شناسه خبر : 95870
شنبه 12 آذر 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام استاندار مازندران بمناسبت شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی

پیام استاندار مازندران بمناسبت شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی

 سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران درپی شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و مدافع امنیت کشور، شهید احمدصالحی، پیامی صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانانی که برای پاسداری از امنیت ملت ایران و صیانت از آرمان های انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را بر سر دست می‌گیرند، الگوهای ماندگار ایستادگی و ایثار هستند.

شهید احمد صالحی که در میدان‌های خطیر دفاع از امنیت کشور؛ گمنامی و سربازی در اردوی دلدادگان آقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) را برگزید؛ امروز با برتن کردن جامه گلگون شهادت؛ نامش در آفاق تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط شد و برای همیشه نام و یادش زنده و جاویدان خواهد ماند.

شهادت این جوان انقلابی در مقابله با تروریست‌های تکفیری در زاهدان در راستای حفظ امنیت کشور سرمشقی بزرگ برای جوانان امروز و نسل‌های آینده خواهد بود تا با ابتناء به فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های شوم دشمنان در امان بدارند.

اینجانب شهادت احمد صالحی را به محضر رهبرمعظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بیت شریف و معزی و مردم ولایتمدار مازندران بویژه مردم متدین و ولایی ساری تبریک و تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، برای آن شهید راه حق و حقیقت و تامین امنیت میهن اسلامی؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان آن عزیزسفرکرده، عافیت، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi