت کنید چه یک ماه چه صد ماه . هرکس اندازه توانش در زمان جنگ خدمت کرده نباید حق زیر شش ماه پایمال بشه
باسلام به تمام دلسوزان بسیجی ها من دوازده سلم بود که سه سال در پایگاه شهری درسال ۶۲تا ۶۵ تا پانزده ساله شدم رفتم جبهه ودر عملیات حلبچه هم بودم اون موقع سه ماه دربسیاری وعملیات فوق شرکت داشتم وسال۶۶ هم سه ماه رفتم که بیشترش درسرپل ذهاب وشهرهای دیگه درماموریت بودیم وبعداز فراخوان سوم هم سه ماه دیگه به لشگرکشی اکرم رفتم که آنموقع من در نودشه خدمت میکردم وچون بقیه تیپ بعضی در کرمانشاه وبعضی دیگر درجاهای دیگر از کشور دفاع کردیم من نیروی مخابراتی به همراه هفت یا ده نفری در نودشه شهر مرزی با هزار جور خطر دیگر خدمت سری سوم هم به پایان رسید والآن هم هیچ بیمه وسابقه وحقوقی ندارم اماالآن می گویند۴ ماه و۱۵ روزش قبوله وحق وحقوقی شامل شما نمیشودلطفا به ما که باعشق وبخاطر دفاع از سرزمینمان جبهه رفته ایم رادریا بیدتوکلت علی الله
سلام خانم چنارانی سلام رزمندگان عزیز قهرمانان بی ادعاه کشور ایران خانم چنارانی گرامی پدرم 67ساله ای دارم 66سال مریض و ناتوان 29ماه جبهه بوده هیچ بیمه و حقوقی ندارن رفتم ناحیه ایثارگران میگم حقش نیس که حقوق دفترچه داشته باشه تو این سن و سال مخارج زندگی میگن 5ماه 16 روز جبهشون جنگ داره شاملش نمیشه اخه 24ماه دیگه شو حساب نمیکنن حدالقل امتیاز این ماه ماه بعد قطع نامه حساب کنن براش 6ماهش حساب کنن بخدا این جور قانون ظلمه بزرگی فشار بزرگی به رزمنده ها و خانوادشون شده فقط این قانون اصلاح کنین تو رو بخدا به به تمام خون همه ی شهدا
سلام خانم چنارانی سلام رزمندگان عزیز قهرمانان بی ادعاه کشور ایران خانم چنارانی گرامی پدرم 67ساله ای دارم 66سال مریض و ناتوان 29ماه جبهه بوده هیچ بیمه و حقوقی ندارن رفتم ناحیه ایثارگران میگم حقش نیس که حقوق دفترچه داشته باشه تو این سن و سال مخارج زندگی میگن 5ماه 16 روز جبهشون جنگ داره شاملش نمیشه اخه 24ماه دیگه شو حساب نمیکنن حدالقل امتیاز این ماه ماه بعد قطع نامه حساب کنن براش 6ماهش حساب کنن بخداه این جور قانون ظلمه بزرگی فشار بزرگی به رزمنده ها و خانوادشون شده فقط این قانون اصلاح کنین تو رو بخداه به به تمام خون همه ی شهداه
بنده حدود ۸ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس را دارم که مدت ۵ماه و ۵روز آن تا زمان آتش بس واقع شده و مدت ۲ماه و ۲۶ روز بعد از آتش بس یعنی ۲۵روز کم دارم تا قانون تبديل وضعیت ایثارگران شامل من گردد آیا این تبعیض نیست بی عدالتی نیست از خانم چنارانی عاجزانه تقاضا دارم که طرح زیر شش‌ ماه را هرچه سریعتر به صحن علنی مجلس بياورند
بنده حدود ۸ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس را دارم که مدت ۵ماه و ۵روز آن تا زمان آتش بس واقع شده و مدت ۲ماه و ۲۶ روز بعد از آتش بس یعنی ۲۵روز کم دارم تا قانون تبديل وضعیت ایثارگران شامل من گردد آیا این تبعیض نیست بی عدالتی نیست از خانم چنارانی عاجزانه تقاضا دارم که طرح زیر شش‌ ماه را هرچه سریعتر به صحن علنی مجلس بياورند
سلام به همه عزیزان و سر کار خانم چنارانی پدرم جبهه 29ماه سه روز دارن رفتم ناحیه گفتن 6 ماه 4 روز کم است شامل حقوق معشیتی و بیمه نشدن و هیچ راه و در آمدی ام نداریم بخداه خیلی پارتی بازی کردن 6 ماهشون درست کردن الان دارن حقوق میگرین ولی ما جز خداه هیچ که نداریم تو رو بخداه شما اقدام کنین برای این گونه رزمندگانی که تو پیری نه بیمه نه خرج روز مره زندگی و خانودهاش موندن اجرت تون بخداه و فاطمه زهرا باشه یا علی مدد
با سلام بنده سه ماه ده روز درمنطقه جنگی بودم دوتا عملیات داشتیمایا ما گناه کردیم که اونی کوشش ماه داره پشت خط هم بوده ماهانه حقوق میگیره من که موجی هم هستم میگن موج کوفتگی جزو جانباز حساب نمیشه تورا خدا کارگر ساده ای هستم توان کارگری هم ندارم اجاره نشین هم هستم
خدا خیرت بده خانم چنارانی .من ۷ماه سابقه دارم ۳ماه قبل قطعنامه و۴ماه بعد از قطعنامه ...خدا را خوش نمیاد مارا حساب نمیکنند...کارگر هستم مستاجرم تورا بخدا به داد ماها برسید
سلام به همه عزیزان و سر کار خانم چنارانی بزرگوار
با این اقدامتون نور امیدی در دل همه ما روشن شد، تو رو به خدا دست از تلاش برای حق ما رزمندگان زیر 6ماه برندارید. اجرتون با خدا
پس چی زیر ۶ماه رفته بودن پیک نیک مسخره کردین ایثارگران عزیزراکسیکه یک روز رفته زیر آتش دشمن بایدبه حقش برسه
عالی بود لایک
با عرض سلام یک شب در منطقه جنگی در نور فانوس که دشمن بمباران میکند و خمپاره باران میکند فانوس را خاموش میکنی نمی بینی از اطراف اش چه چیزهایی رد میشود و یا به خود و یا هم سنگرش میخورد انگار تکه آهن ذوب شده بر خورد میکند
خانم چنارانی ازپیگیری وحمایت ازایثارگران زیر شش ماه ممنون هستیم
حداقل امتیازاتشون رابیشتر بدیدتا حقشون ضایع نشه رزمندگانی که کمتر از 6ماه میباشد برا مثال5 ماه 220 هزار تومان می‌گیرد درحکم آمده همینطور 3ماه درصورتی که برا 6ما یک مدرک تحصیلی بالات صادر شده وتفات فقط یک ماه مستقیم میتونید دراحکام بیا درصورتی که مجلس اینها را تنطیم کند
سلام واقعا حق خورده شد من کردستان شیخ محمد بودم عراق حمله کرد در سال ۱۳۶۷ خرداد ۲۳ ولی الان پلاک ندارم و هم ترکش خوردم هم موج انفجار خدا وشهدا کسانی که بدروغ پرونده دار شدن به زمین گرم بزنه نه خانه نه درآمد هیچی ندارم ما بخاطر وطن و امام خمینی رفتیم تا نامردان خوب زندگی کنن
سلام من درزمان جنگ ۷ما ۲۲ روز سابقه جبهه در شلمچه دارم دریکی از شرکتهای دولتی کار میکنم به صورت پیمانکار ی وقتی اجرا قانون ایثارگری شد چون ۱۸روز کم داشتم قبول نکردن تبدیل وضعیت بشویم. (((بنده تنها فرزند خانواده بودم بعداموزش گفتن چون تنها فرزند خانواده هستی باید منطقه آرام خدمت کنی ولی با رضایت خودم رفتم منطقه حالا به خاطر ۱۸روز کم تبدیل وضعیت نشد ما. ایا کسی هست. جواب بده)))))) باتشکر عسگری
سلام خانم نماینده واقای قاضی زاده هاشمی سوال میپرسم جواب دهید ایا جنازه شهید ویاجانباز راچه کسی اورده پشت خط وخط را کی نگه داشته مسله کسی که سالم مانده ایا کسی که سالم مانده نباید هیچ امتیازی داشته باشد حتم باید بمیری که یک امتیازی بدن وایا فرق بین داوطلب که جنگیده ولو یک ماه جبهه بوده تا اجباری که همان سرباز است نباید قائل شد
رزمنده‌ دفاع‌ مقدس‌ بودم. مدت‌۴ماه‌و۲۲روز‌توسه‌مرحله‌۴۵روزه‌‌ تومنطقه‌ خرمال‌ و حلبچه‌ عراق و۴۵روز‌ تو پاسگاه‌ زید‌ مدت‌۷ماه‌ پاسدار‌ افتخاری‌ بودم‌ اهواز‌ نوشتم‌ بعد چهل‌ سال‌ رفتیم‌ سراغش‌ پاسداررافتخاری‌ اصلا‌ خبری‌ نیست‌.
رفتیم‌ سراغ‌ بسیجی‌‌ آن‌ موقعه برای‌ کسر از خدمت‌ آوردم‌ تهران‌ خبر‌ آن‌ گرفتم‌ آنهم‌ گمشده.
ممنونم‌ از امنتداریشان‌. وگرنه‌ چه‌ فرقی داره‌ آنکه‌ یه‌ روز خدمت کرده‌ یا آنک‌ بیشتر‌
نیت‌ ادای‌ دین‌ بود‌ که‌ باجان‌ دل‌ خدمت‌ میکردن.
من‌ همسنگر‌توجزیره‌ مجنون‌ روز‌ اول‌ امدنش‌ شهید‌ شد. ازبچه های‌ خراسان‌ بود. ممنونم.
دکترچنارانی ودیگر مسولین دلسوز اینجانب ساکن کرمانشاه واز سال ۶۶ برج ۹ تا ۱۷ فروردین ۶۷ که دانش آموز بودم درعملیات حلبچه شرکت داشتم وارسال ۶۷ و۶۸ هم هرکدام سه ماه بسیجی بودم والآن بیمار وبیماری ولی تا امروز هیچ حق وحقوقی نگرفتم دو پرده گوشم هم پاره شده خواهشمندم رسیدگی کنین
تورو خدا دیگه متن ننویسید جدید. لایحه بودجه رو تموم کردن وتبدیل وضعیت لغو شد چه برسه به 6ماه و کمتر ازآن. تموم شد دیگه این نماینده هم جوگیر شده یه دروغی گفته الان نزدیک 7ماه گذشته خبری نیست ونخواهد شد. بیچاره مردم که به حرف اینا توجه میکنن.
هم هفت ماه جبهه جنگ بودم سال ۶۴ با ۱۷ سال سن و هم ۱۸ سالم شد خدمت سربازی را در جبهه تموم کردم گاهی با یک دونه لواشک سر میکردم اما هنوز در انتظار حقوق هستم بعد از ۳۰ سال قرار بدن یارو میره خارج درجا حقوقشو میدن حقوق کامل تا ۶۰ سالگی
سلام.خانم چناران رزمند ۸سال دفاع مقدس هستم.الان ۵۵سال دارم.۲۷ ونیم بیمه تامین اجتماعی رانندگان وانت درون شهری ۵درصد جانبازی دارم. بیمه تامین اجتماعی منو بازنشست نمی‌کند.
سرکارخانم دکترچنارانی سلام علیکم.ضمن شادی روح پدرعزیزتان به استحضارحضرتعالی می رساندبنده یکماه ودوروزقبل ازقطعنامه ودوماه و سه روزبعدازقطعنامه ودرکرمانشاه درعملیات مرصادحضورداشتم .خواهشمنداست اقدامات لازم رامبذول فرمایید.اصلانباییدفرقی بین یکرزمنده که بانیت پاکش چه یک روزوچه چندماه درجبهه های حق علیه باطل بوده اندفرقی باشد.ممنون وسپاسگزارازپیگیری های حضرت عالی.درپناه حق باشید.
سلام علیکم سرکارخانم دکترچنارانی خواهشمندیم که سریعتراقدامات لازمه وقبولی جبهه عزیزان درعملیات مرصادرابه واحدهای محترم بسیج سپاه ابلغ فرمایید.
بنده سه ماه قبل و۹ماه بعد قطنامه دارم از سال ۸۴ تا الان معیشت دریافت کردم الان قطع شده فکری به حال سه ماه جبهه و۹ ماه بعد قطنامه بکنید
سلام . خانم چنارانی
اینکه 6 ماه حضور در جبهه را ملاک استفاده از ایثارگری قرار دادند خودش ظلم بزرگی است . من خودم داوطلبانه 4 ماه در جبهه و در خط مقدم بعنوان بسیجی در عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 بودم . البته من برای دلم و برای رضای خدا رفتم و تاکنون نه خودم و نه فرزندانم از آن هیچ استفاده ای نکردیم . ولی پیشنهاد من این است که در استخدام ها بجای حداقل 6 ماه ، ملاک را تعداد ماه حضور داوطلبانه قرار دهند و بر اساس آن امتیاز بدهند . با قانون فعلی کسی که داوطلبانه در عملیات ها بوده و از میهن خودش دفاع کرده اصلا بحساب نیامده و دور انداخته شدند و این ظلم آشکار است . لطفا پیگیر طرح خود تا حصول نتیجه باشید .
سلام پدران ماه چه ۶ ماه چه زیر ۳ ماه همه دست خالی برای دفاع از میهن رفتن لطفا این قانون اصلاح شود وشامل همه پدرانی که در جبهه بودن شامل شود
۶ماه و سه ماه ندارد.هررزمنده به تناسب میزان خدمتش از مزایا بهره مند شود.
سلام خانم چناری عزیز
پدرم سال۶۷با وجود اینکه من ۲ماهم بوده برای خدمت سربازی اعزام میشود هزارکانیان دیواندره که فقط۴۷ روز قبل قطعنامه بوده ومابقی بعد اما الان هم دیوادره جز مناطقی هست که پر از گروهک هستش مدرم در بدترین شرایط اونجا سرباز بوده چون جنگ داخلی با گروهک های داخلی وخارجی داشتن الان پدرم ۲۰ سال شده که فوت کرده اند ومن وخواهر برادرانم در شرایط سختی هستیم حتی مادرم بدون یک ریال درامد
خواهش میکنم این قانون کمتر از ۶ ماه و منطقه عملیات بعد ازصلح رو برای مناطق کردستان وکسانی که خدمت سربازی داشتن اعمال کنید
امیدوارم مسئولین عزیز به فکر ما رزمندگان زیر شش ماه هم باشند زیرا هدف همه دفاع از نوامیس مملکت بوده ولا غیر
سلام خانم چنارانی عرض خدا قوت وخسته نباشید اینکه امیدی در دل ایثار گران زیر ۶ ما ه در کل کشور ایجاد کردید سپاسگزاریم و از شما شیر زن مجلس تقاضا داریم تا فرصت این مجلس انقلابی به پایان نرسیده این طرح را به تصویب برسانید دعا گوی شما هستیم
خدا وکیلی هر شب با فکر میخوابم تو رو اون قرآن به زیر ۶ ماه یک نگاهی کنید دلمون شاد کنید تو رو اون قرآن
لایک
من 16 سالم بود که در جبهه های حق علیه باطل در شهر مهران قلاویزان بودم و حالا 4ماه و22 روز سابقه جبهه دارم و حالا از من قبول نمیکنند لطفاً به فکر ماهم باشید متشکرم
سال۱۴۰۲ شد خبری نشد برای ایثارگران زیر شش ماه
ما رزمندگان مناطق عملیاتی حرف خود را به گوش مسولین رساندیم ودرخواست احقاق حق کردیم اما مسولین شنیدند و به وظیفه شرعی وقانونی وجدانی خود عمل نکردند حالا این دنیا گذراست ولی وعده ما وشما محاکمه در پیشگاه عدل الهی ودر جوار انبیا واولیای الهی وشهدای همرزمان که به صراحت گواهی خواهند داد وحق مظلوم گرفته خواهد شد چرا که حق‌الناس گرفتنی است ولو دریو م الحساب قیامت آهای مسولین بترسید از عدالت خداوندی که رزمندگان را به سلیقه خود قبل وبعد از قطعنامه کردید بدون اینکه بدانید حتی تایکسال بعد از قطعنامه بر رزمندگان مناطق امنیتی عملیاتی آذربایجان غربی کردستان چه گذشت وچه شهدا واسرایی وجانبازانی درگیر و دربند گروهای ضد انقلاب گرفتاربودند جای تاسف است برای کسانی که به جای قدردانی وخدمت به این گروه فراموش شده بجای خدمت وحمایت خودرا به آن را زده وشاهد خیانت آشکار به این قشر از رزمندگان شده اند رزمندگان مبارزه باضدانقلاب درمناطق عملیاتی امنیتی کردستان وآذربایجان بعد از قطعنامه وعده دیدارما وشما به قیامت حالتان نخواهیم کرد تا حقمان را ندهید جرا که رزمنده رزمنده است چه قبل وچه بعد از قطعنامه
خدا ازتون نگذره خدا براتون نسازه. ما رزمندگان زیر 6 ماه رو کلی عذاب دادین. گناه ما این بود رفتیم برا کشورمون جنگیدیم همین
رزمندگانی بعداز قطعنامه در جبهه بودند پرونده هایشان را بطور کل نیست و نابود کردند.........
سلام من 5ما6 و2 روز بسیجی. دارم این وگوش کن سرطان خون وخیم گرفتم میگن فقط 6 ماه وقت داری تواین دنیا حالا ندین حقوق به ما که. پول کفن وهم نداریم باشه میرسیم.اون دنیا به هم والسلام
سلام این طرح زیر شش ماه مرصاد ابلاغ واجرایی شده ؟
خانم دکتر چنارانی من حدود ۵۰ روز سال ۶۷ درست موقع قطعنامه جبهه بودم تا حالا هم پیگیری نکردم ایا این مدت را ممکنه ۶ماه محاسبه کنن
با سلام پدرم 28 ماه 3 روز جبهه دارن کمسیون عالی پزشکی مصبت اعلام کرده بعد 7 ماه پرونده رفته تعین درصد 5 درصد الان به ما میگن بنیاد شهید پذیرش نمیکنه دوستان بهم بگین باید چیکار کنم ؟؟؟
با سلام خدمت نماینده محترم بنده سال۶۱ ازطریق بسیج مردمی به کردستان اعزام شدم سه ماه بعنوان رزمنده فعالیت داشتم وسال۶۷قبل ازاجرای قعطنامه هم ۴۵روز به جبهه های جنوب کلا چهارونیم ماه سابقه جبهه رفتن دارم دوساله مدارک به سپاه تربت جام تحویل دادم برای کارت ایثار کارتی که ندادن هیچ جوابمونم رابدرستی نمیدن حقوق که بماند سرجای خود صد افسوس ازاون رنجها وسختیها که کشیدیم ولی رزمندگانی که باذوق وشوغ از جان مایه گذاشتن وازدین وناموس وطن دفاع کردن اکنون به باد فراموشی سپرده شدن که حتی زحمات ماارزش یک کارت راهم ندارد وسللمش
با سلام بُزک نمیر بهار میاد سال ۹۷ که هیچ خبری از طرح تبدیل وضعیت نبود با شکایت به دیوان از دیوان حکم رسمی قطعی به وزارت نفت مناطق نفت خیز جنوب گرفتم وزیر زنگنه رو که زیر بار نرفت الان که همه همکاران رو تبدیل وضعیت کردن به من گفتن سابقه پدرت ۴ ماه بقیه ۱۵ ماه بعد از قطعنامه وشامل پشتیبانی میشه خنده دار نیست عده ای نشستن تصمیم گرفتن برا مردمی که شب و روزشون رو تو جنگ بودن وخودشون لز در پادگان هم رد نشدن وای به روزی که شما ها بخواهید به درگاه خداوند جواب پس بدید که حق الناس خیلی ها به گردنتون
خواهش کم برای ایثارگران بخش نامه تبصره خوتان زحمت ندهید بعد۳۵ سال دفاع مقدس می گذارد هنوز هیچ کاری برای ایثارگران من امسال من نکردی همش درحد سر گرمی حرف می زنند بنده خودم هیچی ۳ فرزند دارم تحصیل کرده بیکار چون پارتی ندارندهمه جوره پای انقلاب بودم جبهه رفتم اما بدرد خود که نه بدرد بچه‌ها م نخورد وسلام دردل سرباز جنگ هشت سال دفاع مقدس
با سلام بنده دارای ۶ماه سابقه جبهه داو طلبانه ۳ماه آن سال۶۶ و ۳ماه آن درسال ۶۷ همزمان با هجوم دشمن بعثی عراق به مناطق غرب و جنوب کشور ۳ماه سال ۶۷ چون قطعنامه ۵۹۸ مورد پذیرش قرار گرفت جزء رزمندگی برای اینجانب محاسبه نمی کنند آیا این عدالت است ؟ در حالی تعدادی از همسنگران من در همین سال ۶۷ شهید شدند و تعدادی جانباز ولی برای من رزمندگی محاسبه نمکنند ؟ لطفا" ترتیبی اتخاذ نمایید که مدت سابقه جبهه برای این افراد محاسبه شود و از مزایای رزمندگی برخوردار شودند
سلام من رزمنده نمی دانم که رزمنده ایثارگرهستم یانیستم چون جواب نگرفتم ازآخرسال شصت وهفت تا نصف سال شصت ونه 18 ماه منطقه عملیاتی دارم سربازسپاه شمالغرب بودم هنوزآواره وبیکار وشرمنده از خانواده ام هستم فقط یک کسری خدمت برای پسرم گرفته ام جواب میخوام خواهشن ازمسعولین شیرگیر
باسلام و خسته نباشید
تو رو به هر کسی که میپرستین قسم تون میدم
یه فکر به حال رزمندگان زیر ۶ ماه بکنین.
با سلام و صد درود به خانم نماینده انقلابی و فهیم
بنده شش ماه در جبهه بودم و فقط و فقط برای خدمت رفته بودم مثل همه ی رزمندگان تا اینکه صلح شد اما بعد عملیات مرصاد شد و بنده حتی در ایلام غرب بودم به اسلام آباد غرب رفتیم ودر عملیات مرصاد با دوستانم شرکت کردیم در آنجا بسیاری از همرزمان و دوستانم شهید یا زخمی شدند ولی ما لیاقت نداشتیم و بعد اعلام کردند که هر کس بعد صلح در جبهه بوده مورد قبول نیست سوال بنده اینه که آیا کسانی که در آن عملیات شهید شدند یا جانباز شدند شهادت یا جانبازی آنها مورد قبول نیست اگه اینطور است جیبه بنده رو هم قبول نکنند
در صورتی که از آن زمان چه برای دانشگاه چه در خدمتم در آموزش و پرورش امتیازی از بابت جبهه به بنده تعلق نگرفت
عاجزانه استدعا دارم این موضوع را پیگیری نمایید تا ما به حق خود دست پیدا کنیم
باز هم از نماینده محترم تشکر وقدر دانی می کنم
سلام علی سلحشورازرزمندایثارگران دوران دفاع هستم لطفا برای مارزمندگان زیر شش ماه نیزحقوقی کمتراز انهای که شش ماه دارند نسب کنیداخه ماهانیز همین راهرو رفتیم وبا جان خود بازی کردیم وبیمارو از کار افتاه به دادما هم برسید ان بیماری بیشترش از جبعه های حق علیه باطل اور ین
سلام انشالله روزی برسه مارزمندگان زیرشش ماه هم حقوقی بدهید
سلام امیدوار شدیم. 4 ماه 10 روز در زمان جنگ و 4ماه20 روز در سال 67 و 68 بعد از قعطنامه.
30 سال خدمت در سپاه نظامی.
اکنون هیچ مزایایی به من تعلق نگرفته،
قانون نویسان برای مدافعان هم قانون تصویب کنید
سلام وبر رزمندگان عزیز و خانم بزرگوار چنارانی بنده 28ماه 9روز سابقه داوطلب جبهه دارم سن 66سال هیچ جاه مستمری دریافت نمیکنم هیچ چیزی از مال دنیاه ندارم نه ماشین خونه هیچی رفتم ناحیه برای بیمه حقوق میگن به شما تعلق نمیگره بخاطری که 5 ماه 26 جنگ میگن دارم گاهی میگن 5 ماه 17روز ما بقی جیهه ام میگن بعد قطع نامه بوده ما خداه میداند بعد قطع نامه زحمت میکشیدیم اونجاه ما رو اونجاه نگه داشتن برای چی از شما خواهش داریم فریاد ما رو خواسته ما را به گوش مسولین برسانین این دو روزی عمر که با بیماریهای میگذرونیم و خرج دخل گرون واقعان زندگی برامون سخت است اجرتون به حضرت فاطمه زهرا باشه
باسلام ودرود به شما سرکار خانم چنارانی تورو به خدا زیر ۶ماه خدمت هرچه زوتر اجرایی کند
سلام من رزمنده که در سال ۶۷ در عملیات کربلای ۵ مجروح بودم داخلی و بستری هم بودم ولی نامه شهید بقایی اهواز هم دارم میگویم مجروحیت داخلی قبول نیست ولی بیمارستان سپاه هم چشمم وهم تنگی نفسم که دارم با اسپری و اکسیژ ن هوا زنده هستم زیر نظر اورژانس هستم و مشکل پوستی هم دارم شدت که تمام بدنم زخم و خارش و که آرام ندارم دکتر نامه خود سپاه تایید می کنند اما کمسیون عالی من را ردمی کند کامل از کار هم افتاده ام و حتی شهر هم نیامدم بلد هم نیستم کنج بروم داخل یک روستا که بخواهم بیایم شهر کرایه وبرای دنبال کارم بدم پول ندارم و کسی هم نیست خدمتم هم در جبهه کربلای ۵ بوده که بیمارستان اهواز استراحت به من داد که تا امروز هنوز هم دارم بیمار یم می کشم که برای خرجی هم مردم همسایه ها نان ورارو کمکم می کنند نمی دانم کجا بروم برای ایثارگران می روی می گویند شما زیر دو ماه هستید با این مشکلات چه بکنم هیچ کس ندارم اول خدا بعد شما ها که به دادمان برسید
باعرض سلام خدمت خانم چنارانی توروبخذا فکری به حال ایثارگران زیر شش ماه بکنید پدر من هم ایثارگر است و هیچ درامدی ندارد
سلام
من در زمان جنگ16ساله بصورت بسیجی رفتم جبهه بیش از 5ماه جبهه دارم ولی جز ایثار گری محسوب نمیشم میگن زیرشش ماه جهه داری تورا خدا من را راهنمایی کنید بایدچکارکنمبخدا بسیجی 16ساله بودم
سلام
فکری به حال بسیجیان زیر 6ماه کنید من 5ماه بصورت داوطلب جبهه بودم و جانباز زیر 25,درصد 20 درصد هسم نه از خدمات جا نبازان 25درصد می تونم استفاده کنم نه از داوطلبان 6 ما باید چکار کنیم
سلام
فکری به حال بسیجیان زیر 6ماه کنید من 5ماه بصورت داوطلب جبهه بودم و جانباز زیر 25,درصد 20 درصد هسم نه از خدمات جا نبازان 25درصد می تونم استفاده کنم نه از داوطلبان 6 ما باید چکار کنیم
گناه من چیه که دانش آموز بودیم 5ماه رفتیم جبهه تورا خدا فکری به حال رزمندگان بسیجی که 5 ماه رفتن کنید
مسولین محترم وسران ۳قوهخدارا درنظر بگیرید تبعیض بین رزمندگان قائل نشوید حضور درجبهه ۱روزیابیشتر رزمنده است به فکر زنندگان زیر۶ماه سراسرکشور باشید
سر کارخانم نماینده همه ی نمایندکان همه کسانی که رفتند جبهه نیت ان ها دفاع از سرزمین و ناموس و کیان جمهوری اسلامی مگه نبوده چرا نباید مزایای همچون بالای 6 ماهه ها بر خوردار شوند به نظر شما این بی عدالتی نیست. تا کی این بی عدالتی ها را باید شاهد باشیم . به خودتان بیایید؛ فکری قانونی و عقلایی و اخلاقی و انسانی کنید برای این بی عدالتی ها
من 5ماع بسیجی جبهه دارم فرقش با آن سربازی وظیفش بوده یا اون ارتشی که حقوق ودرجه می‌گرفته در چیه؟ یا فرق با آن سپاهی که درجه گرفت چیه؟
مطابق بند (ی) برنامه پنجم + مصوبه مورخه
۱۴/۴/ ۱۳۹۴ هیات دولت
سند راهبردی رزمندگان که تمام رزمندگان بالای ۴۵ روز در جبهه را شامل رزمنده می داند مصوب و ابلاغ شده بروید دیوان عدالت شکایت کنید نتیجه میگیرید
سلام این مصوبه برای تبدیل وضعیت هست و دیوان شکایت کنیم نتیجه میده؟
سلام
ازشیش‌ماه‌خدمت‌داوطلبانه‌‌یک‌هفته‌کم.اوردم
برای‌تبدیل‌وضعیت‌‌یعنی‌آقام‌۷ماه‌
و۲۲‌روز‌تاقطعنامه‌خدمت‌کرده‌که‌اگه‌سه.چهارم‌‌خدمت‌داوطلبانه‌
محسوب‌می‌شود‌یک‌هفته‌از۶‌ماه‌‌کم‌میارم‌
آیا‌راه‌حلی‌داره‌؟
امکانپذیره؟
سلام خانم چنارانی ازاینکه ازمارزمندگان زیرششماه دفاع کردین خداوندنگهدارشماباشد
سلام خانم چنارانی
خداوند به شما توفیق دهد
که ار حقوق رزمندگان ریر ششماه حضور داوطابانه در جبهه دفاغ می کنید
من بعنوان بسیجی ۵ ماه ۱۱ روز در جبهه حق علیه باطل هشت سال دفاع مقدس حضور داشتم بعنوان دانش اموز بسیجی ن کارت ایثار دارم ن می دانم کجا باید برم
۱- باعنایت به اینکه براساس محاسبات ضریب سه چهارم مدت زمان حضور جبهه نیروهای خصوصا پاسداررسمی پایور که در سمت های کادری مسئولیت داشتند حضورشان به زیر شش‌ماه تنزل یافته ونیز برخوردار شدن آندسته ازبسیجیان کم سن وسال اعزامی در اواخر جنگ از امکانات ایثارگری خواهشمنداست مقرر فرمایند سقف مدت زمان موردقبول ایثارگری ازشش ماه به چهارماه تغییر یابد اجرشما باسید الشهدا.
۲- بعداز قطعنامه ۱۳۶۷ حسب الامر دستور امام راحل و فراخوانی بسیج سپاه نیروها باحکم ماموریت اعزام به جبهه خصوصا مناطق غرب درمقابله باضدانقلابیون منافق شدیم و بودیم تا اینکه بازهم براساس اعلام ترخیص سپاه درنیمه شهریور وبعضا تاپایان شهریور ۱۳۶۷ با ابلاغ کتبی سپاه ،پایان ماموریت دریافت وبه موقعیت شهرستان خود بازگشتیم نه اینکه سرخود رفتیم سرخود بر گشتیم که البته حتی درمدت مذکور درجبهه های مجاور بدرجات شهادت وجانباز ی هم بعضا نائل گشتند وِ لذا به ‌مراتب طبیعتا انتظارداریم ازتاریخ ۲۹ مرداد۶۷ ِلغایت ۳۱ شهریور نیز (البته تا پایان حکم ماموریت ) جزء سابقه جبهه وایثارگری محسوب گردد ، اجرکم عندا...
سلام منیک رزمنده زیر۶ماه جبهه هستم وعملیات بیت‌المقدس بودم ولیهیچ سهمیه ایثارگری نمیدن منم بانطر درخواست نماینده نیشابور موافقم /ایثارگری ،ایثارگر استسران ۳قوه نمایند
سلام خانم چنارانی ازاینکه ازایثارگران زیر۶ماه حمایت میکنید ممنونیم سالم وتندرست باشید
سرکارخانم چنارانی خدا حفطتون کنه من۴ماه۱۶ وعملیات بیت‌المقدس بودم ولی تاکنون هیچ سهمیه ای شاملم نشده /واقعا مسولین ارتباط قاییل نشوند ایثارگر /ایثارگر است
سلام
ضمن تشکر
متاسفانه این موارد طرح شده تصویب نشد
برای رزمتدگان جبهه مقاومت هیات وزیران مصوبه داشتن
اما افسوس
سلام
پدرم سه ماه پانزده روز در جبهه خدمت کرده علاوه بر اون کنارش سربازی هم رفته
واقعا کسی ک این همه خدمت کرده حقش اینه
الان که سربازی یک سال با حقوق کردید
واقعا بی انصافیه پدرم با این سن ۵۵ سال شغل آزاد داره کار می‌کنه
دلتون ب رحم بیاد
سلام بر دوستان
یکی رفت جبهه و یکی بنا به دلیل یا دلایلی نرفت یا نتونست بره
یکی در دفاع از وطن شهيد و یکی جانباز و یکی شد ایثارگر
بیایید کرامت انسانی و آسمانی این هدف بزرگ را با خواستگاه مادی و پول و ارتقا شغلی و این جور موارد از مردم عادیمون مطالبه نکنیم
شهيد و جانباز و ایثارگر واسه دفاع از مردم عادی و مملکت و ناموسشان جنگیدند نه واسه مطالبه
مقام شهادت به زیر ۶ماه و بالای ۶ماه جنگیدن نیست
مقام ایثارگر هم به ۶ماه و زیر ۶ماه سختی جنگ کشیدن نیست
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
یاحق
سلام
تشکر از خانم چنارانی بابت حمایت از رزمندگان داوطلب زیر ۶ ماه در جبهه
سلام و درود بر تمام رزمندگان و دوستان خوبم و سرکارخانم چنارانی
اینجانب مدت 9 ماه و 9 روز از طرف سپاه و بسیج دانش آموزی حضور داوطلبانه در جبهه های جنوب و جنوب غرب دارم . گران القار توپخانه ، گران میثم ، قرارگاه ثامن الئمه ولی متاسفانه به دلیل همین قانون تا پایان قعطنامه فقط 95 روز محاسبه شده . اگر نیازی به ما نداشتن چرا سپاه در آن زمان اعزام کردند؟گناه ماچی هست که دقیقا 3روز پس از اعزام ما قعطنامه اعلام شد و تا پایان سال 67 در مناطق جنوب و دشت عباس خط نگهدار بودیم. لطفا هرچه سریعتر نسبت به رزمندگان زیر 6 ماه تعیین تکلیف کنید این بچه ها در کمال اخلاص از بدنه نظام هستند نگذارید این بچه ها دلشکسته شوند.
سلام وقت بخیر
پدر بنده هم ۴ ماه و ۱۳ روز جبهه داوطلب بسیج داشته امیدوارم طوری بشه که ما ام در این طرح بند (د) ایثارگری مشمول بشیم و دعاگوی شما باشیم .
سلام و عرض ادب
یکی بگه تو رو خدا برا ایثارگران زیر ۶ ماه هیچ قانونی برا تبدیل وضعیت نیومده؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi