شناسه خبر : 99671
سه شنبه 05 ارديبهشت 1402 , 18:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتظر راهنمایی شما عزیزان و کارشناسان هستم

جانباز شاغل - باعرض سلام واحترام؛ من جانباز شاغل دولتی هستم. درد دلی دارم که با شما درمیان می گذارم که اگر برایتان ممکن است راهنمایی بفرمایید؛ اگرممکن نشد عذرخواهی می کنم. ما را به بزرگی خودتان ببخشید...
بنده ی ناچیز جانباز و شاغل در دستگاه دولتی و درآستانه ی بازنشستگی قرار دارم.
طی سالیان گذشته با فراز و نشیب فراوان و تنگ نظری های مسئولان اداره و مشکلاتی که ایجاد کردند خلاصه مقداری مرخصی کسر ساعت کاری جانبازان در فرمهای مربوطه برایم ذخیره کردند.
تا سال 1396 که رای دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم ذخیره مرخصی جانبازان اتفاق افتاد.
بنده از کم و کیف این رای اطلاع نداشتم و امور اداری هم به من اطلاع ندادند و خودشان سالانه مانده مرخصی من را در فرم مربوطه ذخیره می کردند. البته فرم ذخیره مرخصی استحقاقی جداگانه هست و مرخصی جانبازی هم جدا.
در انتهای سال 1399 اموراداری محل کارم اعلام کردند که به استناد رای دیوان عدالت اداری مرخصی جانبازی ذخیره نمی شود.
وکل ذخیره مرخصی جانبازی من را از سال 1396 تا انتهای سال1399باطل کردند. البته هنوز فرم های ذخیره که شماره اداری هم خورده و ثبت شده اند خودم دارم.
بعد از این هم الآن که در آستانه بازنشستگی هستم اعلام کرده اند که که کل مرخصی ذخیره شده جانبازی من از ابتدای سال1388 تا کنون باطل وهیچ ارزشی ندارد!
حالا و با این توضیحات چند سوال دارم:

در کجای قانون داریم که تصویب قانون عطف به ماسبق می شود؟
مگر هر قانونی و حکمی از تاریخ تصویب لازم‌الاجراء نیست؟
خوب رای دیوان عدالت اداری در آبان سال1396 صادر شده است. پس تکلیف مرخصی های جانبازی ذخیره شده ماقبل این تاریخ چه می شود؟
چرا باید مرخصی ذخیره جانبازی از ابتدای سال1388(زمان اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری) تا زمان صدور رای دیوان عدالت اداری باطل شوند؟ گناه جانباز چیست که به مرخصی نرفته و در اداره کار کرده است؟
می گویند: بندهای دیگری وجود دارد که از آنها استفاده گردد؛ مانند: افزودن به اضافه کارساعتی و یا افزودن به سنوات خدمتی قابل قبول برای مستخدم جانباز.

خوب وقتی دستگاه اداری نه اضافه کار این مدت ذخیره مرخصی جانبازی را داده و نه به سنوات خدمتی اضافه کرده وفقط در فرم مربوطه ذخیره و مهر و شماره زده و تحویل جانباز بدبخت داده و الآن که در آستانه‌ی بازنشستگی(سقف35 سال) هست این فرم ذخیره به چه درد جانباز می خورد؟
آیا راهی برای احقاق این حق قانونی هست؟

منتظر راهنمایی شما عزیزان و کارشناسان محترم هستم.
با احترام مجدد

اینستاگرام
ما در سازمان محل کار خود تا سال 96 همه ذخیره های مرخصی جانبازان 25و بالاتر را پرداخت می کنیم
در فاصله 88 تا 96 هم خیلی ها بازنشسته شدند و این ذخیره را هم پرداخت کردیم
ولی بعد از سال 96 فقط می توانند استفاده کنند و هر سال فقط 15 روز قابل ذخیره است
حذف ذخیره مرخصی قبل 96 غیر قانونی است
فقط در مورد جانبازان حالت اشتغال طبق ایین نامه سال 1401 کلا اجازه پرداخت مرخصی نداریم و این هم کاملا درسته چون انها اصلا شاغل نیستند که نیاز به مرخصی داشته باشند
سپاس فراوان از جنابعالی وسایر عزیزانی که لطف کردند وراهنمایی فرمودند.
راهی جز شکایت به کمیسیون ماده 16 وجودندارد. هرچند 99درصد معتقدم کمیسیون ماده 16 هم کاری از پیش نخواهد برد.چون حدود یکسال وشاید بیشتر کمیسیون ماده 16 زمان می برد وپاسخ نمی دهد وبعد آن هم اگر پاسخی دهد به احتمال قریب به یقین به ضرر جانباز خواهد بود.
من فرم ذخیره با شماره ثبت دبیرخانه اداره محل کارم وامضاء رییس دارم وحتی چند مورد فرم مرخصی 45روزه که عدم موافقت خورده هم دارم. ولی امیدی به آنها نیست.
بازهم سپاس از لطف همه ی عزیزان وهمرزمانم
دوست عزیز
هرطوری شده با آقای مجتهد کارشناس حقوقی ایثارگران مشاوره داشته
باش
عدم ذخیره مرخصی اختصاص به مرخصی استحقاقی میباشد وربطی
به دخیره مرخصی جانبازی ندارد
آدرس وشماره آقای مجتهد را از فاش نیوز درخواست کن
موفق باشید.
من سال ۹۰ بازنشسته شدم .
فقط پاداش پایان خدمت دادن و بس.
ا.پ .
کسری ساعات و همین پاداش که شما می فرمایید .
حتی هزینه سفر که انتقالی هم بودم ندادن .
ماده ۱۶ بنیاد شکایت کنید با اسناد ومدارک مرخصی ذخیره
سلام ، باید از مسئولان دولت و مجلس انقلابی سوال شود آن زمان که فتنه گران در پستهای رییس مجلس و دولت و قوه قضاییه بودند ظلمهای بیشماری نسبت به نیروهای انقلابی روا داشتند که نمونه آنها حذف ذخیره مرخصی جانبازان بود لذا اکنون که فتنه گری آنان اثبات شده چرا هنوز همان قوانین که بر علیه نیروهای ایثارگر وجود داشته حذف نشده است؟
بسیاری از قوانین مصوب برای قانونی شدن فساد اداری وضع شدند و در ادامه به سایر ادارات تسری یافته است مثال حقوق نجومی که فرمان رهبر معظم انقلاب را بدنبال داشته است صددرصد طبق همان قوانینی دریافت شده که فتنه گران در دوران تصدی ریاست مجلس تصویب کردند و هنوز ادامه دارند و چنین تخلف بزرگی کاملا قانونی انجام میشود. بنابراین از دولت و مجلس انقلابی انتظار داشتیم چنین قوانین مضر و فساد زا را حذف کنند که تا اکنون هیچگونه اقدامی نشده است.
جضور برخی مسئولان غرب پرست نیز مزید بر علت است که مردم انتظار داشتند پس از تشکیل دولت انقلابی از پستهای حساس بر کنار شوند لیکن همچنان در همان پستهای حساس حضور دارند و جولان میدهند که ابتدا دودش به چشم نیروهای انقلابی رفته است تا نیروهای انقلابی در هر دولتی اعم از انقلابی و غرب پرست مظلوم باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi