شناسه خبر : 99493
دوشنبه 28 فروردين 1402 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد

فاش نیوز - سرود «سلام فرمانده» به سرپرستی ابوذر روحی رویداد برتر و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار سال ۱۴۰۱ هنر انقلاب اسلامی شد.

 

به گزارش دفاع‌پرس، آیین اختتامیه هفته «هنر انقلاب» و معرفی چهره برتر سال ۱۴۰۱ با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در حوزه هنری برگزار شد.

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد

«محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری در ابتدای این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی امروز به برکت مجاهدت هنرمندان انقلابی و نسل‌های مختلف چشمه جوشان معرفت و ذوق و زیبایی شده است. خوشحالیم که یکبار دیگر توفیق پیدا کردیم تا به این بهانه دور هم جمع شویم و به یاد خودمان یادآوری کنیم عهدها و عزم و اراده مجدد برای مسیر سخت پیش رو را؛ امیدوارم توشه‌ای درخور از برکات این ماه برداریم و عاقبت همه ما ختم به خیر و شهادت باشد.

«سلام فرمانده»؛ رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار سال

در بخش اول این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی برگزار می‌شد، سرود «سلام فرمانده» به سرپرستی ابوذر روحی به‌عنوان رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار انقلاب اسلامی شد.

بهبودی که برای دریافت لوح این بخش به‌ صحنه آمده بود، گفت: سپاسگزارم که بنده را شایسته چنین نسبتی دانسته‌اید، امیدوارم تصور شما با تصدیق تاریخ یکی باشد. کاروان حوزه هنری همچنان در حرکت است و کسانی را در هر ایستگاه سوار و کسانی را پیاده می‌کند؛ امیدوارم دانش سواره‌ها با سواد پیاده‌ها یکی نباشد.

«سلام فرمانده» رویداد سال و «هدایت‌الله بهبودی» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی شد

وی افزود: فعالیت دفتر ادبیات پایداری و مقاومت حوزه هنری وارد سه دهه شده است و امیدوارم جامعه نور کافی برای دیدن سه دهه تلاش این دفتر داشته باشد. خداوند برای نو شدن آدمی نه تنها دست و پا که اندیشه نیز به او داده است امیدوارم حوزه هنری در نو کردن روزگار آدمی کوشا باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi