شناسه خبر : 99054
شنبه 12 فروردين 1402 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه تشکل های ایثارگران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

روز جمهوری اسلامی یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز «حاکمیت الله» و یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران عزیز است که ملت مسلمان و فهیم در این روز به اتفاق آراء، رأی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی دادند...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران(تشکل های ایثارگری) به مناسبت 12 فروردین و فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

روز جمهوری اسلامی یوم الله ۱۲ فروردین سرآغاز «حاکمیت الله» و یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران عزیز است که ملت مسلمان و فهیم در این روز به اتفاق آراء، رأی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی دادند و با انتخاب حکومت «حق» آخرین آثار حکومت طاغوت را از صحنه هستی زدودند.

مردم ایران در روز ۱۲ فروردین با حضور آگاهانه و متعهدانه در رفراندومی بی‌نظیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیده و نظام سیاسی ایران را بر اساس دین مبین اسلام بنا نهادند.

اسلامیت و جمهوریت حکومت ایران که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸شکل گرفت چنان با هم پیوند خورد، که تا اکنون پا برجاست و به خواست خداوند متعال تا رسیدن این حاکمیت به دست حضرت ولیعصر(عج) باقی خواهد ماند.

نظام جمهوری اسلامی ایران که حاصل رهبری و هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره)، مجاهدت های مردم و ثمره‌ی خون شهدای گلگون کفن و برآمده از هدایت‌های پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام است، جلوه گر مردم‌سالاری دینی در جهان معاصر بوده تا نشان دهد که اسلام کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت متحیر و سرگشته‌ی امروز باشد.

اکنون که بیش از چهار دهه از استقرار این نظام الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای "مد ظله العالی" و با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان، با سرلوحه قرار دادن شعار سال (مهار تورم ورشد تولید) و حمایت از بیانیه وزارت کشور موسوم به (بیانیه تبیین در مسئله حجاب) با افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه‌ی کشور را طی خواهند کرد.

شبکه ملی ایثارگران با امید به آن که خدمتگزاران نظام اسلامی، نعمت خدمت به مردم عزیز را غنیمت بشمارند و با صداقت و خلوص برای رفع مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی و فرهنگی گام بردارند، بر این باور است که حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه ی اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری و با تکیه بر پشتیبانی مردم مسلمان امکان پذیر است، فلذا از مسئولین دلسوز نظام مشفقانه می خواهد که در این مسیر ذره‌ای کوتاهی ننمایند.

شبکه ملی ایثارگران ۱۲فروردین

اینستاگرام
تولد انقلاب اسلامی عزیز و مولود روز ۱۲ فروردین مبارک اولسون.
ای دفتر حسن ترا فهرست خط و خال‌ها

تفصیل‌ها پنهان شده در پرده اجمال‌ها

آتش‌فروز قهر تو، آیینه‌دار لطف تو

هم مغرب ادبارها، هم مشرق اقبال‌ها

پیشانی عفو ترا پرچین نسازد جرم ما

آیینه کی بر هم خورد از زشتی تمثال‌ها؟

سهل است اگر بال و پری نقصان این پروانه شد

کان شمع سامان می‌دهد از شعله زرین بال‌ها

با عقل گشتم هم‌سفر یک کوچه راه از بی‌کسی

شد ریشه‌ریشه دامنم از خار استدلال‌ها

هرشب کواکب کم کنند از روزی ما پاره‌ای

هرروز گردد تنگ‌تر سوراخ این غربال‌ها

حیران اطوار خودم، درمانده کار خودم

هر لحظه دارم نیتی چون قرعه رمال‌ها

هرچند صائب می‌روم سامان نومیدی کنم

زلفش به دستم می‌دهد سررشته آمال‌ها

با افتخار به مولود 12 فروردین و تبریک روز مبارک جمهوری اسلامی باید گفت نظام مقدس، مظلوم و در عین حال مقتدر جمهوری اسلامی که به تنهایی علم استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را با الهام از این بیان حضرت علی علیه السلام که فرمود: «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» شجاعانه برافراشته است و با وجود بمباران رسانه ای و جنگ جهانی همه جانبه و ترکیبی دشمن با استفاده از همه عوامل و ابزارهای در اختیار و با تکیه بر عمامل داخلی و منطقه ای اش شجاعانه به پیش می رود و عنقریب است که پس از بیرون راندن شیطان بزرگ و اذنابش از منطقه، قدس شریف و همه سرزمین های ایرانی و اسلامی را نیز از چنگ دشمنان نجات دهد و پرچم خوش رنگ تمدن اسلامی ایرانی را بر رفیع ترین قلل جهان برافرازد.
این هنوز از نتایج سحر است
باش تا صبح دولتش بدمد
شد ریشه‌ریشه دامنم از خار استدلال‌ها


الله اکبر .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi