شناسه خبر : 38557
دوشنبه 27 مهر 1394 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای تمبر یادبود شهدای سمنان به خانواده‌هایشان

سرهنگ عبدالرحیم فریدون گفت: تمبر مذکور با مشارکت ستاد این کنگره و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مساعدت شرکت پست استان سمنان منتشر شد.

وی افزود:برای تمامی 3000 شهید استان سمنان یک مجموعه شامل 16 عدد تمبر و در مجموع 48 هزار تمبر یادبود صادر شده است که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: انتشار تمبر یادبود شهدای استان سمنان از جمله برنامه‌های اصلی و مهم اجلاسیه بزرگ 3000 شهید استان سمنان بوده است که در هفته دفاع مقدس در تمام 8 شهرستان استان رونمایی شد.

سرهنگ فریدون ادامه داد: برای حدود یک‌هزار و 30 شهید شهرستان شاهرود، 455 شهید شهرستان دامغان، 650 شهید شهرستان دامغان، 230 شهید شهرستان گرمسار، 126 شهید شهرستان سرخه، 110 شهید شهرستان میامی، 104 شهید شهرستان آرادان و 184 شهید شهرستان مهدیشهر به طور جداگانه تمبر یادبود صادر شده است و یک مجموعه کامل از آنها به طور نمادین در فرمانداری‌های هر شهرستان نصب شده است.

وی با بیان اینکه تمبر یادبود شهدا یک سند ارزشی محسوب می‌شود و در کل کشور توزیع می‌شود، افزود: استان سمنان اولین استان در کشور است که برای تمام شهدای استان تمبر یادبود صادر کرده است و از این حیث استان سمنان در کشور نمونه است.

به گفته فریدون برای هر یک از خانواده‌های 3000 شهید استان سمنان نیز یک مجموعه شامل چهار تمبر یادبود شهید همان خانواده منتشر و در قالب یک لوح و قاب شکیل برای تمام آنها ارسال می‌شود.

 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi