شناسه خبر : 99236
دوشنبه 21 فروردين 1402 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گلایه های یک جانباز از رییس جمهور

آقای رییس جمهور شما فقط نقش یک نوار ضبط شده را دارید و مدام دستور صادر ولی هیچوقت پیگیری نمی کنید که آیا دستورات شما اجرایی می شود.

ع قاسمی - جناب آقای رییسی طبق فرمایش شما 98درصد از درآمدهای وصول شده، از مالیات گرفته تا فروش نفت و غیره در کشور وصول می شود.

البته جناب آقای رییسی این وضعیت تحریم سال هاست که برای افراد خاص و نهاد و سازمان خاصی منبع درآمدخوبی شده است. همچنین با استفاده از مقوله خصوصی سازی در سال های اخیر، عده ای توانسه اند درحیاط خلوت ادارات و سازمان ها کسب پاداش و درآمد کنند.

عده ای هم  با تشکیل شرکت و بانک و امثال آن تحریم ها را دور زده و اجناس ارزان خریداری شده را هر طور که دوست دارند به ملت می فروشند.

جناب آقای رییسی حتما به همین دلیل است که در مورد حق پرستاری جانبازان و والدین شهدا، کمیته امداد، معلولین، بازنشستگان و فرهنگیان این اقشار باید متحمل کمبود منابع شوند. هر چند که دولت هشت ساله روحانی طبق قانون، حق پرستاری جانبازان بالای 50درصد و حق نگهداری والدین شهدا-که روزبه روز درحال کم شدن هستند- را اجرایی کرد.

آقای رییسی در دولت شما جناب میرکاظمی با تیپ به ظاهر دلسوز و انقلابی و مومن تا می تواند به قشر ضعیف کشور -که تمام قد از انقلاب، جنگ و نظام حمایت کرده اند اجحاف می کند. در حالی که این اقشار جرمشان حمایت از انقلاب، نظام و شما مسئولین است.

سخن اینکه آقای رییس جمهور شما فقط نقش یک نوار ضبط شده را دارید و مدام دستور صادر ولی هیچ وقت پیگیری نمی کنید که آیا دستورات شما اجرایی می شود. حکایت معاون شما جناب مخبر است که به شورای تعیین قیمت خودرو نامه زده است ولی جناب شجاعی مدعی هستند دولت اجازه دخالت ندارد.

متاسفانه مدت 40 سال است که این دو خودروساز در حال ضرر و زیان هستند و هیچ مسئولی جرأعت نکرده یک حسابرسی شفاف از آنها بکند؛ تا معلوم شود این دو کارخانه متعلق به چه مافیایی‌ست و طی این سال ها چقدر سرمایه جمع کرده است.

آقای رییسی، ملت از ترس بدتر نشدن آینده خودشان هر فشاری را متحمل می شوند. امثال نسل ما که دیگر 60 را عبورکردیم و مثل افراد70 و 80ساله شده ایم و دیگر هیچ نیازی به مسکن و خودروی بهتر نداریم.

 سخن آخر اینکه آقای رییس جمهور، مطمئن باشید در انتخابات آینده اگر همین قشر ضعیف(کمیته امداد، بهزیستی، بازنشستگان، ایثارگران و کارمندان دولت) کنار شما نباشند هیچکدام از امثال شما دوباره انتخاب نخواهید شد. چرا که قشر مرفه جامعه که به دنبال خوشی خودشان هستند و قشر متوسط هم بی خیال شده  و کاری به خوب و بد شدن اوضاع ندارد.

اینستاگرام
دقیقا درست وکاملا بجا و موارد مطروحه بحق می باشد
سلام درست میفرمایید فقط اینکه شرکت های سایپا وایران خودرو ضرر وزیان میکنند حقیقت نیست وحقیقت این است که در حال خالی کردن جیب ملت هستند چون روز بروز محصولاتشان را بروز وبدون رقیب با کیفیت بیشترین آدمکشی در سال به فروش میرسانند یعنی چپاول جیب ملت وغارت جانشان .....
آنهایی که از شیرین ترین موجودی خود، یعنی جان مایه گذاشتند کجای کارند؟

...روز گذشته به مغازه دوستی رفتم، صحبت از خرید و فروش یک ملک و سوله بود و خریدار جوانی حدودا ۲۲ ساله!!!

...پس از تعارفات معمول واسطه بازان، مبلغ ناچیز ده میلیارد تومان بابت خرید این ملک توسط خریدار پرداخت گردید.
...تنها چیزی که در کشور ما سوال نمی شود، از کجا آورده ای است!!!
اینگونه افراد که تعدادشان بسیار بیشتر از تصورات ما است، نانشان و سودشان در تورم و گرانی کمر شکن است و هر چه قیمت ها افزایش پیدا کند درآمد ایشان هم افزایش پیدا می کند.
...همین ثبت نام خودرو به یک رانت و درآمد عالی برای واسطه گران و دلال ها شده و روبروز ثروتشان انبوه تر می شود و در این میان آنهایی که از جان و جوانیشان برای این نظام و کشور هزینه کرده اند به علت نداشتن پول نقد جهت بلوکه شدن، حتی توان ثبت نام هم ندارند.
...خودرو که هیچ با ۳۰ سال خدمت و دریافتی حقوق بازنشستگی ۸۷۰۰/۰۰۰ تومانی، کدام گره از این کلاف سردرگم زندگی را باز کنم؟

...عید آمد و تمام شد و خداوند بزرگ را شاهد می گیرم، میوه و آجیل که هیچ خودم و همسرم حتی یک جفت جوراب هم نتوانستیم بخریم.
این بود اهداف انقلاب و امام(ره) ؟
اینگونه نگذاشید در پیچ و خم زندگی فراموش شویم؟
...قطعا فردا در برابر شهدا و ایثارگران واقعی که همگی زیر خط فقر زندگی می کنند، رویتان سیاه است و پاسخی نخواهید داشت...

از ما گذشت، اما لااقل این همه اخبار سراسر کذب در مورد حمایت از ما سر ندهید، زیرا دهانمان تاول زد از این همه آش نخورده...
حالا همه ش هم مقصر آقای رییسی نیست ، الان با طرحی که در مورد افزایش حقوقها دادند چرا نماینده ها باید مخالفت کنند؟ آن هم استاد زارع !!! ... اصلا اجازه ندادن عدالت اجرا بشه! مردم در پی عدالت و مجلس در پی شکاف طبقاتی و زندگی لاکچری!! نماینده ها که این کارا رو کنند دیگه وای به حال اون مدیر نجومی بگیرو...! اجازه نمیدن وضع بهبود پیدا کنه، مجلس هر کاری دوست داره میکنه اصلا قانون تصویب میکنند برا خودشون ، قانون را برعکس میکنند یا میپیچونن به نفع خودشون... حرف حرفه مجلسه ...اگه فاسد باشه که دیگه وای به حال ما....
باسلام جانبازان همه بدهکاربه...همیشه بایدجانشان مالشان که چیزی ندارندایثارکردندتامملکت وانقلاب اسیبی نبیندولی مسئولیت دست افرادی که فقط به فکر خودشان خانوادهشان واطرافیان خودباشند دیگرخانواده شهدا جانبازان وایثارگران به فراموشی یاکهنه حرف است دیگرانتظاربحقتان نباشید
باعرض سلام واحترام
من جانبازشاغل دولتی هستم.درد دلی دارم که با شمادرمیان می گذارم که اگربرایتان ممکن است راهنمایی بفرمایید اگرممکن نشد عذرخواهی می کنم. مارادبه بزرگی خودتان ببخشید..
بنده ی ناچیز جانبازوشاغل دردستگاه دولتی ودرآستانه ی بازنشستگی قرار دارم.
طی سالیان گذشته با فراز ونشیب فراوان وتنگ نظری های مسئولان اداره ومشکلاتی که ایجاد کردند خلاصه مقداری مرخصی کسر ساعت کاری جانبازان در فرمهای مربوطه برایم ذخیره کردند
تا سال 1396که رای دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم ذخیره مرخصی جانبازان اتفاق افتاد
بنده از کم وکیف این رای اطلاع نداشتم واموراداری هم به من اطلاع ندادند وخودشان سالانه مانده مرخصی من را در فرم مربوطه ذخیره می کردند.البته فرم ذخیره مرخصی استحقاقی جداگانه هست ومرخصی جانبازی هم جدا.
درانتهای سال 1399اموراداری محل کارم اعلام کردند که به استناد رای دیوان عدالت اداری مرخصی جانبازی ذخیره نمی شود
وکل ذخیره مرخصی جانبازی من را از سال 1396 تا انتهای سال1399باطل کردند.البته هنوز فرمهای ذخیره که شماره اداری هم خورده وثبت شده اند خودم دارم
بعد ازاین هم الآن که درآستانه بازنشستگی هستم اعلام کرده اند که که کل مرخصی ذخیره شده جانبازی من از ابتدای سال1388 تا کنون باطل وهیچ ارزشی ندارد!!!
حالا وبا این توضیحات چند سوال دارم:

درکجای قانون داریم که تصویب قانون عطف به ماسبق میشود؟
مگر هرقانونی وحکمی ازتاریخ تصویب لازم الاجراء نیست؟
خوب رای دیوان عدالت اداری درآبان سال1396صادرشده است.پس تکلیف مرخصی های جانبازی ذخیره شده ماقبل این تاریخ چه میشود؟
چرا باید مرخصی ذخیره جانبازی از ابتدای سال1388(زمان اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری) تا زمان صدور رای دیوان عدالت اداری باطل شوند؟ گناه جانباز چیست که به مرخصی نرفته و در اداره کار کرده است؟
می گویند: بندهای دیگری وجوددارد که ازآنها استفاده گردد: مانند: افزودن به اضافه کارساعتی ویا افزودن به سنوات خدمتی قابل قبول برای مستخدم جانباز.

خوب وقتی دستگاه اداری نه اضافه کار این مدت ذخیره مرخصی جانبازی را داده ونه به سنوات خدمتی اضافه کرده وفقط در فرم مربوطه ذخیره ومهروشماره زده وتحویل جانباز بدبخت داده والآن که درآستانه ی بازنشستگی(سقف35 سال) هست این فرم ذخیره به چه درد جانباز می خورد؟
آیا راهی برای احقاق این حق قانونی هست؟

منتظر راهنمایی شما عزیزان وکارشناسان محترم هستم
بااحترام مجدد
فقط تعداد روزهای مرخصی ذخیره خود را در پایان خدمت استفاده کن و یا به سنوات خود اضافه کنید،،،نه ماده ۱۶ کاری می کند ونه دیوان عدالت اداری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi