شناسه خبر : 97675
شنبه 08 بهمن 1401 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزت کشور مرهون ایثار و مجاهدت ایثارگران است

 

عزت کشور مرهون ایثار و مجاهدت ایثارگران است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهید «برزگر» و جانباز 70 درصد «فتاح خزری» در شهرستان سردشت گفت: عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی در این دیدارها با اشاره به اینکه عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا و ایثارگران نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم که خانواده شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های انقلاب هستند.
وی، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم. خانواده شهدا افتخار ما هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.
میرزایی با اشاره به اینکه جانبازان نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند گفت: رهبر معظم انقلاب در این باره می‌‌فرمایند: «جانبازان قدرت‌های بسیاری را که خداوند متعال در روح و جسم انسان به ودیعه نهاده است به کار گرفتند و در میدان علم، مدیریت و ورزش و نیز در بسیاری از مسایل دین و دنیا شگفتی آفریدند. بنابراین جوانان ایران در هر عرصه و رشته‌ای که وارد می‌شوند باید از جانبازان درس بگیرند و آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند».
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در پایان از صبر و استقامت خانواده شهید «برزگر» و جانباز 70 درصد «فتاح خزری» تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi