شناسه خبر : 39657
شنبه 07 آذر 1394 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه زود فراموش کردیم

احمدزاده - چه زود فراموش کردیم دلاوران عرصه جهاد و شهادت را که دفاع از کیان ایران اسلامی را وظیفه خویش دانستند و در این راه از تمام هستی خویش گذشتند و قطعه قطعه شدند تا یکپارچگی ایران را تضمین کنند! پاها دادند تا پایداری را بی آموزند به نسل بعد از خویش! دست ها دادند تا دست بیگانگان را از کشور اسلامی مان کوتاه کنند! با سینه ای پر از خس خس شیمیائی، فریاد نرفتن زیرظلم و استبداد اجنبی زندگی کردند و مرگ دشمن جهان خوار را سردادند!

با انصاف بنگریم که چه بی انصافانه فراموششان کردیم آنان را که از نیمکت مدرسه و دانشگاه برخاسته و سلاح دفاع برگرفتند و با اعصاب و روانی درهم برگشتند و دنبال مدارک بیمارستانی هم، برای اثبات آنچه که برای خدا کرده بودند نرفتند. تا امروز در پیچ و خم زندگی شرمنده اهل و عیال خویش شوند تا مبادا که به عیش حاجی گرینف ها لطمه ای وارد شود! فراموش نمی کنم که در عملیات بدر و بیت المقدس و والفجرها و ... هنگامی فرماندهان تقریبا" تنها شده بودند، چه دلاورانی زخم روی زخم برداشتند و به علت احساس تکلیفی که نسبت به دفاع از کیان ایران اسلامی داشتند نه تنها به اورژانس بلکه به بیمارستان هم منتقل نشدند و امروز که زخم هایشان سرباز کرده و درد زخم ها و تورم و گرانی و.... محاصره شان کرده، فریاد رسی هم نمی بینند!

البته خدا خود فریادرسشان خواهد بود. ولی برادر مسئول بنیاد! 4 سال است که کمیسیون عالی سپاه، زخم های روحی و روانی این عزیزان را تائید کرده است. ولی شما مردود می دانید. آخر شما کیستید ؟چرا فریادهای آزادگان کادر ارتش و سپاه را نمی شنوید؟ برای این قشر اثر گذار نیروهای مسلح چه کردید؟ خدایا! دیگر بغض امانم را بریده است و توانائی ام نیست ! اگر از دردها بنویسم عده ای بی درد، تهدیدم می کنند و عده ای کامنت می گذارند «شرمنده ایم» . و اگر سکوت می کنم دوستان دل رنجه می شوند! خدایا نجات بخشم باش و دریاب که نفسم دیگر بند آمده است...

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام صحیح است.
موجی های بی درصد، بی پرونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا آآآآآآآآ فریاد رس مظلومان به داد رزمندگانت برس
خدایا خائنین به ملت و ایثارگران را در دو دنیا رسوا بفرما.
خدایا باز هم به ایثارگران صبر عنایت بفرما.
خدایا دردو رنج و بی پولی را از ایثارگران دور بفرما.
خدایا صاحبالزمان را برسان.
خدایا. ما را با امام و شهدا مهشور بفرما.
خدایا مسولان دلسوز را توان بیشتر ارزانی بده.
خدایا با درصد های بی درد را نسبت به بی درصدهای بیدار بفرما.
الهی و ربی من لی غیرک
با همان دلاوری که خاک میهن را از لوث کافرین بعثی پاک کردیم.
روزی این متخصصین فاقد وجدان و اقازادگان مرفه را هم به زیر خواهیم کشید.
البته باید عرض کنم که جمله بهتری عنوان کنم ( چه زود فراموشمان کردند )
بله زمانی که رومندگان از پشت میز تحصیل برای حفاظت از کیان خاک پاکمان درس را رها کردند وبه تمام ارزوهای اینده خود خط ابطال کشیدند تا کشوری ازاد داشته باشند ؟
هرگز فکر نمی کردند که چنین روزگاری سخت را برای خود و دیگر همرزمانشان به ارمغان بیاورند و و روزی باید شرمنده اهل و عیال و متلک گویی های بعضی از جاهلان نادان در کوچه و بازار شوند ؟
که اگر شما نمی رفتید جبهه و اگر و اماهای دیگر وووووو؟
ما الان چنان بودیم و ما الان فلان بودیم هرچند که حرفهایشان غیر منطق است و جو ... ان زمان را نمی توانند درک کنند که ما بچه محصلهای . کارگرها . کارمندهای محترم ادارات . برادران روستایی . شهری . کشاورزان زحمتکش .عشایرهای عزیز . انزمان با چه شوق و اشتیاقی و با چه ارزوهایی پا در جبهه های پر خطر میگذاشتیم و هیچ چیزی جلودارمان نبود تنها فکری که داشتیم فقط ازادی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران بود که الحمدالله میسر شد و طولی نکشید که جوانان پر شور و با اشتیاق وطنمان دست به ابتکارهایی زدند که دشمنان ما در خواب شب شان هم نمی دیدند که جوانان خلاق ما چنین هنرهایی داشته باشند که با ساختن سلاحهای جنگی از از موشک گرفته تا ناو زیر دریایی و سلاحهای دوربرد چنان پیشرفتی که باعث وحشت کشورهای ابر قدرت جهان شده است و این پیشرفت را باید مدیون رزمندگانی دانست که از پشت میز تحصیل خو ن خود را تقدیم به ملت و کشور خود کردند ؟
ایا جواب این همه رشادت و از خود گذشتگی این نا ملامتیها می باشد ؟
ایا جواب ان نو جوانان و جوانانی که ازپیشرفتهای زندگی خود دست کشیدند را باید با این همه اذار و اذیت داد و یعنی این عزیزان هیچ سهمی از پیروزیها و فناوریای روز را ندارند ؟
دوستان . برادران عزیز . اینجاست که باید گفت چه زود ما را فراموش کردند ؟
ایا سهم جانبازان زیر25درصددرکمسیون پزشکی بعد از گذشت بیش از 30سال کاهش درصد جانبازی است ان جانبازان اعصاب روان و جانبازان شیمیایی وووو؟
چرا هیچ مسئولی برای فریادهای این عزیزان اقدامی نمی کنند و هر حمایتی هم که انجام می شود بیشتر در حد شعار است و نه در انجام ان؟
اینک قضاوت را با وجدانهایشان تنها میگذارم تا کمی اندیشه کنند و اگر فرصت مجالشان می دهد کمی در خلوت با خدای خویش وجدانشان را بیدار کنند و شاید که روزی در اینده نزدیک تا هنوز زنده هستیم سعادت جانبازان را شاهد باشیم و کمی هم جانبازان طعم خوش زندگی را بچشند هر چند که این طعم خوش زندگی حق مسلم ماست ؟
نه عده ای ترسو و بزدل که زمان جنگ به کشورهای بیگانه پناه بردند و بعد از پیروزی و سروسامان گرفتن کشور برگشتند و میزهای ادارات را تصاحب کردند و کم کم انقدر اشرافیت به ادارات را دردست گرفتند که الان شاهد هزاران میلیارد اختلاس و کلاهبرداری هستیم ؟
اما چه زود فراموشمان کردن که نباید این کار اتفاق می افتاد ؟
فاش نیوز تشکر
با سلام به داداش گلم حاج حسین افسری
همانطور که فرمودید ان عده ای که در زمان جنگ تحمیلی فرار کردند و در خارج مدرک های جور وا جور گرفتند و بعد امدندهمان مدرکها را به رخ ما کشیدند و پست های عالی گرفتند و چه اختلاس هایی که نکردند ...
بخدا قسم این عدالت نیست که جانباز موجی که تمام زندگی و سرمایه اش را فدای این دین و مملکت کرده و خانواده اش متلاشی شده و خودش هم کارتن خواب شده باشد انهم بخاطر ظلمی که کمسیون پزشکی در حقش انجام داده و فقط 20 درصد به وی داده اند . حالا دنیا هم به او بدهند دیگر چه فایده ای ...
برادر عزیزم یوسف امیدوارم که خداوند کمکمان کند شاید که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نميدونم چراخدامنا فقيز افريد اصلاچراجانبازم كرد چرا بعضيها تاخرخره پول دارندچرابعضي هاهرچي ميخوان ميخرند ولي من با 30سال خدمت بازنشست شدم با يك فرزند تومخارج خونه موندم جانباز اين مملكت هم هستم.نميدونم بكي بگم باباتواين مملكت حق دارم جون دادم خون دادم كاركردم اضافه نميخوام حقما بديد بابابيايد درد دا ازم بگيريد هرچي داديد كه مال باباتونم نبوده 2 برابرشا بگيريد فقط درددا ازم بگيريد ونكي هستم ساكن شهرضا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi