شناسه خبر : 31124
شنبه 04 بهمن 1393 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمسخر جانبازان در راهنمایی و رانندگی!

جانباران اعتراض کردند؛
تعدادی از جانبازان دفاع مقدس که جهت کسر جرایم رانندگی به اداره راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه کرده بودند، از برخورد بد و تمسخر جانبازان توسط یکی از پرسنل این اداره اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ تعدادی از جانبازان دفاع مقدس که جهت کسر جرایم رانندگی به اداره راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه کرده بودند، از برخورد بد و تمسخر جانبازان توسط یکی از پرسنل این اداره اعتراض کردند.

 

 

 

 

 

 

 

بنابراین گزارش یکی از این جانبازان در گفت و گو با شهدای ایران، در خصوص شرح جزئیات اتفاقات رخ داده اظهار داشت: نمی دانم  مسئول رسیدگی به امور جانبازان را در راهنمایی و رانندگی چه کسی مشخص می کند، اما به هر حال جانبازانی که از خودرو استفاده می کنند برای دریافت طرح ترافیک خود و یا کسر کردن جرایم مجبور هستند که مراجعاتی به راهنمایی و رانندگی داشته باشند. و مدتی است که یکی از پرسنل راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در هنگام انجام کار جانبازان هم بسیار بد برخورد کرده و جانبازان را مورد تمسخر قرار می دهد و هم تهدید به امضا نکردن و عقب انداختن کار با قوه قهریه می کند.

این جانباز ادامه داد: مدتی پیش هم همسر یک جانباز مورد تمسخر همین فرد در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفت و منجر به درگیری تلفنی جانباز و فرد مذکور شد.

وی خاطر نشان کرد: همه جانبازانی که تاکنون به وی مراجعه کرده اند دچار مشکل شده و با ناراحتی خارج شده اند اما وی همچنان با قدرت و با تمسخر با جانباز صحبت می کند.

این جانباز دفاع مقدس گفت: صبح امروز مجدداً برخورد لفظی بین من و پرسنل راهنمایی و رانندگی در گرفت و نزدیک بود به درگیری فیزیکی ختم شود.

وی اشاره کرد: شاید هیچ تفاوتی میان خدمات راهنمایی رانندگی برای جانبازان با مردم عادی وجود نداشته باشد و اگر مثلا کسر جرایم یک جانباز 100 هزار تومان شود برای فرد عادی هم همین طور باشد اما حداقل اشخاص عادی مورد تمسخر قرار نمی گیرند.

این جانباز با ابراز گلایه از برخورد های صورت گرفته با جانبازان اعلام کرد: عمده جانبازان با مشکلات روحی و عصبی ناشی از انفجار مواجه هستند و می طلبد برخورد بهتری با ایشان صورت گیرد نه اینکه با برخورد های قهری و تمسخر مقام جانباز را تنزل دهند.

این جانباز نام پرسنل راهنمایی و رانندگی را نیز اعلام کرده است که پایگاه خبری شهدای ایران  فعلا از رسانه ای شدن آن پرهیز می کند.

اینستاگرام
سلام لطفا قدری به خودتون زحمت بدید و تغییر آدرس رسیدگی به تخلفات ایثارگران رو در سایتتون اطلاع رسانی کنید امروز یکشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ با کلی پرداخت هزینه و سرگردانی ابتدا منطقه ۱۱ رفتم سپس به منطقه ۱۰ تا آدرس رو پیدا کردم اگر از مکان اطلاع داشتم هم هزینه کمتر میشد هم اتلاف وقت کمتری داشتم!!!؟؟
افراد مخلص و خدمتگزاری در ناجا وراهور هستن اما متاسفانه ظاهرا شیوه برخورد با مردم آموزش داده نمیشود وگمان میکند با دزد . قاتل . کلاهبردار طرف هستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi