شناسه خبر : 38120
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معوقات همسرم را پرداخت کنید

صدیقه قنبری - بنام خداوند بخشنده و مهربان)) حضرت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) تامین رفاه در زندگی مردم را از حقوق آنان میداند و می فرمایند:: حق شما بر من آن است که خیرخواه شما باشم و در تامین رفاه شما از بیت المال بکوشم. ((نهج البلاغه خطبه مقدس۳۴)) . امام خمینی :: من به صفا و خلوص شما بسجیان عزیز غبطه می خورم و تنها افتخارم دراین جهان این است که خود یک بسیجییم.. واز خدا می خواهم که مرا با بسیجیان محشور فرماید..(( صحیفه نور ج۲۱ ص۵۲)) 

ریاست محترم بنیاد شهید انقلاب اسلامی باسلام و دعای خیر.. همسرم شهید علی اکبر عابدی که از بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بود در مورخه ۱۳۶۱/۴/۲۴ بر روی خاک های نرم کوشک در شلمچه ودرعملیات مقدس رمضان ((مصادف با روز۲۳لیله القدررمضان)) .. به وسیله گلوله مستقیم بعثیون کافر به شهادت رسید.. (پدر و مادرشهید فوت نمودند و پاسخی از بنیاد شهید پس از ۳۳سال نگرفتند! )..فلذا اینجانب صدیقه قنبری(همسر شهید) خواهشمندم به درخواست پرداخت معوقاتم از بدو شهادت همسرم الی سال1394توجه شایسته را مبذول داشته و موجبات اعاده حق (( و اقامه عدل)) را فراهم آورید...

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام به ملت شریف ایران
بنده خواهش می کنم که نسبت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان گرامی نهایت توجه را مبذول بفرمائید.
زیرا شما مسئولین عزیز و ما مردم ایران تا ابد مدیون این شهیدان عزیز و خانواده های آنها هستیم.
شهید قلب تاریخ است... و این انقلاب با نام امام(ره) و شهدا برقرار و پاینده است.
السلام علیک یا سیدالشهدا
شهدا رمز جاودانگی انقلاب اسلامی و آرمان های آنها باید هدف کسانی باشد که بر مسندها تکیه زده اند..
آقایان و خانمهایی که به برکت خون همین شهیدان به جایی ومقامی رسیده اید..خانواده های بزرگوار شهدا بر گردن شما و همه ما حق بزرگی دارند..لطفا عدل وانصاف را رعایت فرمایید.. ونسبت به شهیدان و خانواده های محترمشان به عنوان ولی نعمت خویش بنگرید.
است، راه مستقیم است و امت اسلامی امت میانه و وسط است و نظام آن عادلانه می‌باشد، از این رو شناخت مفهوم عدالت به معنای واقعی آن با استفاده از آیات و روایات و سپس بکارگیری آن در جامعه امری انکارناپذیر است. عدالت اصل و مبدأ هستی قرار گرفته و هستی بر اساس آن و مطابق با آن به وجود آمده است: و تمت کلمت ربک صدقاً و عدلا لا مبدل لکلماته و هو السمیع العلیم(سوره انعام:115): کلام خدای تو از روی راستی و عدالت به حد کمال رسید و هیچ کس تبدیل و تغییر آن کلمات نتواند کرد و او خدای شنوا و دانا (به گفتار و کردار خلق) است. و از دید پیامبر اکرم (ص) که خود عدل مجسم است، عدالت محور و بنیان خلقت قرار گرفته و آفرینش آسمان‌ و زمین را بر اساس عدل استوار دانسته است: و بالعدل قامت السموات و الارض، آسمان‌ها و زمین (یا به طور کلی هستی) بر اساس عدالت استوار شده است(محسن فیض کاشانی- تفسیر المیزان،ج 5: 107).
شایسته است ما که طلایه دار عدالتیم..به کسانی که خون پاک خویش را تقدیم برپایی راه عدالت و اسلام نمودند بیشتر بها بدهیم.. و حقوق این عزیزان را عادلانه و در کمال خضوع واحترام بپردازیم.
شما افرادی که مناصب خویش را از رشادت شهدا و جانبازان بدست آورده اید.. اینقدر نسبت به حق و حقوق این قشر مظلوم بی تفاوتید..که حتما این افراد محترم باید تحصن نمایند تا حقوقشان پرداخت شود./همین رفتار شما باعث می شود که دزدان بیت المال اختلاس کنند و اموال مردم ایران را به غارت ببرند.
آخه 33 سال زمان کمی نیست که شما به حقوق مردم بلاخص خانواده معزز شهید بی توجه و بی تفاوت باشید.
دوباره عرض می کنم: حدیث زیبای امام علی را این خواهر محترم نوشته اند:این شما و این ادعای پیروی از امام علی(ع)
شما افرادی که مناصب خویش را از رشادت شهدا و جانبازان بدست آورده اید.. اینقدر نسبت به حق و حقوق این قشر مظلوم بی تفاوتید..که حتما این افراد محترم باید تحصن نمایند تا حقوقشان پرداخت شود./همین رفتار شما باعث می شود که دزدان بیت المال اختلاس کنند و اموال مردم ایران را به غارت ببرند.
آخه 33 سال زمان کمی نیست که شما به حقوق مردم بلاخص خانواده معزز شهید بی توجه و بی تفاوت باشید.
بسم رب الشهدا والصدیقین * با سلام وعرض ارادت به همه ایثارگران ورزمندگان /// حضرت امام خمینی عنایت ویژه ای به محرومین بسیجیان خانواده شهدا وسایر اقشار مظلوم جامعه داشتند .. شایسته است متولیان اداره کشور ( صحیفه نور ))ووصیتنامه آن فقیه بزرگمرد ومبارز را هر روز بصورت دقیق و جدی بخوانند تا روحیه خدمتگذاری در آنان بهتر و قویتر شود..
بنام خدا وبا سلام
شهید علی اکبر عابدی انسانی با تقوا واز بنیانگذاران سپاه ایرانشهر بودند. به گواهی اکثریت دوستان دهه60 خوشرو صادق مومن باوقار وبسیار اجتماعی بودند. آدمی سخت کوش و زحمتکش واز طبقه محروم از جهت مادی بودند چون با مال حلال نمیشود ثروتی اندوخت و در عین حال اهل کمک به مردم و انفاق بودند. روح بزرگش با امیرالمومنین(ع) محشور باد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از این شهید به رسانه مجازی نگاه مراجعه فرمائید.
شهید علی اکبر عابدی فرزند غلامعلی شهادت 1361/4/24
Hآقای رئیس کل بی تفاوت نباش .ببین چه کسانی میز ریاست شما را برای شما گذاشته اند.آن میز مسئولیت و خدمتگذاری است.
www..مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،
آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد
وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!
شهيد محمد علي رجايي
چرا به خانواده این شهید معزز رسیدگی نمیشود .همانطور که همسر شهید می فرماید ایشان از بنیانگذاران سپاه پاسداران ایرانشهر بوده است . خواهشمندیم نسبت به روشن سازی وضعیت این شهید گرامی اقدام و اطلاع رسانی بفرمایید .
البته ما از وضعیت نامبرده هیچ اطلاعی نداریم قطع به یقین مشکلی در پرونده این بزرگوار است . انشااله مسئولین محترم همانطور که همیشه در امورات شهدا سنگ تمام گذاشته اند در اینمورد هم اقدام موثر را بفرمایید .
بنام خدا و با سلام به ارواح طیبه شهدا و رهبر فقید انقلاب اسلامی خمینی بزرگ(ره) و با آرزوی سلامتی و توفیق برای مقام معظم رهبری و خدمتگذاران واقعی مردم شریف ایران اسلامی هنر شما مدیران و مسئولان خلاصه می شود در اعتلای فرهنگ اسلامی و محرومیت زدایی از کلیه اقشار جامعه علی الخصوص مستضعفین و نیازمندان .. و مطلعید که شهیدان سرافراز و سلحشور و جانبازان و ایثارگران عزیز از طیف محرومانی از لحاظ مادی بودند که محرومیت مادی آنها حاصل ساختار ناهنجار اقتصادی و اجتماعی وسیاسی رزیم منحوس پهلوی و ماقبل آن بوده است ولی این دلاوران قهرمان با درایت وشعور وبصیرت بی نظیر خود..همیشه همچون یاران رسول خدا(ص) و اصحاب امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) در معرکه های دفاع از اسلام و ناموس مردم حضور داشته اند و خواهند داشت.. / شما مدیران و روسا هنر کنید واز آمال و دردهایشان بکاهید و حقوق(بحق) آنها را با افتخار تقدیمشان نمائید .. و دست اختلاس کنندگان و کسانی که وام های میلیاردی از بیت المال برای مقاصد شخصی خویش را با رانت وغیره می گیرند را از بیت المال قطع کنید.. ناجوانمردی است و هنر این نیست که به ایثارگران تشر بزنید.... بلکه هنر در تکریم و خدمت متواضعانه و خالصانه به این .بزرگواران و محرومان جامعه است. .??..تلنگری به آن گروه از مسئولان نامطلوب جامعه ایثارگری که فقط به خودشان وآقازادگان فرنگ
ای کاش مدیران می فهمیدند که مشکل یعنی چه¿¿
چرا بنیاد شهید با خانواده های شهید بیگانه شده است. چرا نسبت به پرداخت مطالبات آنها اینقدر سستی و تعلل می ورزند. چرا می خواهند از پرداخت مطالبات آنها بر اساس حساب وکتاب روز سر پیچی کنند. و حقوقشان را طبق قوانین چندین سال پیش پرداخت کنند.
مثلا پاداش خدمت کارکنان بنیاد یا سپاه یا بانک ها بر طبق سالهای گذشته و با 75% ضرر وزیان پرداخت می شود؟
شما را همانطور که همیشه در خطبه های نماز جمعه خوانده می شود به تقوی و دوری از ظلم به خانواده های شهدا و جانبازان و مردم دعوت می کنم. و اینکه نگذارید در مجموعه شما اختلاس شود
نه اینکه خودتان حق خانواده شهدا و جانبازان راپایمال کنید و نپردازید..
برای شما مسولین متاسفم. درود بر خانواده شهدا
ماهم شرایط مشابه ایشان رتداریم ولی افسوس که فریادرسی جزخدانیست.متاسفیم که به خاندان بزرگ ایثاروشهادت میگندکه بودجه نیست!!!!!افسوس.خدایاتوعنایتی بفرماء.ازفاش نیوزهم ممنونیم.گیلان ایثارگر وازطرف مادرشهیدصعب العلاج رضامهربان.
حالا که با برجام@@ دیگر بهانه بودجه نداریم هم برای کسی رنگی ندارد.
لطفا حقوق ملت را پرداخت نمایید.
دولت و مجلس شما که ادعاها داشتید و دارید.حق مردم را بدهید.
...مدعی العموم قضاییه و عدالت اگر بیدارید...در این قضیه ورود کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi